Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 09:37:

[...]

Dat is het enige wat jij eruit pikt?

Als je nou gewoon eens zegt wat je wil zeggen, dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik ben daar de posts van en aan Nina gaan lezen en dat stuk van de discussie vond ik lelijk.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 09:36:

[...]

Je leest het goed.Bianca had het erover om daar een liedje te plaatsen (waarvan ik het bestaan nog niet eens wist) en niemand die hier riep Ja Doen!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 00:23:

Nou ja, Sylvana heeft het zelf uitgelokt. Zielig voor haar kinderen. Maar zij heeft het verdiend.

( Sylvana topic )

Ik ga die reactie eens plakken in het pesters topic. Kijken wat er gebeurt.Zijn dat dezelfde forummers dan?
Ok ze zei het iets anders. Maar dan nog zie ik het niemand toejuichen.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 09:39:

[...]

Als je nou gewoon eens zegt wat je wil zeggen, dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik ben daar de posts van en aan Nina gaan lezen en dat stuk van de discussie vond ik lelijk.Ik was volgens mij niet zo heel onduidelijk hoor. Jij jouw mening en ik de mijne. Als je het hele topic had gelezen had je misschien wel heel anders gereageerd. Maar dat heb je niet,dus snap je mij ook niet.
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 09:39:

[...]

Bianca had het erover om daar een liedje te plaatsen (waarvan ik het bestaan nog niet eens wist) en niemand die hier riep Ja Doen!!!En ze suggereerde dat de forummers in dat topic en masse Sylvana aan het pesten waren en dat dat liedje daar door die forummers geplaatst was terwijl ze zelf huilliehuilie deden over hun pestverleden. Terwijl die hele Sylvana in dat topic niet voorkwam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 09:42:

[...]

Zijn dat dezelfde forummers dan?Nee.
[quote]Marana_ schreef op 17 november 2016 @ 09:36:

[...]

Dat vind ik dan altijd weer lastig, dan voelen zich ook altijd mensen aangesproken die je helemaal niet bedoeld. Beter kun je iemand rechtstreeks aanspreken, en dat kan best in nette bewoordingen.

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.

Maar zodra mensen zich aangesproken gaan voelen dan is dat meestal ook niet voor niks.

En soms is quoten toch te direct, als de gemoederen al zo hoog opgelopen zijn.

Het voelt dan soms te persoonlijk en dan is het allemaal geschreven tekst...

Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je het zegt.

Als je bijvoorbeeld alleen maar schetst hoe je ergens over denkt, dan moet dat altijd mogen vind ik.

Als anderen je dan daarover gaan afzeiken, niet inhoudelijk reageren, dan vind ik dat niet netjes.

Want als iemand eerlijk zijn mening of visie blootlegt, als dat is hoe die persoon denkt, dan is dat nu eenmaal zo.

Misschien dat die visie verandert, die persoon andere inzichten krijgt en misschien ook niet.

Maar er moet ruimte zijn om erover te praten, want daar is zo'n forum voor.

Afwijkende meningen moeten ook gewoon gerespecteerd worden.

Als iedereen er hetzelfde tegenaan zou kijken dan werd het hier bijzonder saai.

Ik vind ook niet dat een topic meteen verpest is als er iemand een andere mening heeft.

Of als 1 poster iets post wat niet in de smaak valt, of uit de toon is.

Zo'n topic is een soort van levend iets, in ontwikkeling en net zoals in rl zijn er ups en downs.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 09:44:

[...]

Ik was volgens mij niet zo heel onduidelijk hoor. Jij jouw mening en ik de mijne. Als je het hele topic had gelezen had je misschien wel heel anders gereageerd. Maar dat heb je niet,dus snap je mij ook niet.Dus de reacties richting Nina waren niet lelijk? Ik weet hoe Nina kan reageren, bot, lomp, onaardig, kort door de bocht, etc., maar om vervolgens te zeggen dat ze maar weg moet blijven? En nog even individueel te zeggen 'ja ik vind je ook niet leuk' 'ik irriteer me aan je reacties' etc.? Ik vond het erg onaardig.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 09:46:

[...]

Nee.Dit bedoel ik dus. Iemand krijgt weerstand in een topic en gelijk wordt alles en iedereen over 1 kam geschoren,terwijl het topic op een gegeven moment een mooie wending kreeg waarin zowel (ex) pesters en gepesten zich kwetsbaar op durfden te stellen. Typisch dat zo'n topic dat weer om zeep moet worden geholpen.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 09:48:

[...]

Dus de reacties richting Nina waren niet lelijk? Ik weet hoe Nina kan reageren, bot, lomp, onaardig, kort door de bocht, etc., maar om vervolgens te zeggen dat ze maar weg moet blijven? En nog even individueel te zeggen 'ja ik vind je ook niet leuk' 'ik irriteer me aan je reacties' etc.? Ik vond het erg onaardig.Dat ben ik met je eens. Op die manier forum ik ook niet. Het is juist de bedoeling dat er een discussie op gang komt,maar nina een hand boven het hoofd houden door te zeggen dat ze niks raars zei,vind ik niet oké. Ze heeft veel mensen daar gekwetst met haar opmerkingen.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 09:51:

[...]

Dat ben ik met je eens. Op die manier forum ik ook niet. Het is juist de bedoeling dat er een discussie op gang komt,maar nina een hand boven het hoofd houden door te zeggen dat ze niks raars zei,vind ik niet oké. Ze heeft veel mensen daar gekwetst met haar opmerkingen.

En anderen haar misschien wel. Ze laat het niet blijken, maar die muur heeft ze niet voor niets opgetrokken natuurlijk.

Tot zover mijn Dr Phil-poging en tevens einde van deze discussie
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 09:55:

[...]

En anderen haar misschien wel. Ze laat het niet blijken, maar die muur heeft ze niet voor niets opgetrokken natuurlijk.

Tot zover mijn Dr Phil-poging en tevens einde van deze discussie

Nou,fijn dat jij voor ons beslist dat de discussie geëindigd is..

En die muur is overduidelijk hoor. Dat laat ze juist blijken. Ze heeft het alleen niet door.
quote:S-Meds schreef op 16 november 2016 @ 23:48:

[...]

nina? echt? bizar, ze zei niks raars, maar het was een andere beleving dan die van de "groep"Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 09:59:

[...]

Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.Plus 1
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 09:59:

[...]

Nou,fijn dat jij voor ons beslist dat de discussie geëindigd is..

En die muur is overduidelijk hoor. Dat laat ze juist blijken. Ze heeft het alleen niet door.

O jij mag wel door als je wil hoor

Alleen gaan we het niet eens worden (en ik heb inderdaad niet het hele topic gelezen), dus dan blijven we bezig.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 10:01:

[...]

O jij mag wel door als je wil hoor

Alleen gaan we het niet eens worden (en ik heb inderdaad niet het hele topic gelezen), dus dan blijven we bezig.

Nah..ben er ook wel klaar mee. Heb mijn punt nu wel gemaakt.

Genoeg verse topics waar over gediscussieerd kan worden.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 09:48:

[...]

Dus de reacties richting Nina waren niet lelijk? Ik weet hoe Nina kan reageren, bot, lomp, onaardig, kort door de bocht, etc., maar om vervolgens te zeggen dat ze maar weg moet blijven? En nog even individueel te zeggen 'ja ik vind je ook niet leuk' 'ik irriteer me aan je reacties' etc.? Ik vond het erg onaardig.Dat is het ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:LaFleurNoire schreef op 17 november 2016 @ 07:17:

[...]

Dat staat dan ook helemaal niet in dat topic, er is daar met geen woord gerept over Sylvana, behalve door BGB. Hier suggereren dat Sylvana daar vrolijk door die desbetreffende forummers meegepest wordt vind ik dan ook niet zo kies.Inderdaad is dat niet zo kies.
LOEP ME MAAR aub.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 09:59:

[...]

Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.Heb je hier een linkje van?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:02:

[...]

Genoeg verse topics waar over gediscussieerd kan worden.Dierenweitje in de tuin?
quote:Nouschi schreef op 17 november 2016 @ 10:07:

[...]

Heb je hier een linkje van?Natuurlijk :) .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 10:07:

[...]

Dierenweitje in de tuin? Ik moet me nog ff inlezen!
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 10:02:

[...]

Genoeg verse topics waar over gediscussieerd kan worden.Kan je nog wel even linken of samenvatten waar er werd toegejuicht, want ik heb het nu twee keer nagelezen en zie het echt niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 10:08:

[...]

Natuurlijk :) . Ik lees geen seksueel misbruik door de leraar???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven