Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 november 2016 om 11:30
quote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 10:59:
Humus bestaat Eeuwen, het is echt niet nieuw, het komt uit het middenoosten, en het wordt gegeten in culinaire kringen zoals Goede-Fee al heeft gezegd.
Ik ben her gek op, vooral met zongedroogde tomaat
Kunnen we het for the love of God dan ook goed schrijven nu we het er toch zo uitgebreid over hebben?
Hummus. Ik eet niet graag humus.
Dank u.
Humus bestaat Eeuwen, het is echt niet nieuw, het komt uit het middenoosten, en het wordt gegeten in culinaire kringen zoals Goede-Fee al heeft gezegd.
Ik ben her gek op, vooral met zongedroogde tomaat
Kunnen we het for the love of God dan ook goed schrijven nu we het er toch zo uitgebreid over hebben?
Hummus. Ik eet niet graag humus.
Dank u.
zondag 13 november 2016 om 11:33
zondag 13 november 2016 om 11:34
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 november 2016 @ 11:33:
De nieuwelichterij heeft hier echt de afslag gemist hoor vroeger. Ik durf wel te bekennen dar ik het pas 2 jaar ken.
Vind het ook niet heel bijzonder maar dat kan ook komen omdat we hier int durp alleen de Lidl versie kennen.Nou daar dweept de Viva goegemeente anders nogal mee.
De nieuwelichterij heeft hier echt de afslag gemist hoor vroeger. Ik durf wel te bekennen dar ik het pas 2 jaar ken.
Vind het ook niet heel bijzonder maar dat kan ook komen omdat we hier int durp alleen de Lidl versie kennen.Nou daar dweept de Viva goegemeente anders nogal mee.
zondag 13 november 2016 om 11:39
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 november 2016 @ 11:38:
[...]
Dan snap ik dat het hier niet bekend is. Ik ben de enige vegetariër tussen honderden boeren.Nou zelfs Johma heeft het als hippe dip op de borrelplank.
[...]
Dan snap ik dat het hier niet bekend is. Ik ben de enige vegetariër tussen honderden boeren.Nou zelfs Johma heeft het als hippe dip op de borrelplank.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 november 2016 om 11:53
quote:Phaedra_ schreef op 13 november 2016 @ 11:03:
Humus culinair? Goh.
Nou idd.
Begeef ik me met mijn veronderstelde kaas en augurken mentaliteit toch al jaaaaaaaaren in een culinaire omgeving. Het is me wat want dat heb ik echt nooit geweten en waar het VF toch al niet goed voor is! Ik klim met het bakje hummus zomaar op de culinaire ladder omhoog en dat is voor mij echt een dingetje hoor, geloof me.
Humus culinair? Goh.
Nou idd.
Begeef ik me met mijn veronderstelde kaas en augurken mentaliteit toch al jaaaaaaaaren in een culinaire omgeving. Het is me wat want dat heb ik echt nooit geweten en waar het VF toch al niet goed voor is! Ik klim met het bakje hummus zomaar op de culinaire ladder omhoog en dat is voor mij echt een dingetje hoor, geloof me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 november 2016 om 11:53
quote:ThunderassMan schreef op 13 november 2016 @ 11:11:
[...]
Jaja, dat is me er eentje.
Maar ik vergis me; het was niet eitje.
Ik ben alleen de naam kwijt van de humus-onwetende.
Ik ben nogal slecht met namen, nietwaar Rhae?MissJody.
[...]
Jaja, dat is me er eentje.
Maar ik vergis me; het was niet eitje.
Ik ben alleen de naam kwijt van de humus-onwetende.
Ik ben nogal slecht met namen, nietwaar Rhae?MissJody.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 november 2016 om 12:00