Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 november 2016 om 14:19
Ik zou het nog veel beter vinden als ze dan ook echt weer zelf gaan 'modderen' .
En dan ook echt mensen bannen die anderen echt lastigvallen. Ik vind niet dat het staffen openbaar gemaakt moet worden maar wel dat ze alleen actie ondernemen als er echt iets aan de hand is.
Dus racisme en echt schelden en stalken in topics. Dat werk. NAW gegevens plaatsten ect.
Dat mag van mij gewoon anoniem gemeld worden.
En dan ook echt mensen bannen die anderen echt lastigvallen. Ik vind niet dat het staffen openbaar gemaakt moet worden maar wel dat ze alleen actie ondernemen als er echt iets aan de hand is.
Dus racisme en echt schelden en stalken in topics. Dat werk. NAW gegevens plaatsten ect.
Dat mag van mij gewoon anoniem gemeld worden.
zaterdag 26 november 2016 om 14:22
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 14:16:
[...]
Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
Wat dat betreft vind ik het wel eens jammer dat bepaalde berichten waar commotie over is, worden verwijderd. Als het blijft staan is het altijd te checken.
( ik moet nog wat doen ivm Sinterklaas, maar zit de tijd te doden tot bepaalde personen het huis verlaten hebben )
[...]
Eerst 'goed lezen én nadenken' voor je iemand ergens van beschuldigd zou ook nog een wijze les kunnen zijn. Want het is niet de eerste keer. Als je wil oefenen met grenzen trekken pak je maar een oefenpop.
Wat dat betreft vind ik het wel eens jammer dat bepaalde berichten waar commotie over is, worden verwijderd. Als het blijft staan is het altijd te checken.
( ik moet nog wat doen ivm Sinterklaas, maar zit de tijd te doden tot bepaalde personen het huis verlaten hebben )
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 26 november 2016 om 14:25
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 14:21:
[...]
Of ze heeft die 2 niet gestaft en het gaat om andere stafjes. Kan ook nog natuurlijk.Inderdaad, da's waar.
[...]
Of ze heeft die 2 niet gestaft en het gaat om andere stafjes. Kan ook nog natuurlijk.Inderdaad, da's waar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 26 november 2016 om 14:28