Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 november 2016 om 07:25
Ik had hetzelfde gevoel. Erg vroeg wakker, even NOS checken en toen was mijn laatste restje slaap wel weg.
Maar misschien is het wel goed zo. Laat zo'n schreeuwlelijk het maar proberen. Kunnen zijn stemmers er over vier jaar achterkomen dat er allemaal niet ineens magisch iets is veranderd.
Hoe zou Obama zich voelen? Als je zwaarbevochten beleid weer wordt teruggedraaid? Obama zal ook vast geen perfecte president geweest zijn, maar wat een verschil met Trump, op echt alle vlakken
Maar misschien is het wel goed zo. Laat zo'n schreeuwlelijk het maar proberen. Kunnen zijn stemmers er over vier jaar achterkomen dat er allemaal niet ineens magisch iets is veranderd.
Hoe zou Obama zich voelen? Als je zwaarbevochten beleid weer wordt teruggedraaid? Obama zal ook vast geen perfecte president geweest zijn, maar wat een verschil met Trump, op echt alle vlakken
Tjezus, wat vals
woensdag 9 november 2016 om 07:34
quote:yajes schreef op 09 november 2016 @ 07:19:
[...]
Ik opende mijn nieuwsapp, lig nog in bed, en wist echt niet wat ik las!? Zo niet verwacht.
Pff, wat een domper.Ik hoefde niet eens de app te openen... Heb Amerikaanse vrienden. Ze zijn daar behoorlijk in paniek. Dus mijn wa was ontploft, hetzelfde geldt voor fb. Vind het zo erg voor ze. En ook voor de rest van de wereld.
[...]
Ik opende mijn nieuwsapp, lig nog in bed, en wist echt niet wat ik las!? Zo niet verwacht.
Pff, wat een domper.Ik hoefde niet eens de app te openen... Heb Amerikaanse vrienden. Ze zijn daar behoorlijk in paniek. Dus mijn wa was ontploft, hetzelfde geldt voor fb. Vind het zo erg voor ze. En ook voor de rest van de wereld.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 9 november 2016 om 07:37
quote:Philae schreef op 09 november 2016 @ 07:18:
[...]
Ja. Echt, hoe komen ze erbij om op zo'n figuur te stemmen. Een en al agressie.
Een vriend van me woont in Amerika, hij zei net dat mensen Obama zat waren vanwege oa de verplichte Obamacare verzekering.
Dat zei een FB vriendin ook.
Dat de Amerikanen dat als heel vervelend ervaren als ze verplicht worden zich bijvoorbeeld te verzekeren.
[...]
Ja. Echt, hoe komen ze erbij om op zo'n figuur te stemmen. Een en al agressie.
Een vriend van me woont in Amerika, hij zei net dat mensen Obama zat waren vanwege oa de verplichte Obamacare verzekering.
Dat zei een FB vriendin ook.
Dat de Amerikanen dat als heel vervelend ervaren als ze verplicht worden zich bijvoorbeeld te verzekeren.
woensdag 9 november 2016 om 07:38
woensdag 9 november 2016 om 07:49
woensdag 9 november 2016 om 08:11
quote:Maccaron schreef op 09 november 2016 @ 08:02:
[...]
Ik werd gewoon letterlijk misselijk toen ik vanochtend zag dat Trump voorop liep...
Ik wilde eerst een klein stukje kijken om te zien waar het naar toe ging.
Ik ben totaal verbijsterd de hele nacht aan de tv gekluisterd gebleven, kon het niet geloven.
De familie in Amerika verschillende keren gesproken via Skype: ze bleven lang hopen, dat het tij toch zou gaan keren.
Helaas, het ziet er naar uit, dat die idioot van een Trump president wordt.
[...]
Ik werd gewoon letterlijk misselijk toen ik vanochtend zag dat Trump voorop liep...
Ik wilde eerst een klein stukje kijken om te zien waar het naar toe ging.
Ik ben totaal verbijsterd de hele nacht aan de tv gekluisterd gebleven, kon het niet geloven.
De familie in Amerika verschillende keren gesproken via Skype: ze bleven lang hopen, dat het tij toch zou gaan keren.
Helaas, het ziet er naar uit, dat die idioot van een Trump president wordt.
woensdag 9 november 2016 om 08:30
woensdag 9 november 2016 om 08:58