Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:33:

Maar belangrijker: wáárom is zij-wiens-naam-tot-een-permaban-kan-leiden eigenlijk op anoniem gegaan?

Is er iets voorgevallen? Een kroeggevecht ofzo?Ze pb'de me dat jij heel precies weet waarom ze op anoniem moest, dus hou je nou maar niet van de domme
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:34:

Ik pleit voor terugkeer van Antonio.Ik ook!
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:30:

[...]

De reden is ook verkeerd. Had net als de vorige keer negatief forumgedrag/zuigen moeten zijn.Ik vind hats idd soms zuigen maar ik zie niet wat het probleem nu is. Zeker niet als iemand met een bijna gelijke nick terugkomt.
Je bent zelf een theepot
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:31:

[...]

Mee eens.

Ik vond jouw opmerking "Dat doe je expres he.

StokerT." een veel hoger zuig- en relgehalte hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:35:

[...]

Ik heb er ook wel eens een waarschuwing voor gehad. Die persoon gaat niets voor niets op anoniem. Net als dat eerdere nicks van Cookie worden genoemd. Mag ook niet.Ik heb er onlangs ook een waarschuwing voor gehad. Als je mazzel hebt staft niemand en kom je ermee weg. Als je pech hebt krijg je een waarschuwing of ban
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:36:

[...]

Ik vind hats idd soms zuigen maar ik zie niet wat het probleem nu is. Zeker niet als iemand met een bijna gelijke nick terugkomt.Ze was helemaal niet aan het zuigen. Wat is er zuigen aan ... gaat op Anoniem dat wordt hier zovaal gedaan.
Laat het gaan zeg
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:37:

[...]

StokerT." een veel hoger zuig- en relgehalte hebben.Idd.
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:35:

[...]

Lezen. De reden was raar, het had moeten zijn zuigen/ongewenst gedrag net zoals haar vorige ban.Jij vindt die reden helemaal niet raar want je sprak haar er gelijk op aan, hoogstwaarschijnlijk gestaft over iets met een nick en klaar. Je was er ook als de kippen bij om te melden dat ze een perma had dus je hield het bantopic al in de gaten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

StokerT." een veel hoger zuig- en relgehalte hebben.Ja? Je moet iemand niet en dan ga je in napraat posten dat iemand op anoniem gaat. Wat voor doel heeft dat dan?

[...]

StokerT." een veel hoger zuig- en relgehalte hebben.Dat mag je vinden.
quote:Cookielyon schreef op 12 november 2016 @ 20:37:

[...]

Ze was helemaal niet aan het zuigen. Wat is er zuigen aan ... gaat op Anoniem dat wordt hier zovaal gedaan.Al die rofl smileys bijvoorbeeld.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Rhae schreef op 12 november 2016 @ 20:38:

Laat het gaan zegZullen we zingen? Blijven we toch bij het sneeuwthema.
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:39:

[...]

Ja? Je moet iemand niet en dan ga je in napraat posten dat iemand op anoniem gaat. Wat voor doel heeft dat dan?Dat wordt over mij toch ook gedaan? Ze gaat weer op anoniem, over hoeveel dagen komt ze terug. En meerdere forummers die elkeer niet mogen doen dat. Is dat een crime?
Ik wil graag een pb over wie er op anoniem is
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 20:36:

[...]

Het was wel iets in de kroeg geloof ik. Het ging allemaal een beetje raar. Maar laten we het maar los laten, en voor the time being genieten van de rust.

Oh het heerst? Ik vond de laatste paar pagina's/dagen hier ook nogal merkwaardig. Ik noemde het maar voor het gemak 'vaagpraat'.

For the time being.
quote:doornroosje9 schreef op 12 november 2016 @ 20:40:

[...]

Al die rofl smileys bijvoorbeeld.
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:39:

[...]

Jij vindt die reden helemaal niet raar want je sprak haar er gelijk op aan, hoogstwaarschijnlijk gestaft over iets met een nick en klaar. Je was er ook als de kippen bij om te melden dat ze een perma had dus je hield het bantopic al in de gaten.Leuk dat jij kan bepalen wat ik aan het doen ben.
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:40:

[...]

Zullen we zingen? Blijven we toch bij het sneeuwthema.Jingle Bell, jingle bell, jingle al the way
quote:Cookielyon schreef op 12 november 2016 @ 20:41:

[...]

Dat wordt over mij toch ook gedaan? Ze gaat weer op anoniem. En meerdere forummers die elkeer niet mogen doen dat. Is dat een crime?Allemaal met het doel er lekker over te roddelen/rellen
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:39:

[...]

Ja? Je moet iemand niet en dan ga je in napraat posten dat iemand op anoniem gaat. Wat voor doel heeft dat dan?Wat voor doel heeft het om te zeggen "Nouschi heeft een perma"? Dat soort dingen staan hier zo vaak.
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:30:

[...]

Ja weet ik maar men neemt het over hier. Nickhinten is totaal iets anders. Er staat zo vaak hier wie er op anoniem gaat.Precies.
Je bent zelf een theepot
quote:Cookielyon schreef op 12 november 2016 @ 20:41:

[...]

Dat wordt over mij toch ook gedaan? Ze gaat weer op anoniem. En meerdere forummers die elkeer niet mogen doen dat. Is dat een crime?Dat is je nu al 10x uitgelegd. Mag niet, als niemand je staft kun je mazzel hebben.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:36:

[...]

Ik vind hats idd soms zuigen maar ik zie niet wat het probleem nu is. Zeker niet als iemand met een bijna gelijke nick terugkomt.Juist daarom denk ik. Hats had (naar ik mag aannemen vanwege haar loze geschater) een wellicht eenzijdige beef met P. en vond het dus toch even nodig om die nickwissel onder de aandacht te brengen hahaha hihihi. Typisch zuiggedrag, welbekend. Alleen eeuwig dom van die mods dat ze niet zuigen maar nickhinten als reden hebben aangegeven, want nu kunnen ze nog gepakt worden op een vormfout.
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:40:

[...]

Zullen we zingen? Blijven we toch bij het sneeuwthema.Kumbaya lijkt passend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven