Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2016 @ 16:24:

[...]

Mijn ouders hebben er dit jaar een aangeschaft En een computer wil mijn vader ook niet en hij vind het godgeklaagd dat die vrouwen van tegenwoordig eerst op internet moeten kijken hoe ze een aardappel gaar moeten koken en hoeveel zout er op de aardappels moet
Nog niet totaal uitverkocht?
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 16:28:

Nog niet totaal uitverkocht?Ik heb een boekendealer.
En als je een 'smerige snoet' had, dan spuugde je oma op een zakdoek en ging ze poetsen. Dat vond je heel normaal.
Heb 'm bij Bol besteld, derde druk al.
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 16:28:

Nog niet totaal uitverkocht?Jawel maar ik kreeg hem digitaal van iemand.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 16:28:

En als je een 'smerige snoet' had, dan spuugde je oma op een zakdoek en ging ze poetsen. Dat vond je heel normaal.

En als je een 'smerige snoet' had, dan spuugde je oma op een zakdoek en ging ze poetsen. Dat vond je heel normaal.Ai.....en dat had ik nou net helemaal uit m'n geheugen gebannen. Dank je hoor.
Ben nu bezig in Juliana.

En als je een 'smerige snoet' had, dan spuugde je oma op een zakdoek en ging ze poetsen. Dat vond je heel normaal.Dat deed mijn moeder dus, gatverdemme!!!!
quote:Grobbekuiken schreef op 14 november 2016 @ 16:29:

[...]

Ai.....en dat had ik nou net helemaal uit m'n geheugen gebannen. Dank je hoor.Zo was dat nou eenmaal
ff zomaar tussendoor iets totaal anders...

er is een forumster die 46 posts heeft gedaan, waarvan ongeveer 40 in het laatste neuk topic
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 16:30:

[...]

Zo was dat nou eenmaal Ja of met de vaatdoek oftewel schutteldoek zoals mijn oma dat noemde..
En een echt bad was er in de sixties ook niet, we gingen in het lavet.

En op hete dagen werd er een zinken teil met water gevuld en werd buiten gezet. Voor waterpret.
quote:Marana_ schreef op 14 november 2016 @ 16:31:

er is een forumster die 46 posts heeft gedaan, waarvan ongeveer 40 in het laatste neuk topic
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 16:30:

[...]

Zo was dat nou eenmaal

Vertel mij wat!

Ik had als uk last van pigmentvlekken in m'n nek. Oma heeft zowat m'n vel eraf gepoetst met eau de cologne!

er is een forumster die 46 posts heeft gedaan, waarvan ongeveer 40 in het laatste neuk topic Daar kom ik toch niet.
Lavet, hadden wij zelfs eind jaren 70 nog. En dan met je warme billen op dat ijskouwe plateau, bbrrrrr.....
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 16:32:

[...]

vrij ranzige verhalen ook, en toch lees ik ze he
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 16:31:

En een echt bad was er in de sixties ook niet, we gingen in het lavet.

En op hete dagen werd er een zinken teil met water gevuld en werd buiten gezet. Voor waterpret.

Een lavet had mijn tante inderdaad ook nog wijzelf geloof ik thuis niet meer.

quote:Grobbekuiken schreef op 14 november 2016 @ 16:33:

Lavet, hadden wij zelfs eind jaren 70 nog. En dan met je warme billen op dat ijskouwe plateau, bbrrrrr.....Jah, eerst het bad vol voor mn broer en dan het lavet vol voor mij en dan mocht mijn zus onder de douche, en dan als wij 3-en klaar waren mochten de andere broers en zus badderen en douchen, zes kinderen binnen een uur allemaal schoon

er is een forumster die 46 posts heeft gedaan, waarvan ongeveer 40 in het laatste neuk topic Volgens mij is dat een man ken weinig vrouwen die het zo plastisch beschrijven.

En als je een 'smerige snoet' had, dan spuugde je oma op een zakdoek en ging ze poetsen. Dat vond je heel normaal.Die zakdoek kwam ook wel eens uit het decolleté
quote:karin12345 schreef op 14 november 2016 @ 16:30:

[...]

Dat deed mijn moeder dus, gatverdemme!!!!Ik likte wel eens aan mijn vinger om kleine ongerechtigheden op de snoeten van mijn kinderen weg te poetsen. Op een goeie dag deed ik dat ook gedachteloos bij mijn man, wat heeft die me uitgelachen zeg
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 16:36:

[...]

Die zakdoek kwam ook wel eens uit het decolleté Of uit de zak van het schort. Indien geen schort aan, zat ie achter de riem van de jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven