Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 december 2016 om 23:18
quote:Kootsies schreef op 15 december 2016 @ 21:58:
[...]
Onder deze nick wel lieve Yas. Maar daarvoor was ik Redhothead (krijg ik nu een ban wegens nickverklappen?) en nog weer daarvoor 2 andere nicks waarvan ik zo snel de naam niet meer weet. Al 10 jaar zit ik hier.
Wow! Vroegah, toen ik net hier was was ik helemaal weg van je!! Ik dacht wat een wijs vrouw.
Leuk je weer te zien!!
[...]
Onder deze nick wel lieve Yas. Maar daarvoor was ik Redhothead (krijg ik nu een ban wegens nickverklappen?) en nog weer daarvoor 2 andere nicks waarvan ik zo snel de naam niet meer weet. Al 10 jaar zit ik hier.
Wow! Vroegah, toen ik net hier was was ik helemaal weg van je!! Ik dacht wat een wijs vrouw.
Leuk je weer te zien!!
donderdag 15 december 2016 om 23:18
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 december 2016 @ 23:03:
[...]
Daar ging mijn tip dus over. Een zinnetje toevoegen in de instellingen van de addblocker en je bent ze kwijt die zure gleuven.
INKIE!!!! Hoe ging dat ook al weer?
In addblock plus: Ga naar options en dan naar add your own filters en in de bovenste balk kan je deze tekst plakken forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum
En dan klikken op Addfilter
En dan je browser afsluiten en opnieuw starten.
[...]
Daar ging mijn tip dus over. Een zinnetje toevoegen in de instellingen van de addblocker en je bent ze kwijt die zure gleuven.
INKIE!!!! Hoe ging dat ook al weer?
In addblock plus: Ga naar options en dan naar add your own filters en in de bovenste balk kan je deze tekst plakken forum.viva.nl##.plista_widget_belowForum
En dan je browser afsluiten en opnieuw starten.
donderdag 15 december 2016 om 23:26
quote:_Inkie_ schreef op 15 december 2016 @ 23:18:
[...]
En dan je browser afsluiten en opnieuw starten.Doet het niet.
[...]
En dan je browser afsluiten en opnieuw starten.Doet het niet.