Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 26 november 2016 @ 14:33:

[...]

knoop
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Een ban wegens het 'mis'bruiken van de staffunctie? De mods hebben het forum zojuist nóg onveiliger gemaakt. Ongelofelijk.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 14:42:

Een ban wegens het 'mis'bruiken van de staffunctie? De mods hebben het forum zojuist nóg onveiliger gemaakt. Ongelofelijk.

Briljant he?

Zouden er opleidingen voor bestaan? Voor mod?

Indien nee, dan lijkt het me handig dat ik zoiets in het leven roep. Win-win.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 14:42:

Een ban wegens het 'mis'bruiken van de staffunctie? De mods hebben het forum zojuist nóg onveiliger gemaakt. Ongelofelijk.Nou van mij mogen mensen die het staffen te pas en onpas gebruiken best om die reden een ban krijgen.
'Philea heeft een ban van 48 uur ivm bannen aansmeren/misbruik maken van staffunctie.'

Dus de moderator bevestigt én dat het modteam niet met de stafjes (een functie om iets onder de aandacht van de mod te brengen) kan omgaan én houdt er een geheim beleid op na om 'misbruik' van diezelfde functie (iets onder de aandacht van de mod te brengen) te duiden.

Ik ga even mijn onderkaak oprapen hoor. Een brevet van onvermogen wordt meestal toch niet door jezelf over jezelf afgegeven, en plein public?

Gewoon even in zijn algemeenheid
Tjezus, wat vals
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 14:50:

'Philea heeft een ban van 48 uur ivm bannen aansmeren/misbruik maken van staffunctie.'

Dus de moderator bevestigt én dat het modteam niet met de stafjes (een functie om iets onder de aandacht van de mod te brengen) kan omgaan én houdt er een geheim beleid op na om 'misbruik' van diezelfde functie (iets onder de aandacht van de mod te brengen) te duiden.

Ik ga even mijn onderkaak oprapen hoor. Een brevet van onvermogen wordt meestal toch niet door jezelf over jezelf afgegeven, en plein public?Ik ben het niet vaak met je eens maar nu:
quote:Philae schreef op 26 november 2016 @ 13:53:

Ama is trouwens geband omdat ze naar haar eigen oude nick hintte
Tjezus, wat vals
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 14:49:

[...]

Nou van mij mogen mensen die het staffen te pas en onpas gebruiken best om die reden een ban krijgen.Want de mods zijn niet zelf verantwoordelijk voor hun acties
Even voor de duidelijkheid, Philae heeft Eitje en Phae niet gestaft.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bugs_Bunny schreef op 26 november 2016 @ 14:55:

[...]

Want de mods zijn niet zelf verantwoordelijk voor hun actiesNee, dat blijkt.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 14:56:

[...]

Nee, dat blijkt.Bijzonder, imho
quote:Bugs_Bunny schreef op 26 november 2016 @ 14:55:

[...]

De

Want de mods zijn niet zelf verantwoordelijk voor hun actiesNatuurlijk wel maar als er nu iemand is die gewoon alles staft omdat ze bijvoorbeeld een hekel heeft aan een aantal forummers dan mag voor mij op dat staffen ook een staan.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 14:28:

[...]

Hebben wij toen ruzie gehad toen je zo heette?daar kunnen we het beter niet meer over hebben, het was verwoestend.
very metal
En de interpretatie van 'misbruiken' is ook in the eye of the beholder.

Gieren hier weer.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 14:30:

[...]

Ja volgens mij heb je nog geroepen dat je hem altijd en overal zou herkennen en nooit maar dan ook nooit meer een woord tegen hem zou zeggen. dat wist ze dus niet meer toen de drank was uitgewerkt.
very metal
Bugs, ik wed dat je gegumd wordt. Je hebt het over 'beleid'.

Dat kan en mag echt niet, hoor!
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 14:59:

[...]

Natuurlijk wel maar als er nu iemand is die gewoon alles staft omdat ze bijvoorbeeld een hekel heeft aan een aantal forummers dan mag voor mij op dat staffen ook een staan.Jawel, maar dan moeten de mods eerst wel wéten wie er een hekel heeft aan wie, en zo.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 14:56:

Even voor de duidelijkheid, Philae heeft Eitje en Phae niet gestaft.

Dus ze heeft overal en nergens veelvuldig zitten staffen?

Boeit mij niks hoor maar vind wel typerend na discussie nummer zoveel over staffen.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 15:01:

En de interpretatie van 'misbruiken' is ook in the eye of the beholder.

Gieren hier weer.Ja en dan begint de discussie weer opnieuw dus. Dan het hele staffen en bannen maar afschaffen.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 14:50:

Ik ga even mijn onderkaak oprapen hoor. Een brevet van onvermogen wordt meestal toch niet door jezelf over jezelf afgegeven, en plein public?Hier ben ik het ook wel mee eens. Je kunt het iig eerst even communiceren dat onterechte stafjes bestraft kunnen gaan worden. En ik denk ook dat als je niet elke staf inwilligt dat het staffen dan vanzelf minder wordt. Nu word het staffen ook wel erg beloond, omdat ze nu niet goed kijken naar de context.
quote:Nouschi schreef op 26 november 2016 @ 14:32:

[...]

Ik ben er zó slecht in!ja maar ik kwam ook totaal onherkenbaar terug.
very metal
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:03:

[...]

Dus ze heeft overal en nergens veelvuldig zitten staffen?

Boeit mij niks hoor maar vind wel typerend na discussie nummer zoveel over staffen.Ook niet. Zou me niets verwonderen als deze ban ook teruggedraaid wordt.
Life is short. Eat dessert first.
Als je nou eens alleen topics kon staffen, in plaats van losse berichten. Dan moeten ze wel lezen
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:05:

Als je nou eens alleen topics kon staffen, in plaats van losse berichten. Dan moeten ze wel lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven