Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2016 @ 12:00:

Ik mis op het CMtopic de melding over een verwijderd topic, in het bantopic degene die dat heeft geplaatst. Zouden ze een IPcheck hebben gedaan?Zat het mij ook af te vragen, vreemd. Misschien zijn ze bezig met een ip check?
Van ouwe koeien komt geen malse biefstuk.

*zomaar een wijs gezegde*
quote:MarindaH schreef op 18 december 2016 @ 12:06:

[...]

Alles wat jij met die koei beschrijft is niet gebeurd. Heb je weer dingen gemist?ik heb haar onder de negeer staan maar ik neem toch aan dat missie ook afstand heeft genomen van die dreigmails?
OK lees ik nu dat er mensen worden bedreigd en er niets mee wordt gedaan? WTF zeg. Welke kant je ook staat in het politiek spectrum, dreigen gaat altijd te ver.

Raar dat toen met dat gekke konijn dat precies de reden was waar om zij werd geband (al is zij er nu ook al weer een tijdje hoor onder een vrouwelijke pilotennaam, maar zij is verhuisd dus zal ze de proxy niet meer nodig hebben).

Ik heb geen facebook en ken geen forummers verder, maar ik vind dit zelf geen veilige omgeving zo. Belachelijk dat Viva de dreigende persoon niet bant. Ik ben voor zeer ruime vrijheid van meningsuiting maar dreigen valt daar niet onder.
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 12:06:

[...]

Ik dacht gisteren te lezen dat er ook aangifte gedaan is maar dat het VF niet mee wil werken. Ik kan me vergissen hoor.Ik las ook iets over politie, maar weet ook niet meer wie het geschreven heeft.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Ik dacht gisteren te lezen dat er ook aangifte gedaan is maar dat het VF niet mee wil werken. Ik kan me vergissen hoor.VF zal toch wel meewerken als de politie dat vraagt?
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 12:07:

Van ouwe koeien komt geen malse biefstuk.

*zomaar een wijs gezegde*Wel mooi schoenen

[...]

Ik dacht gisteren te lezen dat er ook aangifte gedaan is maar dat het VF niet mee wil werken. Ik kan me vergissen hoor.

Ik heb net alles gelezen en Yasmijn schrijft iets over de politie maar het wordt mij niet duidelijk.

Overigens lijkt het mij stug dat Viva dan mee zou moeten werken. Bedreigingen via FB heb je Viva toch niet bij nodig?
quote:ThunderassMan schreef op 18 december 2016 @ 12:09:

[...]

VF zal toch wel meewerken als de politie dat vraagt?

Ik dacht gisteren te lezen dat dit niet -of zeer moeizaam het geval is.

Nogmaals: het ging snel en ik ben niet degene wie het betreft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap het iets meer en het klinkt niet fris.

voor de bedreigde.

Gewoon via twitter melden, komt het wrl aan bik viva
quote:Frizz schreef op 18 december 2016 @ 12:10:

[...]

Ik heb net alles gelezen en Yasmijn schrijft iets over de politie maar het wordt mij niet duidelijk.

Overigens lijkt het mij stug dat Viva dan mee zou moeten werken. Bedreigingen via FB heb je Viva toch niet bij nodig?Wellicht wel om de lijn van het VF naar FB te kunnen leggen? Ik bedoel dat de inhoud van de agressieve berichten op FB letterlijk verwijzen naar discussies die op het VF hebben plaatsgevonden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik geloof dat ik als ik zo'n bericht zou krijgen echt aangifte zou doen. Liefst met alle ontvangers. De dader komt vast niet achter tralies maar een gesprekje met oom agent vast wel. En dan staat het maar mooi geregistreerd.

[...]

Ik dacht gisteren te lezen dat er ook aangifte gedaan is maar dat het VF niet mee wil werken. Ik kan me vergissen hoor.Dat heb ik ook gelezen ja.
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 12:12:

[...]

Wellicht wel om de lijn van het VF naar FB te kunnen leggen? Ik bedoel dat de inhoud van de agressieve berichten op FB letterlijk verwijzen naar discussies die op het VF hebben plaatsgevonden.Geen idee. Maar verwacht niet dat de politie helemaal gaat onderzoeken hoe en waarom. Die kijken naar feiten. De online bedreigingen zijn een feit.
quote:Frizz schreef op 18 december 2016 @ 12:13:

Ik geloof dat ik als ik zo'n bericht zou krijgen echt aangifte zou doen. Liefst met alle ontvangers. De dader komt vast niet achter tralies maar een gesprekje met oom agent vast wel. En dan staat het maar mooi geregistreerd.Ja,dat zou ik ook doen. En ik denk dat iedereen dat moet doen want er moet zoveel mogelijk jurisprudentie opgebouwd gaan worden op dit vlak. Mensen moeten gaan snappen dat ook het internet geen vrijbrief is om agressief, asociaal en bedreigend uit te kotsen wat hen dwars zit.
quote:S-Meds schreef op 18 december 2016 @ 12:07:

[...]

ik heb haar onder de negeer staan maar ik neem toch aan dat missie ook afstand heeft genomen van die dreigmails?O slim. Neuh, ze vindt het ouwe koeien.
Ach ik heb ook mail gehad wat leuk, interesse naar mijn schaamhaardracht . Heel bijzonder.
http://rijdenderechter.kr ... ngen-strafbaarheid-deel-1
quote:Pretzel66 schreef op 18 december 2016 @ 12:17:

Ach ik heb ook mail gehad wat leuk, interesse naar mijn schaamhaardracht . Heel bijzonder.Werd je bedreigd?
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 10:40:

[...]

Laten we zeggen dat een volkomen willekeurige forummer teksten krijgt toegestuurd van een willekeurige andere forummer waarin dingen staan als 'schijtbak', 'negerhoer', 'niets meer dan een negerdobberhoer', 'kankerhoer', en 'wacht maar, je denkt dat je er bent maar ik vind je wel'.
quote:Enn schreef op 18 december 2016 @ 12:18:

[...]

Werd je bedreigd?Nee was meer categorie hengelen geoof ik.
quote:Maccaron schreef op 18 december 2016 @ 12:19:

[...]

Precies.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 december 2016 @ 12:22:

[...]

Precies.Echt te walgelijk voor woorden...En als je dan zou kunnen zien wie er meestal verantwoordelijk zijn voor zulke achterlijke taal en dreigementen,is het lachwekkend triest.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2016 @ 12:01:

Knuffel voor Leo, wat een gezeik zeg

Thanks babe.

Wel fijn dat iedereen mijn ware gezicht nu gezien heeft.

En dan kan het leven weer doorgaan.
Amsterdam1987 heeft een permaban wegens plaatsen naw gegevens van ander forummer.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Was dit die van vanochtend?
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven