Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Huh?! Waar nu weer?
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2016 @ 11:16:

[...]

Op zich is het niet gek dat ze zich distantieren van dingen die buiten het forum gebeuren.

Maar als het om bedreigingen gaat vind ik dat je niet meer weg kunt kijken. Je kunt ook 'een veilige omgeving' uit je voorwaarden halenBij dit soort dingen kunnen ze absoluut niet meer wegkijken en de riedel, alles wat buiten het forum gebeurt bladiebla, klopt op zich, maar hier kijk je naar de context. Klip en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 11:12:

[...]

Over LeoOja duidelijk. Ik heb geen idee.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 11:19:

[...]

Snap ik. Maar het getreiter gaat eindeloos door hier. Dat is wel duidelijk.

Is dat ook een zogenaamde gedoogforummer ?

Echt dat moet toch een verzonnen forummer zijn zo verrot kun je toch niet echt zijn ?
quote:Principe-Prinses schreef op 18 december 2016 @ 11:17:

[...]

Dit is echt heftig. Er liggen zo best wat privegegevens open en bloot.

Ja?

Behalve een naam niks hoor.

De rest is een mening van een boos individu.

Er zal wel een gevoelig snaartje geraakt zijn ergens.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:14:

[...]

Zie je nou. Bemoei je er niet mee als je niet weet hoe of wat.Was de staf-knop nou weggehaald of niet? Jij zegt dat er niet gestaft kon worden. Ik niet. We hebben het toch over het Viva-forum, het domein waarover de mods waken?
Tjonge jonge wat een treurige gebeurtenissen zeg.
quote:Nouschi schreef op 18 december 2016 @ 11:22:

[...]

Bij dit soort dingen kunnen ze absoluut niet meer wegkijken en de riedel, alles wat buiten het forum gebeurt bladiebla, klopt op zich, maar hier kijk je naar de context. Klip en klaar.Hier ben ik het volledig mee eens.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:23:

[...]

Was de staf-knop nou weggehaald of niet? Jij zegt dat er niet gestaft kon worden. Ik niet. We hebben het toch over het Viva-forum, het domein waarover de mods waken?Het gaat over priveberichten op FB.
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 11:22:

[...]

Is dat ook een zogenaamde gedoogforummer ?

Echt dat moet toch een verzonnen forummer zijn zo verrot kun je toch niet echt zijn ?Geen gedoogforummer dacht ik. Maar er zijn heel wat mensen verrot, geloof het maar. Op dit forum wemelt het van losgeslagen idioten.
quote:Bruise schreef op 18 december 2016 @ 11:24:

[...]

Het gaat over priveberichten op FB.Juist.
Bijzonder dat als er dan 'wraak' genomen wordt alleen mijn naam in een topictitel staat.

Daaruit blijkt wel waar het vandaan komt allemaal.

En waarom.

[...]

Was de staf-knop nou weggehaald of niet? Jij zegt dat er niet gestaft kon worden. Ik niet. We hebben het toch over het Viva-forum, het domein waarover de mods waken?ik herinner me dat je zelf ook een keer door het lint ging omdat je een pb kreeg, die zette je toen op het modtopic met de tekst dat je daar niet van gediend was. blijkbaar ben jij het ook eens met de gedachte dat dreiging via PB ook een zaak is van de mots

[...]

Was de staf-knop nou weggehaald of niet? Jij zegt dat er niet gestaft kon worden. Ik niet. We hebben het toch over het Viva-forum, het domein waarover de mods waken?Drein nog even door joh. Je hebt je punt gemaakt hoor.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:20:

[...]

Dat het niet aangenaam was allemaal heb ik gelezen ja. En voor de rest: het voelt altijd ongelofelijk onrechtvaardig wanneer dezelfde regels die ook jou beschermen in je nadeel werken. Na een tijdje met je hoofd tegen de muur gebonkt te hebben verdwijnt dat gevoel op een gegeven moment wel en het leert je hoe de wereld in elkaar steekt. We've all been there.Je kan er beter niets over zeggen, want je bent het nu onbedoeld aan het bagatelliseren.
quote:Jibba schreef op 18 december 2016 @ 11:25:

[...]

Geen gedoogforummer dacht ik. Maar er zijn heel wat mensen verrot, geloof het maar. Op dit forum wemelt het van losgeslagen idioten.Zeg maar gerust internet. Op facebook gaat het nog erger aan toe.
quote:Amand schreef op 18 december 2016 @ 11:25:

[...]

Juist.Ach, je BugsBunnietje is gelukt. Blij nu?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Over handschoenen gesproken.

Tsja, dit zal ook wel allemaal bij het merk Viva horen. Piemels, kutten, racisme, treiterij; wees er maar trots op.
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 11:27:

[...]

Zeg maar gerust internet. Op facebook gaat het nog erger aan toe.Op mijn facebook niet, gelukkig.
quote:Nouschi schreef op 18 december 2016 @ 11:28:

[...]

Ach, je BugsBunnietje is gelukt. Blij nu?Mocht hij willen
quote:Nouschi schreef op 18 december 2016 @ 11:22:

[...]

Bij dit soort dingen kunnen ze absoluut niet meer wegkijken en de riedel, alles wat buiten het forum gebeurt bladiebla, klopt op zich, maar hier kijk je naar de context. Klip en klaar.Lijkt mij ook
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:29:

[...]

Op mijn facebook niet, gelukkig.Die van mij ook niet gelukkig maar wat onder nieuws sites wordt geplonkt of facebookgroepem daar lusten de honden geen brood van.
quote:yasmijn schreef op 18 december 2016 @ 11:29:

[...]

Op mijn facebook niet, gelukkig.

Op die van mij ook niet gelukkig.

ik heb alleen maar keurig nette mensen op FB. Denk ik.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 december 2016 @ 11:26:

Bijzonder dat als er dan 'wraak' genomen wordt alleen mijn naam in een topictitel staat.

Daaruit blijkt wel waar het vandaan komt allemaal.

En waarom.Zielig gepeupel loopt er toch rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven