Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dus je kan gerust gewoon weer PVV stemmen.
Moderators van dit forum zullen alleen meewerken wanneer ze door de politie daartoe verzocht worden. En dat is eerlijk gezegt maar goed ook.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 10:54:

De moderators van het Viva-forum zijn geen internet-politie. Dat is waarom. Dat is niet leuk of eerlijk of rechtvaardig of kut; dat is gewoon hoe het is.Klopt, maar ze zijn wel de forumpolitie. En ze hebben de macht, de middelen, het bewijs én een verdomd goeie reden om in elk geval op dit forum op te treden.
Dat er gekken rondlopen op dit forum was mij al heel wat jaar bekend. Dat het hier uitermate onveilig is omdat het moderatorteam achter dit soort idioten gaat staan en hen beschermen in plaats van permabannen is een wetenschap die iedere forummer hier zou moeten weten. Zeer kwalijke zaak.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 10:54:

De moderators van het Viva-forum zijn geen internet-politie. Dat is waarom. Dat is niet leuk of eerlijk of rechtvaardig of kut; dat is gewoon hoe het is.Dat is waar, maar als er zó ongelofelijk duidelijk wordt verwezen naar een Viva-fittie ben ik van mening dat je als mod daar iets mee moet.
quote:Bruise schreef op 18 december 2016 @ 10:55:

Dus je kan gerust gewoon weer PVV stemmen.
Ow toch niet TAM, niet meer op PVV stemmen!
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:58:

[...]

Dat is waar, maar als er zó ongelofelijk duidelijk wordt verwezen naar een Viva-fittie ben ik van mening dat je als mod daar iets mee moet.In ieder geval niet de bedreigden een ban geven en de mafklapper door laten forummen. Ze deden dus wel iets maar het is de omgekeerde wereld.
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 10:56:

[...]

Klopt, maar ze zijn wel de forumpolitie. En ze hebben de macht, de middelen, het bewijs én een verdomd goeie reden om op te treden.Welk bewijs? En welke reden? PB's zijn privé, ook voor de mods (heb ik laatst nog nagevraagd) en dat forummers buiten het forum relaties op fb of wherever met elkaar aangaan is hun eigen verantwoordelijkheid. Wat overblijft voor de mods is hun forum met de huisregels.
Overigens neem ik zo'n scheldkannonade/ bedreiging niet heel erg serieus, qua IRL-consequenties, maar dat zal voor eenieder anders zijn.

Wél genoeg reden voor een permaban, lijkt mij zo.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 10:40:

[...]

Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.

Ik mag toch hopen dat je dan gepermaband wordt ?

Dan spoor je echt niet als je dit überhaupt denkt en ook nog uit je toetsenbord krijgt .
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:45:

[...]

On-ge-loof-e-lijk.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik wss op napraat momenteel de meest rechtse persoon ben, maar dit soort teksten krijg ik echt niet uit m'n toetsenbord. Wat een trieste bedoening, zeg.Ja het is echt erg. Ook met de tekst dat dit haar ware gezicht is. Onheilspellend en ik heb het in mn oren geknoopt.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 18 december 2016 @ 10:59:

[...]

In ieder geval niet de bedreigden een ban geven en de mafklapper door laten forummen. Ze deden dus wel iets maar het is de omgekeerde wereld.Nee, dat is inderdaad een reactie die het weldenkend deel van de natie niet had verwacht of had mogen verwachten.
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 11:01:

[...]

Ik mag toch hopen dat je dan gepermaband wordt ?.Nope. Ze is er nog hoor.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:00:

[...]

Welk bewijs? En welke reden? PB's zijn privé, ook voor de mods (heb ik laatst nog nagevraagd) en dat forummers buiten het forum relaties op fb of wherever met elkaar aangaan is hun eigen verantwoordelijkheid. Wat overblijft voor de mods is hun forum met de huisregels.Je hebt gisteren een stukkie gemist, denk ik zo.

[...]

Welk bewijs? En welke reden? PB's zijn privé, ook voor de mods (heb ik laatst nog nagevraagd) en dat forummers buiten het forum relaties op fb of wherever met elkaar aangaan is hun eigen verantwoordelijkheid. Wat overblijft voor de mods is hun forum met de huisregels.

Lekker makkelijk voor de mods.

De maatschappij, dat ben jij.

De maatschappij houdt niet op buiten de veilige grenzen van een viva-forum.

[...]

Welk bewijs? En welke reden? PB's zijn privé, ook voor de mods (heb ik laatst nog nagevraagd) en dat forummers buiten het forum relaties op fb of wherever met elkaar aangaan is hun eigen verantwoordelijkheid. Wat overblijft voor de mods is hun forum met de huisregels.In principe klopt dat maar in dit geval ligt dat toch iets anders
Volgens mij stond er ook iets in als 'als je het nog eens oneens met me bent op het forum, dan' of 'als je me weer tegenspreekt op het forum, dan'. Iets in die strekking, dreigend OP het forum notabene!

Mensen worden voor minder gepermaad.
TAM, ik ben ook rechts, hoor, ik ben een VVD-er.

Liberaal rechts vind ik mezelf.
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 11:03:

[...]

Je hebt gisteren een stukkie gemist, denk ik zo.Het maakt niet zoveel uit wat ik gemist heb. Wanneer de mods posts gemist hebben die tegen de huisregels in gaan dan kun je ze staffen om ze (wederom?) onder de aandacht van de mods te brengen.
Wtf nu op actueel snel gestaft !!
Misschien even een ip-check doen op die nieuwe poster in Actueel. Ik staf zelden, maar dit topic heb ik wel gemeld. Wat zijn er toch een zieke geesten op Gods groene aarde.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:07:

[...]

Het maakt niet zoveel uit wat ik gemist heb. Wanneer de mods posts gemist hebben die tegen de huisregels in gaan dan kun je ze staffen om ze (wederom?) onder de aandacht van de mods te brengen.

Dat maakt wel uit.

Ze hebben ze niet gemist maar niet gemodereerd naar hun eigen huisregels blijkbaar.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:07:

[...]

Het maakt niet zoveel uit wat ik gemist heb. Wanneer de mods posts gemist hebben die tegen de huisregels in gaan dan kun je ze staffen om ze (wederom?) onder de aandacht van de mods te brengen.

Je hebt alles totaal gemist want er kon niets gestaft worden.

Maar dat het weer onder de aandacht van de nieuwe CM gebracht gaat worden: ja.
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 11:09:

Wtf nu op actueel snel gestaft !!Wie wat waar? Actueel is groot (en eng)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven