Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik word verdrietig van dat topic van een hoogzwangere TO die werkt en een dreumes heeft en een luie pestvent die niets doet en niet meer van haar houdt omdat ze altijd zo druk is. Arme vrouw. Ze doet alles en het is nooit goed en dat op zo'n gemene manier.

Ik word nijdig van de mensen die in dat topic haar dan ook nog eens de schuld gaan geven. Waarom? Wat is daar het doel van?
quote:Het-groepje schreef op 13 november 2016 @ 21:39:

Hats een perma. Gek zeg.Terecht. Haar woorden over elke ban.
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2016 @ 21:43:

Ik word verdrietig van dat topic van een hoogzwangere TO die werkt en een dreumes heeft en een luie pestvent die niets doet en niet meer van haar houdt omdat ze altijd zo druk is. Arme vrouw. Ze doet alles en het is nooit goed en dat op zo'n gemene manier.

Ik word nijdig van de mensen die in dat topic haar dan ook nog eens de schuld gaan geven. Waarom? Wat is daar het doel van?Die hebben zelf ook zo'n man en denken dat dat normaal is

Hats een perma. Gek zeg.Die was helemaal terecht.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 21:49:

[...]

Die hebben zelf ook zo'n man en denken dat dat normaal isZou dat? Niet dat het hier in huis altijd hosanna is, maar over dit soort dingen bestaat geen enkele twijfel: we doen alles samen. Ik zal hem nog een extra knuffel geven.
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2016 @ 21:51:

[...]

Zou dat? Niet dat het hier in huis altijd hosanna is, maar over dit soort dingen bestaat geen enkele twijfel: we doen alles samen. Ik zal hem nog een extra knuffel geven.Geen idee. Maar ik heb altijd het idee dat van die vrouwen dan ergens in hun puberteit zo'n lamzak opduikelen die nog wel een soort van cool is als je net in je studietijd zit, lekker relaxed enzo. En dat zij alleen op een gegeven moment volwassen worden en iets van hun leven gaan maken en zo'n kerel blijft hangen op puberniveau. En daar komen ze áltijd te laat achter.
Ik ben erg voor bij elkaar blijven, maar er zijn grenzen. Niet dat ik dat snel zou typen in een topic, want dat vind ik ook wat ver gaan, maar soms is een scheiding echt beter.
Eens Barb.
Life is short. Eat dessert first.

Hats een perma. Gek zeg.

Echt? Hoezo dat? Of mag ik dat niet vragen? Is zo'n perma echt permanent als in nooit meer?

Ik vind haar slingertopic super, en ik vind het jammer als ze voor altijd weg is.
perma is perma, tenzij je een gedoogforummer bent, dan weer niet
Nou Hats heeft al drie keer eerder een perma gehad. Dus voor eeuwig zou ik niet zeggen.
quote:friezinnetje2014 schreef op 13 november 2016 @ 22:03:

perma is perma, tenzij je een gedoogforummer bent, dan weer nietInderdaad ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:00gjes schreef op 13 november 2016 @ 22:02:

[...]

Echt? Hoezo dat? Of mag ik dat niet vragen? Is zo'n perma echt permanent als in nooit meer?

Ik vind haar slingertopic super, en ik vind het jammer als ze voor altijd weg is.Binnen een week is ze terug, hooguit een maand
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2016 @ 21:56:

Ik ben erg voor bij elkaar blijven, maar er zijn grenzen. Niet dat ik dat snel zou typen in een topic, want dat vind ik ook wat ver gaan, maar soms is een scheiding echt beter.Soms wel. Maar als je zelf 32 uur werkt en je partner voert geen moer uit, dan is de kans dat die kinderen minstens de helft van de week en misschien wel meer bij die partner zijn behoorlijk groot. Plus dat ze kennelijk onregelmatig werkt, en dat is als alleenstaande moeder behoorlijk lastig. Scheiden betekent ook dat je je kinderen stukken minder ziet als je pech hebt. Daar zou ik een ellendige partner best lang voor op de koop toe nemen.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 21:53:

[...]

Geen idee. Maar ik heb altijd het idee dat van die vrouwen dan ergens in hun puberteit zo'n lamzak opduikelen die nog wel een soort van cool is als je net in je studietijd zit, lekker relaxed enzo. En dat zij alleen op een gegeven moment volwassen worden en iets van hun leven gaan maken en zo'n kerel blijft hangen op puberniveau. En daar komen ze áltijd te laat achter.En dat is wel hun eigen schuld en dat weten ze zelf eigenlijk ook wel. Maar dat willen ze niet toegeven en gaan dan zo zitten doen in zo'n topic.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 21:49:

[...]

Die hebben zelf ook zo'n man en denken dat dat normaal is

Ik denk zelf dat die mensen juist nooit wat hebben meegemaakt en denken dat alles bij iedereen zo komt aanwaaien. En als dat niet zo is is dat je eigen schuld.

Betere man uitzoeken, beter opletten met wie je kinderen krijgt.

Er was ooit iemand op het forum wiens man nu in tbs zit. Die vrouw werd uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is, want zo iemand zoek je toch gewoon niet uit. Die kinderen moesten maar mee naar de tbs en zij niet zeuren want dat was hun vader nou eenmaal.

Heel aparte manier van denken vind ik dat. Alsof je ooit weet hoe iemand zich ontwikkelt, of echt denkt als iemand tegen je wil liegen.
Hoezo kun je na een permaban nog terug komen ?
quote:Bugs_Bunny schreef op 13 november 2016 @ 22:04:

[...]

Binnen een week is ze terug, hooguit een maandIk ben er ook bang voor. Die mailt weer met wat mods, er wordt nog eens naar gekeken en dan krijgt ze weer toestemming om te forummen, desnoods met wat 'afspraken'.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:05:

[...]

Soms wel. Maar als je zelf 32 uur werkt en je partner voert geen moer uit, dan is de kans dat die kinderen minstens de helft van de week en misschien wel meer bij die partner zijn behoorlijk groot. Plus dat ze kennelijk onregelmatig werkt, en dat is als alleenstaande moeder behoorlijk lastig. Scheiden betekent ook dat je je kinderen stukken minder ziet als je pech hebt. Daar zou ik een ellendige partner best lang voor op de koop toe nemen.

Ik niet. Dan gaan ze maar op dagen dat ik werk naar die partner. Zoals dat nu al het geval is.

Ik denk dat je ze net zo veel ziet en je hebt geen last meer van die klaploper in huis.
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2016 @ 21:56:

Ik ben erg voor bij elkaar blijven, maar er zijn grenzen. Niet dat ik dat snel zou typen in een topic, want dat vind ik ook wat ver gaan, maar soms is een scheiding echt beter.

In dat geval is scheiden echt zo'n beetje het enige wijze om te doen.

Wat een dappere TO, zoals ze de harde postings incasseert ook.
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 22:07:

[...]

Ik niet. Dan gaan ze maar op dagen dat ik werk naar die partner. Zoals dat nu al het geval is.

Ik denk dat je ze net zo veel ziet en je hebt geen last meer van die klaploper in huis.Daar laat je dan je kinderen vrijwillig de helft van de tijd aan over, zonder dat je er zicht op hebt.
quote:Pretzel66 schreef op 13 november 2016 @ 22:06:

Hoezo kun je na een permaban nog terug komen ?De wegen van dit forum zijn ondoorgrondelijk
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:06:

[...]

Ik ben er ook bang voor. Die mailt weer met wat mods, er wordt nog eens naar gekeken en dan krijgt ze weer toestemming om te forummen, desnoods met wat 'afspraken'.Wat had ze uitgespookt dan?
quote:Het-groepje schreef op 13 november 2016 @ 22:05:

[...]

Ik denk zelf dat die mensen juist nooit wat hebben meegemaakt en denken dat alles bij iedereen zo komt aanwaaien. En als dat niet zo is is dat je eigen schuld.

Betere man uitzoeken, beter opletten met wie je kinderen krijgt.

Er was ooit iemand op het forum wiens man nu in tbs zit. Die vrouw werd uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is, want zo iemand zoek je toch gewoon niet uit. Die kinderen moesten maar mee naar de tbs en zij niet zeuren want dat was hun vader nou eenmaal.

Heel aparte manier van denken vind ik dat. Alsof je ooit weet hoe iemand zich ontwikkelt, of echt denkt als iemand tegen je wil liegen.

Nou soms/vaak kan je dat wel al weten voor je kinderen neemt maar willen ze dat niet zien.

En dat ook de beste overkomen. Maar op gegeven moment is dat toch wel klaar en duidelijk.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:08:

[...]

Daar laat je dan je kinderen vrijwillig de helft van de tijd aan over, zonder dat je er zicht op hebt.Heb je ook niet als je buiten je huis werkt. Of heeft ze een nannycam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven