Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 oktober 2016 om 12:55
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 12:51:
[...]
Dat zou ik idd best gezellig vinden, maar ik hou me nog maar 2 maanden even rustig. En ik post zowat uit principe niet op het mod-topic.Ik heb je verward met één van de andere mannen . Oeps, sorry. Het was bugs in cm.
[...]
Dat zou ik idd best gezellig vinden, maar ik hou me nog maar 2 maanden even rustig. En ik post zowat uit principe niet op het mod-topic.Ik heb je verward met één van de andere mannen . Oeps, sorry. Het was bugs in cm.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 16 oktober 2016 om 12:55
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 12:50:
[...]
Begrijpend lezen is best lastig hé Ene Leo had een topic (weet niet of die verwijderd is maar dan zou je Amand even kunnen loepen) Die TO (Leo dus) bood zijn pielemuis aan Amand aan.
Die was daar niet van gediend en plaatste de printscreen van die pb in het topic.Ik zou ook niet zo gediend zijn van een pielemuisfoto in m'n mailbox, waarschijnlijk omdat ik nogal heteroseksueel ben ingesteld..
[...]
Begrijpend lezen is best lastig hé Ene Leo had een topic (weet niet of die verwijderd is maar dan zou je Amand even kunnen loepen) Die TO (Leo dus) bood zijn pielemuis aan Amand aan.
Die was daar niet van gediend en plaatste de printscreen van die pb in het topic.Ik zou ook niet zo gediend zijn van een pielemuisfoto in m'n mailbox, waarschijnlijk omdat ik nogal heteroseksueel ben ingesteld..
zondag 16 oktober 2016 om 12:57
zondag 16 oktober 2016 om 12:58
zondag 16 oktober 2016 om 12:59
zondag 16 oktober 2016 om 13:02
zondag 16 oktober 2016 om 13:05
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Ik zit al weken te wachten op die foto van die van jou met paddenstoelen die je me beloofde. [afbeelding]Het is pas een weekje herfst, dus nog geen paddestoelen. Wél wordt m'n vijgeblaadje al een beetje bruin; ik verwacht dat 'ie elk moment kan afvallen.
[...]
Ik zit al weken te wachten op die foto van die van jou met paddenstoelen die je me beloofde. [afbeelding]Het is pas een weekje herfst, dus nog geen paddestoelen. Wél wordt m'n vijgeblaadje al een beetje bruin; ik verwacht dat 'ie elk moment kan afvallen.