Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 22:01
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 21:58:
[...]
Ik heb ze ook gemaild zaterdag.
Uitgebreid antwoord ontvangen vandaag.
Dat is toch best netjes? Binnen drie werkdagen.
Bij een ban vind ik het wat anders.
[...]
Uitgebreid antwoord ontvangen vandaag.
Dat is toch best netjes? Binnen drie werkdagen.
Bij een ban vind ik het wat anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 november 2016 om 22:06
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 21:58:
[...]
Uitgebreid antwoord ontvangen vandaag.Fijn Leo
[...]
Uitgebreid antwoord ontvangen vandaag.Fijn Leo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 28 november 2016 om 22:19
maandag 28 november 2016 om 22:49
maandag 28 november 2016 om 23:16
Serieus...ik heb koorts nu...
Geen geintje, echt waar...toevallig was ik er net achter dat het een thermometer is en geen pijp in zijn mond.
Kan ik dit poppetje gebruiken zonder dubbele bodems.
Maarre...ik lig dus op de bank...met een muts en drie dekentjes en rillingen van onder tot boven...ach...morgen weer beter...maar nu ben ik:
Geen geintje, echt waar...toevallig was ik er net achter dat het een thermometer is en geen pijp in zijn mond.
Kan ik dit poppetje gebruiken zonder dubbele bodems.
Maarre...ik lig dus op de bank...met een muts en drie dekentjes en rillingen van onder tot boven...ach...morgen weer beter...maar nu ben ik:
maandag 28 november 2016 om 23:18
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 november 2016 @ 22:57:
Top, werd weleens tijd.
Ik heb zijn eerste opmerking in het 'one-nightstand'*-topic gemist maar het zal wel weer van de gebruikelijke fraaie aard zijn. Meerdere reacties daar zijn om te huilen.
*Disclaimer voor alle zekerheid: verwijzing naar de titel van het topic, niet wat ik erin zie. Ik vind er heel veel van, maar een one-nightstand, zoals dat hoort te zijn met twee instemmende volwassenen, vind ik het niet.
Top, werd weleens tijd.
Ik heb zijn eerste opmerking in het 'one-nightstand'*-topic gemist maar het zal wel weer van de gebruikelijke fraaie aard zijn. Meerdere reacties daar zijn om te huilen.
*Disclaimer voor alle zekerheid: verwijzing naar de titel van het topic, niet wat ik erin zie. Ik vind er heel veel van, maar een one-nightstand, zoals dat hoort te zijn met twee instemmende volwassenen, vind ik het niet.
maandag 28 november 2016 om 23:21
quote:Marquise schreef op 28 november 2016 @ 23:18:
[...]
Louis had een keer of honderd ' ' gepost en stelde een hele rare vraag aan de to. Heel ongepast.
En zat in een ander topic blijkbaar te nickhinten.
[...]
Louis had een keer of honderd ' ' gepost en stelde een hele rare vraag aan de to. Heel ongepast.
En zat in een ander topic blijkbaar te nickhinten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 29 november 2016 om 00:29
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:
[...]
Maar ik ben er nog..
MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.Lees eens goed.
Als je nou de post opent (dat linkje met datum en tijdstip wat ik had geplaatst) dan kon/kun je lezen dat ik DRIE eventuele betekenissen heb gegeven. DRIE STUKS waarvan er maar eentje met de betekenis 'ik voel me niet lekker''. De reactie van ...(weet effe de naam niet meer) de forumster met oranjeachtige ava gaf de indruk dat de betekenis alleen maar negatief kon zijn. Als dat zo was dan had viva die smilie niet in de aanbieding gehad. Waar staat geschreven dat ik me niet lekker voel? Waar staat geschreven dat ik een betekenis aan een post gaf? .
[...]
Maar ik ben er nog..
MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.Lees eens goed.
Als je nou de post opent (dat linkje met datum en tijdstip wat ik had geplaatst) dan kon/kun je lezen dat ik DRIE eventuele betekenissen heb gegeven. DRIE STUKS waarvan er maar eentje met de betekenis 'ik voel me niet lekker''. De reactie van ...(weet effe de naam niet meer) de forumster met oranjeachtige ava gaf de indruk dat de betekenis alleen maar negatief kon zijn. Als dat zo was dan had viva die smilie niet in de aanbieding gehad. Waar staat geschreven dat ik me niet lekker voel? Waar staat geschreven dat ik een betekenis aan een post gaf? .
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 29 november 2016 om 01:09
quote:missie_m schreef op 29 november 2016 @ 00:29:
[...]
Lees eens goed.
[...]
Lees eens goed.
dinsdag 29 november 2016 om 10:25
dinsdag 29 november 2016 om 13:04
dinsdag 29 november 2016 om 13:14
quote:yasmijn schreef op 29 november 2016 @ 13:04:
thee heeft een ban van 24 uur ivm ongepast en op de man.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Thee! Die altijd uiterst correct is en blijft en al meer dan 15 jaar binnen de lijntjes kleurt
Er is dus weer gestaft en de mod van dienst kijkt nergens naar, alleen naar de staf.
Echt Tjongejongejongejonge te belachelijk voor woorden
thee heeft een ban van 24 uur ivm ongepast en op de man.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Thee! Die altijd uiterst correct is en blijft en al meer dan 15 jaar binnen de lijntjes kleurt
Er is dus weer gestaft en de mod van dienst kijkt nergens naar, alleen naar de staf.
Echt Tjongejongejongejonge te belachelijk voor woorden
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.