Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 november 2016 om 11:01
quote:Nouschi schreef op 13 november 2016 @ 11:01:
Je moet ook de pittige hebben Yas. Lekker op een warm pitabroodje!Ik hou helemaal niet van pittig, dus ik vind die 'slappe hap' juist lekker.
Je moet ook de pittige hebben Yas. Lekker op een warm pitabroodje!Ik hou helemaal niet van pittig, dus ik vind die 'slappe hap' juist lekker.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 november 2016 om 11:02
zondag 13 november 2016 om 11:02
quote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 10:59:
Humus bestaat Eeuwen, het is echt niet nieuw, het komt uit het middenoosten, en het wordt gegeten in culinaire kringen zoals Goede-Fee al heeft gezegd.
Ik ben her gek op, vooral met zongedroogde tomaat Ik verkeer nogal in alternatieve kringen (vegetarisch en natuurvoeding enzo) en daar is het heel gewoon.
Humus bestaat Eeuwen, het is echt niet nieuw, het komt uit het middenoosten, en het wordt gegeten in culinaire kringen zoals Goede-Fee al heeft gezegd.
Ik ben her gek op, vooral met zongedroogde tomaat Ik verkeer nogal in alternatieve kringen (vegetarisch en natuurvoeding enzo) en daar is het heel gewoon.
zondag 13 november 2016 om 11:03
zondag 13 november 2016 om 11:08
quote:ThunderassMan schreef op 13 november 2016 @ 11:06:
[...]
Helaas kon eitje het weer niet zo enorm waarderen, als ik het me goed herinner.Eitje............... daar noem je ook iemand.
[...]
Helaas kon eitje het weer niet zo enorm waarderen, als ik het me goed herinner.Eitje............... daar noem je ook iemand.
quote:Solomio schreef op 13 november 2016 @ 11:02:
[...]
Ik verkeer nogal in alternatieve kringen (vegetarisch en natuurvoeding enzo) en daar is het heel gewoon.
Jaaaaaa en dan kom ik nu met de onthulling dat ik humus al op de kleuterschool at omdat ik tussen joodse kinderen opgroeide in Amsterdam zuid.
Dus ik win!
Heb het al jaren niet gegeten overigens en het niet gemist.
[...]
Ik verkeer nogal in alternatieve kringen (vegetarisch en natuurvoeding enzo) en daar is het heel gewoon.
Jaaaaaa en dan kom ik nu met de onthulling dat ik humus al op de kleuterschool at omdat ik tussen joodse kinderen opgroeide in Amsterdam zuid.
Dus ik win!
zondag 13 november 2016 om 11:11
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2016 @ 11:08:
[...]
Dus ik win!
We have a winner!
Ik zeg net tegen de man: luuster es, onze culinaire kring deugt niet omdat ik hummus niks aan vind.
Hij:
[...]
Dus ik win!
We have a winner!
Ik zeg net tegen de man: luuster es, onze culinaire kring deugt niet omdat ik hummus niks aan vind.
Hij:
zondag 13 november 2016 om 11:12
zondag 13 november 2016 om 11:12
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 10:39:
[...]
Klets toch niet met je culinaire omgeving. Als er iemand is, die een culinaire omgeving om zich heen heeft ben ik dat wel.
Ik vind hummus gewoon een slappe hap. Wat er ook inzit.Het is wat wrangig. Verse is toch smeuiiger
[...]
Klets toch niet met je culinaire omgeving. Als er iemand is, die een culinaire omgeving om zich heen heeft ben ik dat wel.
Ik vind hummus gewoon een slappe hap. Wat er ook inzit.Het is wat wrangig. Verse is toch smeuiiger
Je bent zelf een theepot