Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 22:43:

[...]

Ik ook niet. Hats is iemand die niet mee lult met de meute. Ze is recht voor haar raap en eerlijk.

Om maar even in haar eigen stijl te reageren.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"

[...]

Ik ook niet. Hats is iemand die niet mee lult met de meute. Ze is recht voor haar raap en eerlijk.Dat is één definitie, meestal gehanteerd door meelopers of ouders van schoolgaande pesters
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:40:

[...]

Zuiggedrag en verschrikkelijk irritant zijn, ja, dat kan en kon Hats heel goed! Maar pesten? Nah, daar was en is ze zelf nogal wars van, op pesten heb ik Hats nog nooit kunnen betrappen.Eens
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
G afquote:Cookielyon schreef op 13 november 2016 @ 22:43:

[...]

Ik ook niet. Hats is iemand die niet mee lult met de meute. Ze is recht voor haar raap en eerlijk.Oh dat ze bv ygg zat te jennen was eerlijk en recht voor zijn raap ? Heel bijzonder.
Wel lief zo naïef.
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:40:

[...]

Zuiggedrag en verschrikkelijk irritant zijn, ja, dat kan en kon Hats heel goed! Maar pesten? Nah, daar was en is ze zelf nogal wars van, op pesten heb ik Hats nog nooit kunnen betrappen.

Niet? Echt wel. En iemand die 3x een permaban krijgt is geen lieverdje. De meeste forummers krijgen zelden een ban, laat staan een maandban of een perma, laat staan meerdere keren.

En ik vind het wel degelijk pesten wat ze doet. Anderen bewust een naar gevoel aanpraten. Wat is het dan wat ze doet? Zogenaamd 'opkomen voor de underdog' maar in praktijk is die underdog gewoon een middel om te doen wat ze wil doen: tegen andere mensen aanschoppen.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:46:

[...]

Niet? Echt wel. En iemand die 3x een permaban krijgt is geen lieverdje. De meeste forummers krijgen zelden een ban, laat staan een maandban of een perma, laat staan meerdere keren.

En ik vind het wel degelijk pesten wat ze doet. Anderen bewust een naar gevoel aanpraten. Wat is het dan wat ze doet? Zogenaamd 'opkomen voor de underdog' maar in praktijk is die underdog gewoon een middel om te doen wat ze wil doen: tegen andere mensen aanschoppen.Spot on. Chapeau.

[...]

Ik ook niet. Hats is iemand die niet mee lult met de meute. Ze is recht voor haar raap en eerlijk.Ik zie hier maar weinig mensen meelullen met de meute. Die meute bestaat vooral in het hoofd van Hats. En dat van jou. Mensen zijn het hier soms met elkaar eens, soms niet. Dat maakt ze geen meute. En als je het toevallig eens bent met elkaar is dat geen meelullen. Overal tegenaan schoppen is niet eerlijk, en niet recht voor z'n raap. Dat is gewoon overal tegenaan schoppen.
quote:Amand schreef op 13 november 2016 @ 22:47:

[...]

Spot on. Chapeau.Zeg, doe niet zo eng. Straks moeten we nog trouwen.
Trouwen doe ik niet meer. No worries.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:46:

[...]

En ik vind het wel degelijk pesten wat ze doet. Anderen bewust een naar gevoel aanpraten. Wat is het dan wat ze doet? Zogenaamd 'opkomen voor de underdog' maar in praktijk is die underdog gewoon een middel om te doen wat ze wil doen: tegen andere mensen aanschoppen.Eens!

[...]

Ik ook niet. Hats is iemand die niet mee lult met de meute. Ze is recht voor haar raap en eerlijk.Mwah, recht voor de raap misschien, maar ook wel mee lullen hoor. Ik denk dat Hats wel eerlijk is, maar te rechtlijnig soms.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Inderdaad, gezuig in het kwadraat. Tijdje geleden nog last gehad dat ze aan mij begon te zuigen. Gelukkig kende ik dr ook langer dan vandaag en schrik ik er niet van, maar een minder door de wol geverfde forummer zou zich echt rot voelen van hoe zij dan van leer trok.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:48:

[...]

Ik zie hier maar weinig mensen meelullen met de meute. Die meute bestaat vooral in het hoofd van Hats. En dat van jou. Mensen zijn het hier soms met elkaar eens, soms niet. Dat maakt ze geen meute. En als je het toevallig eens bent met elkaar is dat geen meelullen. Overal tegenaan schoppen is niet eerlijk, en niet recht voor z'n raap. Dat is gewoon overal tegenaan schoppen.Eens.
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:50:

[...]

Mwah, recht voor de raap misschien, maar ook wel mee lullen hoor. Ik denk dat Hats wel eerlijk is, maar te rechtlijnig soms.Misschien moeten wij dan maar gaan trouwen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Bugs_Bunny schreef op 13 november 2016 @ 22:42:

[...]

DefinitiekwestieDit dus.
Life is short. Eat dessert first.
quote:pruttel schreef op 13 november 2016 @ 22:50:

Inderdaad, gezuig in het kwadraat. Tijdje geleden nog last gehad dat ze aan mij begon te zuigen. Gelukkig kende ik dr ook langer dan vandaag en schrik ik er niet van, maar een minder door de wol geverfde forummer zou zich echt rot voelen van hoe zij dan van leer trok.Heb je er nog wat aan overgehouden?

Inderdaad, gezuig in het kwadraat. Tijdje geleden nog last gehad dat ze aan mij begon te zuigen. Gelukkig kende ik dr ook langer dan vandaag en schrik ik er niet van, maar een minder door de wol geverfde forummer zou zich echt rot voelen van hoe zij dan van leer trok.Ze stond bij mij op de negeer omdat ik geen post kon doen hier zonder sneer van Hats. Dat is vervelend, en dat maakt dat ik meerdere napraattopics geskipt heb, gewoon omdat ik daar niet elke keer zin in had.
quote:Rhae schreef op 13 november 2016 @ 22:54:

[...]

Ze stond bij mij op de negeer omdat ik geen post kon doen hier zonder sneer van Hats. Dat is vervelend, en dat maakt dat ik meerdere napraattopics geskipt heb, gewoon omdat ik daar niet elke keer zin in had.En jij was zeker niet de enige. Ik moet eerlijk zeggen dat het lang geduurd heeft vooraleer ik het zag.
Life is short. Eat dessert first.

Inderdaad, gezuig in het kwadraat. Tijdje geleden nog last gehad dat ze aan mij begon te zuigen. Gelukkig kende ik dr ook langer dan vandaag en schrik ik er niet van, maar een minder door de wol geverfde forummer zou zich echt rot voelen van hoe zij dan van leer trok.

Shoot me, maar dat vind ik ook vaak van Meds, BGB, LV en nog wat anderen. Dat ze voor snoezige forummer snoeihard en Heul Eng kunnen zijn.

En dat maakt voor mij het forum juist zo leuk.
quote:Hala schreef op 13 november 2016 @ 22:54:

[...]

Heb je er nog wat aan overgehouden?Ja, een goed humeur omdat ik wel moet lachen als iemand zo kansloos bezig is en het haar niet lukt.
Ik denk dat Yasmijn en misschien Eleonora Hats van vroeger kennen, dus van way back wen? Dat ze nu een perma heeft, dat heeft ze alleen aan zichzelf te danken, maar ik kan me voorstellen dat een perma zwaar binnenkomt als je dit forum zolang kent.
quote:Alixane schreef op 13 november 2016 @ 22:24:

[...]

Zijn daar aparte regels voor, gedoogforummen of forummers? Wanneer wordt je dat, en wat moet je doen om dat te worden?De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2016 @ 22:59:

[...]

De dialoog aangaan, uitleg geven, wijzen op onjuiste beoordeling, wijzen op forumverleden zonder bans, zoiets.Neh dat zeker niet.
quote:feow schreef op 13 november 2016 @ 22:53:

[...]

Misschien moeten wij dan maar gaan trouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven