Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 november 2016 om 23:01
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:57:
[...]
Shoot me, maar dat vind ik ook vaak van Meds, BGB, LV en nog wat anderen. Dat ze voor snoezige forummer snoeihard en Heul Eng kunnen zijn.
En dat maakt voor mij het forum juist zo leuk.Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.
[...]
Shoot me, maar dat vind ik ook vaak van Meds, BGB, LV en nog wat anderen. Dat ze voor snoezige forummer snoeihard en Heul Eng kunnen zijn.
En dat maakt voor mij het forum juist zo leuk.Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.
zondag 13 november 2016 om 23:03
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2016 @ 22:59:
[...]
De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.Jij bent duidelijk van voor de patatgeneratie.
[...]
De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.Jij bent duidelijk van voor de patatgeneratie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 13 november 2016 om 23:04
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:59:
Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.
Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.
zondag 13 november 2016 om 23:06
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:59:
Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Hats is/was een gedoogforummer die al eerder en vaker gepermaad is onder andere nicks.
Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Hats is/was een gedoogforummer die al eerder en vaker gepermaad is onder andere nicks.
zondag 13 november 2016 om 23:07
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 23:00:
[...]
Neh dat zeker niet.Zal niet voor iedereen zo zijn. Het is ook geen garantie (mijn manier), maar het is te proberen als je verhaal klopt.
[...]
Neh dat zeker niet.Zal niet voor iedereen zo zijn. Het is ook geen garantie (mijn manier), maar het is te proberen als je verhaal klopt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 13 november 2016 om 23:07
quote:pruttel schreef op 13 november 2016 @ 23:01:
[...]
Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.
Ik lees hats hetzelfde als die dames.
Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.
[...]
Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.
Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 13 november 2016 om 23:08
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:04:
[...]
Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.Dat bedoel ik, dat is dus al heel lang. Niet dat het wat uitmaakt voor de ban, maar dat het voor sommigen duidelijk is dat Hats al heel lang forummer is.
[...]
Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.Dat bedoel ik, dat is dus al heel lang. Niet dat het wat uitmaakt voor de ban, maar dat het voor sommigen duidelijk is dat Hats al heel lang forummer is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 13 november 2016 om 23:09
zondag 13 november 2016 om 23:10
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 23:07:
[...]
Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.Ik vind het viseren van bepaalde forummers echt wel pesten hoor.
[...]
Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.Ik vind het viseren van bepaalde forummers echt wel pesten hoor.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 13 november 2016 om 23:10
zondag 13 november 2016 om 23:11
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:09:
[...]
Even OT, ben jij a.s zondag weer in de GV?
Ik ook namelijk. Kunnen we even in de catacomben een drankje doen.
Ik ben mét de man dit keer.
Het is zeer waarschijnlijk dat ik dan in de GV ben maar niet in de catacomben en wél in het spelershome
Weet nog niet zeker, laat ik je weten!
[...]
Even OT, ben jij a.s zondag weer in de GV?
Ik ook namelijk. Kunnen we even in de catacomben een drankje doen.
Ik ben mét de man dit keer.
Het is zeer waarschijnlijk dat ik dan in de GV ben maar niet in de catacomben en wél in het spelershome
Weet nog niet zeker, laat ik je weten!
zondag 13 november 2016 om 23:11