Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:56:

[...]

Echt goor. Dat is geen echt eten.Vriendin van mij is aan het afvallen en haar avondeten bestaat vaak uit rijstwafels met hummes (let op wél homemade, anders is het niet hip) want dat is zo lekker #healthy en hip enzo... Nu heb ik nog nooit hummes gehad, dus ik heb geen idee. Maar het lijkt mij een hele gore combi.
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2016 @ 23:50:

[...]

Dan zou iik eerst boomschors moeten eten.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:01:

[...]

Vriendin van mij is aan het afvallen en haar avondeten bestaat vaak uit rijstwafels met hummes (let op wél homemade, anders is het niet hip) want dat is zo lekker #healthy en hip enzo... Nu heb ik nog nooit hummes gehad, dus ik heb geen idee. Maar het lijkt mij een hele gore combi.Begin er maar niet aan.

[...]

Vriendin van mij is aan het afvallen en haar avondeten bestaat vaak uit rijstwafels met hummes (let op wél homemade, anders is het niet hip) want dat is zo lekker #healthy en hip enzo... Nu heb ik nog nooit hummes gehad, dus ik heb geen idee. Maar het lijkt mij een hele gore combi.Dit is echt ranzig. Ranzigheid ten top.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 23:53:

Net zoals rijstwafels. Dat smaakt naar een kartonnen doos.Plakje kaas er op smaakt best lekker. (op de rijstwafel niet op de doos) Rijstwafels met chocolaagje is ook lekker zo af-en-toe.
LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:04:

[...]

Begin er maar niet aan.Zeker niet. Het ziet er uit alsof een kat op een bordje heeft gebraakt.
quote:missie_m schreef op 14 november 2016 @ 00:05:

[...]

Plakje kaas er op smaakt best lekker. Rijstwafels met chocolaagje is ook lekker zo af-en-toe.

Allemaal geprobeerd. Ik vind het niks.

Wat is er mis met een mooie volkorenboterham met kaas?
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:06:

[...]

Zeker niet. Het ziet er uit alsof een kat op een bordje heeft gebraakt.
Ik vind alleen die Snack a Jack rijstwafels lekker met caramel en chocolade.

Voor de rest vind ik ze heel erg stinken. Vooral wanneer er iemand in de trein het een goed idee vind om ze te gaan eten.

[...]

Vriendin van mij is aan het afvallen en haar avondeten bestaat vaak uit rijstwafels met hummes (let op wél homemade, anders is het niet hip) want dat is zo lekker #healthy en hip enzo... Nu heb ik nog nooit hummes gehad, dus ik heb geen idee. Maar het lijkt mij een hele gore combi.Ze zal vast veel gaan afvallen. Maar dan?
LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:06:

[...]

Allemaal geprobeerd. Ik vind het niks.

Wat is er mis met een mooie volkorenboterham met kaas?Er gaat niks boven een lekkere volkorenboterham, brood met veel pitjes en graantjes. Zo af en toe een rijstwafel vind ik wel eens lekker.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 november 2016 @ 00:09:

[...]

Ze zal vast veel gaan afvallen. Maar dan?

Wanneer je weer een beetje gristelijk gaat eten ga je weer enorm aankomen volgens mij.

Ze leeft op boerenkoolsmoothies, dingen met chia zaad, rijstwafels en andere superfood dingen. Volgens mij maak je dan meer kapot dan dat je lief is. Ik zou het niet kunnen redden op zo'n karig dieet.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:08:

Ik vind alleen die Snack a Jack rijstwafels lekker met caramel en chocolade.

Voor de rest vind ik ze heel erg stinken. Vooral wanneer er iemand in de trein het een goed idee vind om ze te gaan eten. Die plakken wel erg.
LOEP ME MAAR aub.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:13:

[...]

Wanneer je weer een beetje gristelijk gaat eten ga je weer enorm aankomen volgens mij.

Ze leeft op boerenkoolsmoothies, dingen met chia zaad, rijstwafels en andere superfood dingen. Volgens mij maak je dan meer kapot dan dat je lief is. Ik zou het niet kunnen redden op zo'n karig dieet.Ik val halverwege de dag al flauw ben ik bang.
quote:missie_m schreef op 14 november 2016 @ 00:11:

[...]

Er gaat niks boven een lekkere volkorenboterham, brood met veel pitjes en graantjes. Zo af en toe een rijstwafel vind ik wel eens lekker.Brood met zonnepitten vind ik ook heerlijk. Laat de rijstwafels maar zitten
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:13:

[...]

Ze leeft op boerenkoolsmoothies, dingen met chia zaad, rijstwafels en andere superfood dingen. Volgens mij maak je dan meer kapot dan dat je lief is. Ik zou het niet kunnen redden op zo'n karig dieet.Nou krijg ik zin in boerenkool met worst en jus.
LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:14:

[...]

Ik val halverwege de dag al flauw ben ik bang.

Ik kom de ochtend al niet door.

Kom op, mijn cavia's eten nog meer dan dat.
quote:missie_m schreef op 14 november 2016 @ 00:15:

[...]

Nou krijg ik zin in boerenkool met worst en jus.Ja lekker! Ik nu ook.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:17:

[...]

Ik kom de ochtend al niet door.

Kom op, mijn cavia's eten nog meer dan dat.Ja, vreselijk. Ik heb al dat soort dingen afgezworen. Ik wil alleen echt eten.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:15:

[...]

Brood met zonnepitten vind ik ook heerlijk. Laat de rijstwafels maar zitten Zonnebloempitten mmmmmm. Broodjes met pompoenpitten "er-op-geplakt" vind ik ook lekker. En dan een schijf tomaat, twee schijfjes komkommer't, rauwkost, plakje kaas.

Accu is bijna leeg,doei.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 14 november 2016 @ 00:15:

[...]

Nou krijg ik zin in boerenkool met worst en jus.Morgen andijviestamppot hier, met spekjes en worst.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:19:

[...]

Morgen andijviestamppot hier, met spekjes en worst.Heeeerlijk. Ik heb oma's stoofpeertjes waar ik nog iets lekkers bij moet verzinnen.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 00:19:

[...]

Morgen andijviestamppot hier, met spekjes en worst.Kijk das echt lekker (vr)eten, stevige maaltijden, man maakt morgen weer zuurkool stampot spek verse worst, zalig!
Ik heb de hele week de boodschappen gelaten voor wat het is. En nu lees ik hier allemaal lekkere dingen. Ik heb zo'n honger en heb al 8 keer de kasten open getrokken. Het komt nooit voor, maar ik vind het verschrikkelijk dat er niks is. Ik heb zelfs geen brood meer.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:23:

[...]

Heeeerlijk. Ik heb oma's stoofpeertjes waar ik nog iets lekkers bij moet verzinnen.Rundvlees?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven