Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 00:52
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:51:
Ja, mijn eerste zwangerschap. Maar ben er sinds vandaag hélemaal klaar mee.
Gisteren voelde ik hem de hele dag niet dus 's avonds moest ik naar het ziekenhuis om een uurtje aan de ctg liggen. Toen was hij als een malle aan het schoppen en draaien. Dan ineens wel, echt om je dood te schamen.
Maar dat dus en slecht slapen, zwangerschapsdiabetes en gewoon een dikke koe voelen beweegt wel tot aftellen.
Nog 73 nachtjes. Een zoon dus?
Ja, mijn eerste zwangerschap. Maar ben er sinds vandaag hélemaal klaar mee.
Gisteren voelde ik hem de hele dag niet dus 's avonds moest ik naar het ziekenhuis om een uurtje aan de ctg liggen. Toen was hij als een malle aan het schoppen en draaien. Dan ineens wel, echt om je dood te schamen.
Maar dat dus en slecht slapen, zwangerschapsdiabetes en gewoon een dikke koe voelen beweegt wel tot aftellen.
Nog 73 nachtjes. Een zoon dus?
maandag 14 november 2016 om 00:54
maandag 14 november 2016 om 00:57
maandag 14 november 2016 om 00:59
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 00:54:
Zo leuk de tijd dat je zwanger bent, vond het echt een hele leuke ervaring, wel bij één gehouden vond ik wel genoeg. Maar Spannend op naar de bevalling!
Ja, hier blijft het ook bij 1.
Ik vind het ook een hele leuke ervaring. Maar man man, hij is er nog niet eens en heb me al een paar keer flink zorgen gemaakt. Dat gaat nog best iets worden wanneer hij er wel is. Hoop dat het allemaal goed komt.
Maar die zorgen gaat nooit meer weg hè?
Zo leuk de tijd dat je zwanger bent, vond het echt een hele leuke ervaring, wel bij één gehouden vond ik wel genoeg. Maar Spannend op naar de bevalling!
Ik vind het ook een hele leuke ervaring. Maar man man, hij is er nog niet eens en heb me al een paar keer flink zorgen gemaakt. Dat gaat nog best iets worden wanneer hij er wel is. Hoop dat het allemaal goed komt.
Maar die zorgen gaat nooit meer weg hè?
maandag 14 november 2016 om 01:00
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:56:
[...]
Geheim. Of nouja, tot de geboorte. Er zijn hier ook forummers die ik persoonlijk ken. En de naam delen we met niemand tot die tijd, dat is iets wat alleen man en mij aangaat.
En gelijk heb je.
Ik heb ook een zoon. De leukste ter wereld. Hij wordt over 2 weken 28.
[...]
Geheim. Of nouja, tot de geboorte. Er zijn hier ook forummers die ik persoonlijk ken. En de naam delen we met niemand tot die tijd, dat is iets wat alleen man en mij aangaat.
En gelijk heb je.
maandag 14 november 2016 om 01:01
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:59:
[...]
Maar die zorgen gaat nooit meer weg hè?Nee, een kind heb je niet voor even maar voor je hele leven
[...]
Maar die zorgen gaat nooit meer weg hè?Nee, een kind heb je niet voor even maar voor je hele leven
maandag 14 november 2016 om 01:03
maandag 14 november 2016 om 01:05
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:03:
Zorgen gaan nooit weg, ze worden alleen erger naarmate ze ouder worden.
Mijne is onlangs in Nepal Everest opgegaan, naar basecamp. Nee, daar slaap je lekker op.
Toen hij werkelijk het doel had bereikt stuurde hij foto's middels satelliet.
Ik zat op werk toen ze binnenkwamen en ik ging: Heftig zeg! sjesis
Mijne is onlangs in Nepal Everest opgegaan, naar basecamp. Nee, daar slaap je lekker op.
Ik zat op werk toen ze binnenkwamen en ik ging: Heftig zeg! sjesis
maandag 14 november 2016 om 01:05
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:00:
[...]
En gelijk heb je.
Ik dacht altijd dat jouw zoon minstens 10 jaar jonger was.
Ik ben ook super blij met een zoon. Natuurlijk hoop je als eerste dat het kindje gezond is. Maar ik had heeeeeel stiekempjes een voorkeur aan een jongetje. Ik weet niet waarom, ik vind mezelf meer een jongensmoeder.
[...]
En gelijk heb je.
Ik ben ook super blij met een zoon. Natuurlijk hoop je als eerste dat het kindje gezond is. Maar ik had heeeeeel stiekempjes een voorkeur aan een jongetje. Ik weet niet waarom, ik vind mezelf meer een jongensmoeder.
maandag 14 november 2016 om 01:07
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:03:
Ik zat op werk toen ze binnenkwamen en ik ging: Oh tering wat heftig! Daar zou ik ook van breken.
Ik zat op werk toen ze binnenkwamen en ik ging: Oh tering wat heftig! Daar zou ik ook van breken.
maandag 14 november 2016 om 01:08
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:05:
[...]
[...]
maandag 14 november 2016 om 01:10
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:07:
Ik was zo trots! Tijdens zijn klim was ik zo bang, buikpijn, dagen lang. En toen hij zijn einddoel had gehaald, ik was zo ontroerd en zo blij en trots.
En hij is niet eens een sportman ofzo.
Zovan: ik ga even richting Everest Basecamp.
Ik: Maar hij flikt het wel!
Ik was zo trots! Tijdens zijn klim was ik zo bang, buikpijn, dagen lang. En toen hij zijn einddoel had gehaald, ik was zo ontroerd en zo blij en trots.
En hij is niet eens een sportman ofzo.
Zovan: ik ga even richting Everest Basecamp.
Ik: Maar hij flikt het wel!
maandag 14 november 2016 om 01:12
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 01:08:
[...]
Ja dat voel je aan, zoals ik aan voelde dat ik een meid zou krijgen, had ook al een naam en geen enkele jongensnaamGrappig is dat hè. Al voordat ik zwanger was riep ik dat ons kindje een jongetje zou zijn. De naam was ook binnen 10 minuten gekozen. Een meisjesnaam lukte niet maar ik kon me ook écht niet voorstellen dat we een meisje zouden krijgen.
[...]
Ja dat voel je aan, zoals ik aan voelde dat ik een meid zou krijgen, had ook al een naam en geen enkele jongensnaamGrappig is dat hè. Al voordat ik zwanger was riep ik dat ons kindje een jongetje zou zijn. De naam was ook binnen 10 minuten gekozen. Een meisjesnaam lukte niet maar ik kon me ook écht niet voorstellen dat we een meisje zouden krijgen.