Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 oktober 2016 om 01:43
quote:IrishCassidy schreef op 15 oktober 2016 @ 01:29:
Ow hmm. Dan heb ik geen advies, ik ben niet zo mainstream qua muziek geloof ik.
Ik vind deze zo mooi, van eigen bodem Boris:
Stupid Things
Het regent hier. Muziek harder of liedjes zoeken met Rain in de titel.Mooi! Hoor niet zoveel meer van Boris.
Ow hmm. Dan heb ik geen advies, ik ben niet zo mainstream qua muziek geloof ik.
Ik vind deze zo mooi, van eigen bodem Boris:
Stupid Things
Het regent hier. Muziek harder of liedjes zoeken met Rain in de titel.Mooi! Hoor niet zoveel meer van Boris.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 15 oktober 2016 om 02:49
Kut.
Ik heb nog een liedje, voor Alixane, met je "maar 1 goed nummer" :
https://www.youtube.com/watch?v=Qq5WTKX8fFA
Ik heb nog een liedje, voor Alixane, met je "maar 1 goed nummer" :
https://www.youtube.com/watch?v=Qq5WTKX8fFA
zaterdag 15 oktober 2016 om 10:09
quote:Eleonora-1 schreef op 15 oktober 2016 @ 00:58:
[...]
Nee, omdat jij het mis hebt en zo'n schattige reactie neerzet.
Ik heb niks mis.Niet mij de eer geven. Kijk ef naar de zwartgedrukte letters in onderstaande quote. Ik wist het wel, maar speciaal voor jou ging ik op zoek op de site van: "de Immigratie- en Naturalisatiedienst Ministerie van Veiligheid en Justitie" Als iemand het moet weten dan zijn hun dat wel.
quote:missie_m schreef op 14 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Ik heb speciaal voor jou de moeite genomen iets op te zoeken.
Immigratie- en Naturalisatiedienst
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Wat is asiel?
Vreemdeling, asielzoeker of vluchteling?
In de krant lees je bijna elke dag wel iets over vreemdelingen, asielzoekers of vluchtelingen. De woorden asielzoeker, vreemdeling en vluchteling worden vaak door elkaar gebruikt. Maar ze betekenen allemaal wat anders. Voor we uitleggen wat asiel is, is het goed om de verschillen duidelijk te maken:
Vreemdeling
Een vreemdeling is iemand die niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
Asielzoeker
Een asielzoeker is een vreemdeling die zijn land heeft verlaten en bij de Nederlandse overheid een asielaanvraag indient.
Vluchteling
Een vluchteling is een asielzoeker die terecht bang is voor vervolging in zijn land. Hij krijgt een asielvergunning.
Nederlander
Als iemand 5 jaar met een asielvergunning in Nederland heeft gewoond en hij is goed geïntegreerd (spreekt Nederlands en kent de Nederlandse samenleving goed), dan kan hij de Nederlandse nationaliteit aanvragen.
enz.enz.enz.enz
[...]
Nee, omdat jij het mis hebt en zo'n schattige reactie neerzet.
Ik heb niks mis.Niet mij de eer geven. Kijk ef naar de zwartgedrukte letters in onderstaande quote. Ik wist het wel, maar speciaal voor jou ging ik op zoek op de site van: "de Immigratie- en Naturalisatiedienst Ministerie van Veiligheid en Justitie" Als iemand het moet weten dan zijn hun dat wel.
quote:missie_m schreef op 14 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Ik heb speciaal voor jou de moeite genomen iets op te zoeken.
Immigratie- en Naturalisatiedienst
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Wat is asiel?
Vreemdeling, asielzoeker of vluchteling?
In de krant lees je bijna elke dag wel iets over vreemdelingen, asielzoekers of vluchtelingen. De woorden asielzoeker, vreemdeling en vluchteling worden vaak door elkaar gebruikt. Maar ze betekenen allemaal wat anders. Voor we uitleggen wat asiel is, is het goed om de verschillen duidelijk te maken:
Vreemdeling
Een vreemdeling is iemand die niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
Asielzoeker
Een asielzoeker is een vreemdeling die zijn land heeft verlaten en bij de Nederlandse overheid een asielaanvraag indient.
Vluchteling
Een vluchteling is een asielzoeker die terecht bang is voor vervolging in zijn land. Hij krijgt een asielvergunning.
Nederlander
Als iemand 5 jaar met een asielvergunning in Nederland heeft gewoond en hij is goed geïntegreerd (spreekt Nederlands en kent de Nederlandse samenleving goed), dan kan hij de Nederlandse nationaliteit aanvragen.
enz.enz.enz.enz
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 15 oktober 2016 om 10:37
quote:IrishCassidy schreef op 15 oktober 2016 @ 01:47:
Jammer inderdaad. Maar goed het is wel een stem waar je van moet houden. Dat hoge bij mannen. Niet iedereen houdt er van. Ik wel. En het is vrij uniek, zeker in NL.
Laatste van Boris
Ipv voor de zoveelste keer een nieuwe ronde Idols, eens een paar nummers van Boris laten horen, lijkt me een goed idee.
Dan luister ik met meer dan een half oor, zoals gisteravond bij the nextboy/girl band.
Hoewel uit zo'n band ook wat goeds kan komen.
Jammer inderdaad. Maar goed het is wel een stem waar je van moet houden. Dat hoge bij mannen. Niet iedereen houdt er van. Ik wel. En het is vrij uniek, zeker in NL.
Laatste van Boris
Ipv voor de zoveelste keer een nieuwe ronde Idols, eens een paar nummers van Boris laten horen, lijkt me een goed idee.
Dan luister ik met meer dan een half oor, zoals gisteravond bij the nextboy/girl band.
Hoewel uit zo'n band ook wat goeds kan komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 15 oktober 2016 om 11:48
quote:missie_m schreef op 15 oktober 2016 @ 10:09:
[...]
Niet mij de eer geven. Kijk ef naar de zwartgedrukte letters in onderstaande quote. Ik wist het wel, maar speciaal voor jou ging ik op zoek op de site van: "de Immigratie- en Naturalisatiedienst Ministerie van Veiligheid en Justitie" Als iemand het moet weten dan zijn hun dat wel.
[...]
Hou nou maar op, dat lijstje ken ik uit mijn hoofd.
Je hebt het puntje waar het over ging weer eens gemist.
Maar je hebt gelijk hoor.
Grofweg is de boel inderdaad zo ingedeeld.
Jij ook weer een fijne zaterdag.
[...]
Niet mij de eer geven. Kijk ef naar de zwartgedrukte letters in onderstaande quote. Ik wist het wel, maar speciaal voor jou ging ik op zoek op de site van: "de Immigratie- en Naturalisatiedienst Ministerie van Veiligheid en Justitie" Als iemand het moet weten dan zijn hun dat wel.
[...]
Hou nou maar op, dat lijstje ken ik uit mijn hoofd.
Je hebt het puntje waar het over ging weer eens gemist.
Maar je hebt gelijk hoor.
Grofweg is de boel inderdaad zo ingedeeld.
Jij ook weer een fijne zaterdag.
zaterdag 15 oktober 2016 om 13:13