Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:57:

[...]

Shoot me, maar dat vind ik ook vaak van Meds, BGB, LV en nog wat anderen. Dat ze voor snoezige forummer snoeihard en Heul Eng kunnen zijn.

En dat maakt voor mij het forum juist zo leuk.Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.
quote:pruttel schreef op 13 november 2016 @ 23:01:

[...]

Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.Dat.
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2016 @ 22:59:

[...]

De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.Jij bent duidelijk van voor de patatgeneratie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Erg benieuwd wanneer de mod van zich laat horen nu
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:59:

Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 23:03:

[...]

Jij bent duidelijk van voor de patatgeneratie.

[...]

Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.Dat betwijfel ik bij sommige dames ten zeerste. Maar bij andere dames weer niet.
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2016 @ 22:59:

[...]

De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.Om gedoogforummer te worden?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:pruttel schreef op 13 november 2016 @ 22:58:

[...]

Ja, een goed humeur omdat ik wel moet lachen als iemand zo kansloos bezig is en het haar niet lukt.Oke. Ik dacht door het gezuig wat lichamelijks.
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:59:

Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.Hats is/was een gedoogforummer die al eerder en vaker gepermaad is onder andere nicks.
quote:Amand schreef op 13 november 2016 @ 23:03:

Erg benieuwd wanneer de mod van zich laat horen nu

Op zich, als je niet mag praten over iemand die op anoniem gaat..

Maar bans bespreken mag, staat in de regels, en er staat niet bij dat dat anoniem moet.
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 23:04:

[...]

Dat betwijfel ik bij sommige dames ten zeerste. Maar bij andere dames weer niet.Ik heb nog geen bewijs dat het dames zijn hoor.
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 23:04:

[...]

Om gedoogforummer te worden?

Een gedoogforummer heeft 'afspraken'.

Ik ken er eentje die niet op dit topic mag komen.
Ik maak Hats ook al 15 jaar mee. Heb helaas nooit die geweldige kant van haar ontdekt.
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 23:00:

[...]

Neh dat zeker niet.Zal niet voor iedereen zo zijn. Het is ook geen garantie (mijn manier), maar het is te proberen als je verhaal klopt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:broekrok schreef op 13 november 2016 @ 23:06:

[...]

Hats is/was een gedoogforummer die al eerder en vaker gepermaad is onder andere nicks.1 keer maar. Ik was er live bij.

[...]

Ik denk dat de dames die jij noemt soms zo proberen om iemand wakker te schudden of het eens van de andere kant te bekijken. Niet om te schoppen omdat het kan.

Ik lees hats hetzelfde als die dames.

Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:04:

[...]

Allicht. Ik ken haar vanaf haar 1e dag op dit forum.Dat bedoel ik, dat is dus al heel lang. Niet dat het wat uitmaakt voor de ban, maar dat het voor sommigen duidelijk is dat Hats al heel lang forummer is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:broekrok schreef op 13 november 2016 @ 23:06:

[...]

Hats is/was een gedoogforummer die al eerder en vaker gepermaad is onder andere nicks.

Even OT, ben jij a.s zondag weer in de GV?

Ik ook namelijk. Kunnen we even in de catacomben een drankje doen.

Ik ben mét de man dit keer.
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 23:07:

[...]

Ik lees hats hetzelfde als die dames.

Ze schopt en zuigt, in mijn lezersogen, met een reden. Met die reden ben ik het niet altijd eens, maar ik lees het niet als pesten of schoppen omdat het kan.Ik vind het viseren van bepaalde forummers echt wel pesten hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 13 november 2016 @ 23:10:

[...]

Ik vind het viseren van bepaalde forummers echt wel pesten hoor.O god, ik las visiteren
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 23:08:

[...]

Dat bedoel ik, dat is dus al heel lang. Niet dat het wat uitmaakt voor de ban, maar dat het voor sommigen duidelijk is dat Hats al heel lang forummer is.Zo zijn er een heleboel al heel lang hier die dat allemaal kunnen zonder permaban.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:09:

[...]

Even OT, ben jij a.s zondag weer in de GV?

Ik ook namelijk. Kunnen we even in de catacomben een drankje doen.

Ik ben mét de man dit keer.

Het is zeer waarschijnlijk dat ik dan in de GV ben maar niet in de catacomben en wél in het spelershome

Weet nog niet zeker, laat ik je weten!
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:07:

[...]

1 keer maar. Ik was er live bij.

Wat? Geen drie keer???!

(Pfffff... Ik was al bang dat ik twee versies gemist had)
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:10:

[...]

O god, ik las visiteren
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven