Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:58:

[...]

Nee. Na drie maanden is je vorige ban vervallen.En zak je dan na 6 maanden nog verder op de banladder?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 11:00:

[...]

Als ik iemand anders was en een schijthekrl aan je zou hebben, zou ik bijvoorbeeld deze post staffen. Zou ik minimaal drie redenen bedenken ( op de man, negatief forummen , zuigen, bespreken van iemand die zich niet verdedigen kan, ) en hopen dat de Pavlov mod dienst heeft. En dan zou ik een paar dinnies PB'en met de vraag om het hetzelfde te doen. Zou zomaar kunnen dat jij dan een forumvakantie krijgt.

Want zo gaan die dingen.Dat snap ik. Maar jij snapt toch ook dat de achtergrond van iemand ook kan meespelen? Ik ga geen namen noemen, maar dat 'jagen' op sommige forummers, dat viel echt wel op hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:feow schreef op 14 november 2016 @ 11:05:

[...]

En zak je dan na 6 maanden nog verder op de banladder?Nee, zo'n feest is het nou ook weer niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 11:06:

[...]

Nee, zo'n feest is het nou ook weer niet.
Ik ken alleen "Get the fuck out of my house" en dat wordt in marathon herhaald op de zondag.

Van iedere werkdag een aflevering en dan 5 achter elkaar.

Ze zijn nu gestopt bij een verkiezing om elkaar weg te stemmen.

Is een programma dat vooral in trek is bij (zoemzoen ) psychopaten of psychologen. (Ik weet ff nie welke, want heb geen tijd voor wiki.)

O, typefouten kunnen zo grappig zijn... Is daar al een topic van?

Als er één grapje is gemaakt (binnenprettigs of prestige... )

Ik heb vandaag mijn dag nie. Ik ben weer weg. Kind staat bij de poort te wachten of ... o nee, het is nog niet zo laat... Tijd om voor langere tijd te dissapearen... Fijne kerst alvast. Sinterklaas is er nog maar net. De peppernuts lagen er al maanden toen het nog zomer was.

Ach, het grapje. Als het ene grapje is gemaakt dan volgen er meer.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 11:05:

[...]

Dat snap ik. Maar jij snapt toch ook dat de achtergrond van iemand ook kan meespelen? Ik ga geen namen noemen, maar dat 'jagen' op sommige forummers, dat viel echt wel op hoor.

Ik noem wel een naam. Hats. Het jagen op Hats en en zuigen aan Hats was bij vlagen echt gênant.

Vond ik.

Als zuigen een reden voor een ban is of wordt dan kan de Pavlovmod beter alvast een plekje in een kamertje met héél zachte wanden reserveren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
natuurlijk is hats vervelend, stikvervelend bij tijd en wijle. maar dat is nog geen reden voor een permaban. er zijn hier anderen net zo vervelend, zij het niet vervelender. de hele actueel pijler draait er op nota bene. YouTube linkjes op vrijdag avond elke keer weer, allemaal stikvervelend vind ik. Dat is dus mijn probleem, daarom mijd ik de actueelpijler en laat ik napraat vaak ook voor wat het is. er is dus geen enkele reden waarom die vervelende lui geband moeten worden. een perma vind ik alleen gelegitimeerd voor mensen die dreigen, zwaaien met NAW gegevens van anderen en notoire spammers. Elke andere reden is volstrekt subjectief want wat ik vervelend vind vind een ander heel erg leuk.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 11:05:

[...]

Dat snap ik. Maar jij snapt toch ook dat de achtergrond van iemand ook kan meespelen? Ik ga geen namen noemen, maar dat 'jagen' op sommige forummers, dat viel echt wel op hoor.niet voor een perma kom op. iemand die winkeldiefstal pleegt hij krijgt andere straf dan een seriemoordenaar. Ook al pleegt hij die winkeldiefstal vijf keer
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:15:

natuurlijk is hats vervelend, stikvervelend bij tijd en wijle. maar dat is nog geen reden voor een permaban. er zijn hier anderen net zo vervelend, zij het niet vervelender. de hele actueel pijler draait er op nota bene. YouTube linkjes op vrijdag avond elke keer weer, allemaal stikvervelend vind ik. Dat is dus mijn probleem, daarom mijd ik de actueelpijler en laat ik napraat vaak ook voor wat het is. er is dus geen enkele reden waarom die vervelende lui geband moeten worden. een perma vind ik alleen gelegitimeerd voor mensen die dreigen, zwaaien met NAW gegevens van anderen en notoire spammers. Elke andere reden is volstrekt subjectief want wat ik vervelend vind vind een ander heel erg leuk.Eens en met echt beledigende dingen of bij natrappen. Iemand die diep in de shit vertellen dat haar kind nooit geboren had mogen worden bijvoorbeeld.
En de 1 krijgt meerdere waarschuwingen voor off topic en de ander meteen een ban, ook raar
Nou moet ik zeggen dat de bannen die ik gehad heb wel terecht waren.

Niet leuk maar wel terecht.
quote:sssssst schreef op 14 november 2016 @ 11:17:

[...]

Eens en met echt beledigende dingen of bij natrappen. Iemand die diep in de shit vertellen dat haar kind nooit geboren had mogen worden bijvoorbeeld.

Zelfs dat, hoe verwerpelijk ik het ook vind, is nog geen reden voor een perma. in Nederland mag je nu eenmaal alles zeggen, op VF niet.

en ik denk dat 24 uur voor zo'n overtreding als die consequent wordt doorgevoerd ook wel effectief is
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 11:20:

Nou moet ik zeggen dat de bannen die ik gehad heb wel terecht waren.

Niet leuk maar wel terecht.ik wou dat ik dat kon zeggen.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:17:

[...]

niet voor een perma kom op. iemand die winkeldiefstal pleegt hij krijgt andere straf dan een seriemoordenaar. Ook al pleegt hij die winkeldiefstal vijf keerDat is een uitvloeisel van het bansysteem. In theorie kun je een perma oplopen door 5 keer te zwaaien in het CM-topic. Eigenlijk zou je moeten bannen nav de ernst van een vergrijp inderdaad, maar dat gaat hier echt niet gebeuren.

[...]

niet voor een perma kom op. iemand die winkeldiefstal pleegt hij krijgt andere straf dan een seriemoordenaar. Ook al pleegt hij die winkeldiefstal vijf keerPrecies, dat is mijn hele aversie tegen het bansysteem. Dat gestook en geloer naar elkaar en naar de mod renenn als je persoonlijk wordt aangesproken - en dat zo'n mod er dan nog op reageert ook. Te sneu voor woorden.
Phae weet je nog van die ban die ik kreeg omdat jij om een ban voor mij in het CM-topic vroeg en ik daarop reageerde

Die was echt niet terecht.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:15:

natuurlijk is hats vervelend, stikvervelend bij tijd en wijle. maar dat is nog geen reden voor een permaban. er zijn hier anderen net zo vervelend, zij het niet vervelender. de hele actueel pijler draait er op nota bene. YouTube linkjes op vrijdag avond elke keer weer, allemaal stikvervelend vind ik. Dat is dus mijn probleem, daarom mijd ik de actueelpijler en laat ik napraat vaak ook voor wat het is. er is dus geen enkele reden waarom die vervelende lui geband moeten worden. een perma vind ik alleen gelegitimeerd voor mensen die dreigen, zwaaien met NAW gegevens van anderen en notoire spammers. Elke andere reden is volstrekt subjectief want wat ik vervelend vind vind een ander heel erg leuk.Mee eens.
Dat bericht staat er trouwens nog steeds
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 11:20:

[...]

Dat is een uitvloeisel van het bansysteem. In theorie kun je een perma oplopen door 5 keer te zwaaien in het CM-topic. Eigenlijk zou je moeten bannen nav de ernst van een vergrijp inderdaad, maar dat gaat hier echt niet gebeuren.Precies. Kan je lang over schrijven hier, maar dat gaat niks aan het starre beleid veranderen. Misschien moeten we gezamenlijk de discussie nog eens aan met de CM.

[...]

niet voor een perma kom op. iemand die winkeldiefstal pleegt hij krijgt andere straf dan een seriemoordenaar. Ook al pleegt hij die winkeldiefstal vijf keerEens. Dat is idd het gevolg van het bansysteem.
Life is short. Eat dessert first.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:20:

[...]

ik wou dat ik dat kon zeggen.Kom op meds, even hand in eigen boezem. Die patat kon echt niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:23:

[...]

Precies. Kan je lang over schrijven hier, maar dat gaat niks aan het starre beleid veranderen. Misschien moeten we gezamenlijk de discussie nog eens aan met de CM.Dan gaan ze het nog niet doen, want dan moeten de mods mee gaan lezen en dat was nou net de bedoeling niet. Nu laten ze de moderatie feitelijk over aan de forummers zelf en zij hoeven alleen op de knopjes te drukken, dat is veel goedkoper.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 11:20:

[...]

Dat is een uitvloeisel van het bansysteem. In theorie kun je een perma oplopen door 5 keer te zwaaien in het CM-topic. Eigenlijk zou je moeten bannen nav de ernst van een vergrijp inderdaad, maar dat gaat hier echt niet gebeuren.dat is achterlijk, echt achterlijk. Ik herinner me de vorige mod die heeft ook aangegeven dat dat niet langer aan de orde zou zijn. Je werd alleen nog maar geband voor een ernstig vergrijp. Maar blijkbaar is die regel in de ijskast beland
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:23:

[...]

Precies. Kan je lang over schrijven hier, maar dat gaat niks aan het starre beleid veranderen. Misschien moeten we gezamenlijk de discussie nog eens aan met de CM.

Dat wordt hem toch niet. De vorige, Lotte, stond daar wel voor open. Die dacht echt mee en deed wat op de forummers uit. Daar heb ik nog prettige mailwisselingen van.

De huidige heeft geen affiniteit.
O jee. Ik zat in het verkeerde topic.

Ik kap er voorlopig mee, want er is zoveel leuks om te kijken op tv.

Maar dat programma "get the fuck out of my house" is wel interessant voor zowel paychologen als psychopaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven