Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
OMG, Nouschi....jij hebt 2539 pagina's x 15 postings is 38.085 postings

Ik dacht dat ik al heel ver kwam, maar jij spant de kroon!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bij mij zijn het er 53. Bij missI

Maar er staan meer dan 15 berichten op 1 pagina.
quote:Istar_ schreef op 04 november 2014 @ 22:44:

Ik kom op 27 pagina's hoor MissI.Bij wie?
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 november 2014 @ 22:45:

[...]

Bij wie?Bij jou, als ik "toon alles" doe.
Maar waar zie je die pagina's dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 november 2014 @ 22:43:

[...]

Die moet je ook niet hebben.

Er zit een knopje 'Alle berichten van miss.innuendo'Die deed het eerst wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb mijn instellingen op 50 reacties per pagina staan. Mss dat dat het verschil geeft?
Istar wat bedoel je met 'oogje' ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Istar_ schreef op 04 november 2014 @ 22:46:

[...]

Bij jou, als ik "toon alles" doe.

Nee, dat is niet de optie die ik bedoel.

Nogmaals, er zit een knop 'alle berichten van Miss.Innuendo"

Daar zie je ál mijn postings. 418 pagina's met ieder 15 berichten.
quote:Istar_ schreef op 04 november 2014 @ 22:47:

Ik heb mijn instellingen op 50 reacties per pagina staan. Mss dat dat het verschil geeft?

Kijk even bij je eigen oogje.

Als ik naar 'alle berichten van Istar' ga, zie ik 741 pagina's met 15 berichten is dus in totaal 11.115 postings.

Edit: of forummen jullie soms mobiel, dat jullie die knop niet zien ofzo??
quote:Enn schreef op 04 november 2014 @ 22:47:

Istar wat bedoel je met 'oogje' ?Loepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 november 2014 @ 22:49:

[...]

Kijk even bij je eigen oogje.

Als ik naar 'alle berichten van Istar' ga, zie ik 741 pagina's met 15 berichten is dus in totaal 11.115 postings.Ik zie 70 pagina's en ga echt niet tellen hoeveel reacties ik per pagina heb
Oh zo! Thanks.
quote:Enn schreef op 04 november 2014 @ 22:47:

Istar wat bedoel je met 'oogje' ?Die onder je ava, wat vroegah het loepje was.
Anyway, ik zit SATC te kijken (voor minstens de 10e keer ) en dan ga ik mijn bed opzoeken.

Dus jullie puzzelen nog maar even door zonder mij

Bye ladies
quote:Istar_ schreef op 04 november 2014 @ 22:50:

[...]

Ik zie 70 pagina's en ga echt niet tellen hoeveel reacties ik per pagina heb 741 x 15
Neuh ik was alleen benieuwd naar het oogje.

Dat weet ik nu.

Ik heb i.i.g genoeg post om plaatjes te mogen plakken.
Ik heb mijn instellingen op 50 berichten per pagina gezet.

Ik werd echt gek van dat doorklikken en het relt en trashed ook niet lekker als je zo weinig posts op één pagina hebt staan.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 november 2014 @ 22:45:

OMG, Nouschi....jij hebt 2539 pagina's x 15 postings is 38.085 postings

Ik dacht dat ik al heel ver kwam, maar jij spant de kroon!Nouschi heeft dan ook geen IRL
En dan tegen mij zeggen dat 135 berichten in 2 dagen niet kan
quote:amaqanda schreef op 04 november 2014 @ 23:04:

En dan tegen mij zeggen dat 135 berichten in 2 dagen niet kan
MissI weltrusten nog!
Rudegirl heeft geen respect voor mij

Daar gaat mijn nachtrust
quote:amaqanda schreef op 04 november 2014 @ 23:04:

En dan tegen mij zeggen dat 135 berichten in 2 dagen niet kan Mijn gemiddelde ligt een stuk lager
Ik kom ff op mijn handjes hier zitten nav reacties van Rudegirl. Ze doet haar naam wel eer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven