Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afsluiten met een lekker nummer, as usual :

Beautiful Strange
quote:IrishCassidy schreef op 05 november 2016 @ 01:39:

[...]

Ik leef heerlijk hoor, zonder Disney .

https://www.youtube.com/watch?v=Y_QssGZzMnQPrachtig.
Life is short. Eat dessert first.
Ok, vandaag ben ik ook tegen de muur van PJK opgelopen. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar ik sluit me aan bij het groepje nu
Knettergek.
Ik kwam even kijken of ik nog wat na kon lezen of gaan lezen. Maar geen tips hier
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo bijzonder he, de TO en de eerste reageerder in het Tolerantietopic...
quote:Marana_ schreef op 05 november 2016 @ 19:50:

Ok, vandaag ben ik ook tegen de muur van PJK opgelopen. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar ik sluit me aan bij het groepje nu Jammer. Ze leek me nou net zo leuk om eens mee te swingen
Zonder PJK geen vf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En terecht.

Sorry, te vroeg.
PJK?
quote:ThunderassMan schreef op 05 november 2016 @ 20:22:

En terecht.

Sorry, te vroeg.Wil je het zo graag?
quote:yasmijn schreef op 05 november 2016 @ 20:42:

PJK?Pejeka
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ooo....
quote:Inkie12345 schreef op 05 november 2016 @ 20:45:

[...]

Wil je het zo graag?
quote:Rhae schreef op 05 november 2016 @ 19:55:

Knettergek.

Het is gewoon een trol.

Volgens mij is pjk een gezette man van 50 die kettingrokend in zijn marcelleke en afzakkende joggingbroek voor zijn pc zit.
quote:aliva schreef op 05 november 2016 @ 21:21:

[...]

Het is gewoon een trol.

Volgens mij is pjk een gezette man van 50 die kettingrokend in zijn marcelleke en afzakkende joggingbroek voor zijn pc zit.Ik vraag het me af. Iets autistisch heeft het ook wel.
quote:ThunderassMan schreef op 05 november 2016 @ 20:22:

En terecht.

Sorry, te vroeg.Wie moet er een ban?
quote:Rhae schreef op 05 november 2016 @ 21:23:

[...]

Wie moet er een ban?is het n kwestie van 'u vraagt wij draaien' dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Rhae schreef op 05 november 2016 @ 21:23:

[...]

Iets autistisch heeft het ook wel.

Je doelt op het continu herhalen van haar standpunten/vragen?

Nah, da's gewoon haar truuk om zoveel mogelijk mensen op de kast te krijgen. Gewoon jezelf blijven herhalen, ongeacht de antwoorden en reacties van anderen.
Nu ik deze poster niet meer serieus neem, gaat het een stuk beter met mijn forumhumeur. Ik vind het nu alleen nog onprettig dat nieuwe forumdeelnemers een oprechte vraag stellen en geconfronteerd worden met al dan niet trollerige onaangenaamheid en veroordeling.
Volgens mij is ze gewoon zo.

Vanaf dat ik haar hier begon te lezen (en dat is dacht ik best al even) schrijft ze zo dus het lijkt me echt sterk dat ze een trucs uithaalt of bewust bezig is met uitlokken. Alleen toen reageerden mensen niet zo massaal op haar en nu wel. Ik lees haar soms en soms sla ik haar over maar heb eigenlijk nooit de behoefte om er wat van te zeggen en ik heb meer zoiets als: Ohja, heb je haar ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:barbaracartland schreef op 05 november 2016 @ 21:37:

Nu ik deze poster niet meer serieus neem, gaat het een stuk beter met mijn forumhumeur. Ik vind het nu alleen nog onprettig dat nieuwe forumdeelnemers een oprechte vraag stellen en geconfronteerd worden met al dan niet trollerige onaangenaamheid en veroordeling.Ik deed even een Babs vanavond. Nu ben ik weer zen
quote:Enn schreef op 05 november 2016 @ 21:37:

Volgens mij is ze gewoon zo.

Vanaf dat ik haar hier begon te lezen (en dat is dacht ik best al even) schrijft ze zo dus het lijkt me echt sterk dat ze een trucs uithaalt of bewust bezig is met uitlokken. Alleen toen reageerden mensen niet zo massaal op haar en nu wel. Ik lees haar soms en soms sla ik haar over maar heb eigenlijk nooit de behoefte om er wat van te zeggen en ik heb meer zoiets als: Ohja, heb je haar ook.Ik moet er juist wel vaak om lachen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rhae schreef op 05 november 2016 @ 21:40:

[...]

Ik deed even een Babs vanavond. Nu ben ik weer zenHet kan heel verlichtend werken om mij te zijn. Ik merk er zelf alleen verrekte weinig van.
quote:barbaracartland schreef op 05 november 2016 @ 21:37:

Ik vind het nu alleen nog onprettig dat nieuwe forumdeelnemers een oprechte vraag stellen en geconfronteerd worden met al dan niet trollerige onaangenaamheid en veroordeling.Plus dat topics zo ook grondig verpest worden. Zowel pjk als het topic blijft dan hangen als een gebroken plaat. Het ontneemt alle zin om deel te nemen aan de discussie of om zelfs maar verder te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven