Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 november 2016 om 20:29
quote:Solomio schreef op 12 november 2016 @ 20:20:
[...]
Ik heb zomaar de indruk dat er meer gestaft is dan alleen die post.
Als ik hats loep zie ik dat alleen de post over de geanonimiseerde is vetwijderd door de mods.
Zeggen dat iemand op anoniem is lijkt me geen nickhinten.
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardig
[...]
Ik heb zomaar de indruk dat er meer gestaft is dan alleen die post.
Als ik hats loep zie ik dat alleen de post over de geanonimiseerde is vetwijderd door de mods.
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardig
Je bent zelf een theepot
zaterdag 12 november 2016 om 20:30
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:29:
[...]
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardigDe reden is ook verkeerd. Had net als de vorige keer negatief forumgedrag/zuigen moeten zijn.
[...]
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardigDe reden is ook verkeerd. Had net als de vorige keer negatief forumgedrag/zuigen moeten zijn.
zaterdag 12 november 2016 om 20:30
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:26:
[...]
Dat zet de mod erbij.Ja weet ik maar men neemt het over hier. Nickhinten is totaal iets anders. Er staat zo vaak hier wie er op anoniem gaat.
[...]
Dat zet de mod erbij.Ja weet ik maar men neemt het over hier. Nickhinten is totaal iets anders. Er staat zo vaak hier wie er op anoniem gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 november 2016 om 20:31
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:29:
[...]
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardigPrecies, gaat nergens over.
[...]
Evht een rare beslissing, niet eens waarschuwingswaardigPrecies, gaat nergens over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 november 2016 om 20:32
zaterdag 12 november 2016 om 20:35
zaterdag 12 november 2016 om 20:35
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:34:
[...]
Nah, er wordt toch wel vaker gezegd dat iemand op anoniem gaat of ben ik nou gek?Ik heb er ook wel eens een waarschuwing voor gehad. Die persoon gaat niets voor niets op anoniem. Net als dat eerdere nicks van Cookie worden genoemd. Mag ook niet.
[...]
Nah, er wordt toch wel vaker gezegd dat iemand op anoniem gaat of ben ik nou gek?Ik heb er ook wel eens een waarschuwing voor gehad. Die persoon gaat niets voor niets op anoniem. Net als dat eerdere nicks van Cookie worden genoemd. Mag ook niet.
zaterdag 12 november 2016 om 20:36
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:33:
Maar belangrijker: wáárom is zij-wiens-naam-tot-een-permaban-kan-leiden eigenlijk op anoniem gegaan?
Is er iets voorgevallen? Een kroeggevecht ofzo?Het was wel iets in de kroeg geloof ik. Het ging allemaal een beetje raar. Maar laten we het maar los laten, en voor the time being genieten van de rust.
Maar belangrijker: wáárom is zij-wiens-naam-tot-een-permaban-kan-leiden eigenlijk op anoniem gegaan?
Is er iets voorgevallen? Een kroeggevecht ofzo?Het was wel iets in de kroeg geloof ik. Het ging allemaal een beetje raar. Maar laten we het maar los laten, en voor the time being genieten van de rust.