Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het was het laatste waar ik aan dacht voor ik in slaap viel, en het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. En ik ben helemaal geen fanatieke forummer. Maar dat zo'n ranzig, haatdragend verschijnsel eindeloos haar gang kan gaan terwijl degenen die dat melden een ban krijgen of anderszins de mond gesnoerd wordt... Dat vind ik toch wel verbijsterend. Ik dacht echt dat er gisteren dingen werden aangekaart waardoor er wel iets MOEST veranderen.

En ik ben nog altijd niet overtuigd van het tegendeel.
quote:MarindaH schreef op 18 december 2016 @ 09:27:

Wat ik gisteravond heb gelezen, laat me nog steeds niet los. Dat een medeforummer zoiets bedreigends uit haar toetsenbord krijgt en haar hier eindeloos de hand boven het hoofd gehouden wordt.

Ik ga eens uitzoeken hoe dat juridisch zit: iemand online bedreigen op basis van berichten op een openbaar forum, daar ook naar verwijzen, maar het dreigen via berichten op FB doen. Kan het forum dat zomaar negeren?Je zou denken dat een forum dat soort dingen niet eens Wil negeren. Maar schijnbaar denkt het Vivaforum daar anders over.
Wat een commotie lees ik hier tijdens het wakker worden.

Bedreigingen, bannen en wat al niet meer. En alleen maar omdat mensen een verschil van mening hebben.

Wil iemand mij, middels VF of FB, op de hoogte stellen van de dreigposts?, omdat:

1) ik mij altijd afvraag wát zo'n post dan behelst (ik krijg nooit lelijke posts)

2) ik mijn eigen mening kan vormen over mede-forummers,

3) ik eigenlijk ook heel nieuwsgierig ben.
Je mening bijschaven bedoel je volgens mij.
Of aanpassen, dat kan het ook nog zijn..
Vormen, aanpassen, bijschaven: allemaal 1 pot nat.
Und warum.
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:23:

Bedreigingen, bannen en wat al niet meer. En alleen maar omdat mensen een verschil van mening hebben.

Wil iemand mij, middels VF of FB, op de hoogte stellen van de dreigposts?, omdat:

1) ik mij altijd afvraag wát zo'n post dan behelst (ik krijg nooit lelijke posts)

3) ik eigenlijk ook heel nieuwsgierig ben.

Je bent wel heel eerlijk.

Ik ook hoor.
Geen linkje, want ik vind dat een kutnummer.
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:31:

Vormen, aanpassen, bijschaven: allemaal 1 pot nat. Ik denk dat je heel veel mail gaat krijgen, pas maar op dat er geen rare mailtjes tussen zitten.
quote:_Inkie_ schreef op 18 december 2016 @ 10:37:

[...]

Ik denk dat je heel veel mail gaat krijgen, pas maar op dat er geen rare mailtjes tussen zitten. Heb jij een rare mail gekregen n.a.v. vanacht?!
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:23:

3) ik eigenlijk ook heel nieuwsgierig ben. Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.
Tjezus, wat vals
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 10:08:

Het was het laatste waar ik aan dacht voor ik in slaap viel, en het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. En ik ben helemaal geen fanatieke forummer. Maar dat zo'n ranzig, haatdragend verschijnsel eindeloos haar gang kan gaan terwijl degenen die dat melden een ban krijgen of anderszins de mond gesnoerd wordt... Dat vind ik toch wel verbijsterend. Ik dacht echt dat er gisteren dingen werden aangekaart waardoor er wel iets MOEST veranderen.

En ik ben nog altijd niet overtuigd van het tegendeel.gefixed
quote:Bruise schreef op 18 december 2016 @ 10:38:

[...]

Heb jij een rare mail gekregen n.a.v. vanacht?!

Ik nee hoor. Ik bedoel dat je op moet passen met de mailtjes hier. Gewoon in algemene zin.

We hebben nu allemaal gezien wat er door de virtuele brievenbus kan komen. Een bak stront.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 10:40:

[...]

Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.Gezellig en geloof ik meteen.
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 10:40:

[...]

Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.

On-ge-loof-e-lijk.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik wss op napraat momenteel de meest rechtse persoon ben, maar dit soort teksten krijg ik echt niet uit m'n toetsenbord. Wat een trieste bedoening, zeg.
quote:_Inkie_ schreef op 18 december 2016 @ 10:42:

[...]

Ik nee hoor. Ik bedoel dat je op moet passen met de mailtjes hier. Gewoon in algemene zin.

We hebben nu allemaal gezien wat er door de virtuele brievenbus kan komen. Een bak stront.Ah zo. Nou niets is mij vreemd na wat ik 14 jaar geleden heb mee mogen maken op het internet.
quote:hebjehaarookweer schreef op 18 december 2016 @ 10:08:

En ik ben nog altijd niet overtuigd van het tegendeel.Kwestie van de juiste vriendjes dan kan je heel veel maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:_Inkie_ schreef op 18 december 2016 @ 10:37:

[...]

Ik denk dat je heel veel mail gaat krijgen, pas maar op dat er geen rare mailtjes tussen zitten. Ik krijg nooit rare/ondeugende/dreig/hengel/opjut mailtjes. Ik denk dat dat komt omdat ik een zeer aimabel persoon ben.
quote:Fee-de-Goede schreef op 18 december 2016 @ 10:35:

[...]

Je bent wel heel eerlijk.

Ik ook hoor.
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:45:

[...]

On-ge-loof-e-lijk.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik wss op napraat momenteel de meest rechtse persoon ben, maar dit soort teksten krijg ik echt niet uit m'n toetsenbord. Wat een trieste bedoening, zeg.Niks mis (humhum) met rechts hoor, het zijn die extremisten/gekkies die het verzieken. Maar ja dat is eigenlijk overal zo.
quote:_Inkie_ schreef op 18 december 2016 @ 10:50:

[...]

Niks mis (humhum) met rechts hoor, het zijn die extremisten/gekkies die het verzieken. Maar ja dat is eigenlijk overal zo. Dat is helemaal waar.
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 10:45:

[...]

On-ge-loof-e-lijk.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik wss op napraat momenteel de meest rechtse persoon ben, maar dit soort teksten krijg ik echt niet uit m'n toetsenbord. Wat een trieste bedoening, zeg.Rechtsgeorienteerd zijn heeft niets te maken met deze scheldwoorden en bedreiging.
Je bent zelf een theepot
De moderators van het Viva-forum zijn geen internet-politie. Dat is waarom. Dat is niet leuk of eerlijk of rechtvaardig of kut; dat is gewoon hoe het is.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2016 @ 10:53:

[...]

Rechtsgeorienteerd zijn heeft niets te maken met deze scheldwoorden en bedreiging.Gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven