Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 december 2016 om 19:57
donderdag 15 december 2016 om 20:02
Ik heb geen badjas gelezen.
Maar jullie samenvatting en commentaar vind ik wel leuk.
Waarschijnlijk wordt er nu uit nieuwsgierigheid naar het Vreselijke Verhaal zó veel geklikt dat het één van de voorbeelden wordt van 'hoe het moet zijn / wat veel gelezen wordt' en kunnen we meer van dit fraais verwachten.
Maar jullie samenvatting en commentaar vind ik wel leuk.
Waarschijnlijk wordt er nu uit nieuwsgierigheid naar het Vreselijke Verhaal zó veel geklikt dat het één van de voorbeelden wordt van 'hoe het moet zijn / wat veel gelezen wordt' en kunnen we meer van dit fraais verwachten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 december 2016 om 20:03
quote:Hayek schreef op 15 december 2016 @ 19:54:
[...]
Typisch iemand die denkt dat 'ie een geil verhaal heeft bedacht geschreven, maar onvoldoende vermogen tot zelfreflectie heeft. Anders had 'ie wel gezien dat het plat, onleesbaar en vooral totaal niet boeiend is. Laat staan geil.....
Dit soort verhaaltjes zijn spannend als je net over seks gaat lezen.
Met veertien of zo.
Dan is zoiets spannend.
De TUK stond er vol mee bijvoorbeeld en die lagen dan weer achterin een kledingkast van een buurjongen of iemands broer.
Verhalen vol geweldige spelfouten.
'Ik ga je hut beuken, riep Frans opegewonden uit....'
Tóen was het leuk, in 1984, toen er niks anders was, nu niet meer.
[...]
Typisch iemand die denkt dat 'ie een geil verhaal heeft bedacht geschreven, maar onvoldoende vermogen tot zelfreflectie heeft. Anders had 'ie wel gezien dat het plat, onleesbaar en vooral totaal niet boeiend is. Laat staan geil.....
Met veertien of zo.
Dan is zoiets spannend.
De TUK stond er vol mee bijvoorbeeld en die lagen dan weer achterin een kledingkast van een buurjongen of iemands broer.
Tóen was het leuk, in 1984, toen er niks anders was, nu niet meer.
donderdag 15 december 2016 om 20:08
donderdag 15 december 2016 om 20:25
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2016 @ 20:03:
[...]
Met veertien of zo.
Dan is zoiets spannend.
Tóen was het leuk, in 1984, toen er niks anders was, nu niet meer.de tuk?????
[...]
Met veertien of zo.
Dan is zoiets spannend.
Tóen was het leuk, in 1984, toen er niks anders was, nu niet meer.de tuk?????
donderdag 15 december 2016 om 20:33
quote:yasmijn schreef op 15 december 2016 @ 20:27:
[...]
Dat was de naam van een seldblaadje, way way back
Oké, om de generatiekloof te dichten heb ik even gegoogled wat een seldblaadje is.
En ze hebben gelijk! Google verwijst naar Viva.
Helaas geen andere opties.
[...]
Dat was de naam van een seldblaadje, way way back
Oké, om de generatiekloof te dichten heb ik even gegoogled wat een seldblaadje is.
En ze hebben gelijk! Google verwijst naar Viva.
Helaas geen andere opties.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 15 december 2016 om 20:42
donderdag 15 december 2016 om 21:00
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 20:49:
Je had ook de Candy, en de Chick. Allemaal van hetzelfde laken een pak. Veel 'geile' verhalen vol taal-, spel- en typefouten en foto's van mevrouwen met enorme smyrnatapijten tussen de benen. Wij pubers smulden ervan .Ooit was ik een dagje mee varen met mijn ouders op de boot van een oom en zijn vriendin: die hadden de Happy hooker van Xaviera Hollander in het boekenkastje! Rode koontjes hoor, ik was 9 jaar ofzo.
Je had ook de Candy, en de Chick. Allemaal van hetzelfde laken een pak. Veel 'geile' verhalen vol taal-, spel- en typefouten en foto's van mevrouwen met enorme smyrnatapijten tussen de benen. Wij pubers smulden ervan .Ooit was ik een dagje mee varen met mijn ouders op de boot van een oom en zijn vriendin: die hadden de Happy hooker van Xaviera Hollander in het boekenkastje! Rode koontjes hoor, ik was 9 jaar ofzo.
donderdag 15 december 2016 om 21:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 december 2016 @ 20:49:
Je had ook de Candy, en de Chick. Allemaal van hetzelfde laken een pak. Veel 'geile' verhalen vol taal-, spel- en typefouten en foto's van mevrouwen met enorme smyrnatapijten tussen de benen. Wij pubers smulden ervan .
En dan hadden ze een enorme kwak yoghurt op een bil, wang of borst terwijl ze extatisch in de camera loerden.
Extatisch betekende altijd de boventanden ontbloot, ogen half dicht, hoofd achterover. Als een boze mantelbaviaan.
Er stond dan een harige, gefeunde meneer naast, het nog stijve lid in de hand, alsof daar zojuist die vloedgolf aan zuivel uitgekomen was. Zo'n heer keek dan alsof hij zich zojuist op een duim had getimmerd.
Een diepe frons en de lippen in een gepijnigde tuit.
Erg geyl allemaal.
Maar het leukste waren de contactadvertenties. Met berichtjes van de lezertjes zelf, op zoek naar trio's, groepjes of een enkel individu, niet zelden vergezeld van expliciete foto's van gespreide benen waarbij de Poort van Jade alvast uitgecheckt kon worden. Soms was er gezellig een elektrische melkboer in geschoven, om de gretigheid duidelijk te maken.
Bij foto's van heren verrees dan bijvoorbeeld een bleke asperge zich uit een rossige bos schaamhaar, in de verte was een gezicht te zien, weggekrast met een edding stift....
Those were the days hoor.
Je had ook de Candy, en de Chick. Allemaal van hetzelfde laken een pak. Veel 'geile' verhalen vol taal-, spel- en typefouten en foto's van mevrouwen met enorme smyrnatapijten tussen de benen. Wij pubers smulden ervan .
En dan hadden ze een enorme kwak yoghurt op een bil, wang of borst terwijl ze extatisch in de camera loerden.
Extatisch betekende altijd de boventanden ontbloot, ogen half dicht, hoofd achterover. Als een boze mantelbaviaan.
Er stond dan een harige, gefeunde meneer naast, het nog stijve lid in de hand, alsof daar zojuist die vloedgolf aan zuivel uitgekomen was. Zo'n heer keek dan alsof hij zich zojuist op een duim had getimmerd.
Erg geyl allemaal.
Maar het leukste waren de contactadvertenties. Met berichtjes van de lezertjes zelf, op zoek naar trio's, groepjes of een enkel individu, niet zelden vergezeld van expliciete foto's van gespreide benen waarbij de Poort van Jade alvast uitgecheckt kon worden. Soms was er gezellig een elektrische melkboer in geschoven, om de gretigheid duidelijk te maken.
Bij foto's van heren verrees dan bijvoorbeeld een bleke asperge zich uit een rossige bos schaamhaar, in de verte was een gezicht te zien, weggekrast met een edding stift....
donderdag 15 december 2016 om 21:30
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2016 @ 21:26:
[...]
Erg geyl allemaal.
Nou.
Echt.
Heul geyl.
[...]
Erg geyl allemaal.
Nou.
Echt.
Heul geyl.
donderdag 15 december 2016 om 21:36
Hemeltjelief.
Op die Happy hooker en soortgelijken na had ik al die vieze blaadjes niet hoor.
ik had gewoon de jaren 70/80 opvoeding met vrije moraal waarbij alles moest kunnen en gedeeld moest worden. Álles. Want dat was heel normaal hoor.
Op die Happy hooker en soortgelijken na had ik al die vieze blaadjes niet hoor.
ik had gewoon de jaren 70/80 opvoeding met vrije moraal waarbij alles moest kunnen en gedeeld moest worden. Álles. Want dat was heel normaal hoor.