Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind hoerenzoon ook wel lekker bekken.
...
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-12-2016 15:11
Reden: Elders was het gezelliger
% gewijzigd
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-12-2016 15:02
Reden: Laat maar. Ik kan de Engelstalige versie niet vinden van FLAPPY 1961.
% gewijzigd
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 14:51:

Ik vind hoerenzoon ook wel lekker bekken. Hahaha, mooi woord! Ik heb een ex die echt een ontzettende hoerenzoon is.
Hier is ie dan: https://www.youtube.com/watch?v=VB98pOxjj0g
quote:Loca_Loca schreef op 17 december 2016 @ 15:01:

[...]

Hahaha, mooi woord! Ik heb een ex die echt een ontzettende hoerenzoon is.Ik een vriendin die een ontzettende hoerendochter is. Hahahaha.
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 15:06:

[...]

Ik een vriendin die een ontzettende hoerendochter is. Hahahaha.Haha, kan je die niet 'wegmaken'?
Ken je toren C?
toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald.. ( moest natuurlijk zijn ''hoera een zoon''.)
quote:Maccaron schreef op 17 december 2016 @ 15:19:

toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald...

toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald.. ( moest natuurlijk zijn ''hoera een zoon''.)Whahahaha!
om de Flappy versie en om de zoon van Maccaron.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 17 december 2016 @ 14:04:

Boodschappen doen.

Keuken opruimen.

Kerstboom volhangen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

toen mijn eerste zoon geboren werd hadden wij een geboorte slinger voor/ophet raam hangen,De letters zaten afznderlijk opgeplakt.Vanwege de condens liet de slinger steeds los...zo stond er dus op een ochtend ''hoerenzoon'' op het raam...en daarna ''hoer'' ...toen hebben we het opgegeven en de slinger maar weggehaald.. ( moest natuurlijk zijn ''hoera een zoon''.)

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Charlotte, wie is de man op jouw ava?
Je bent zelf een theepot

Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 17 december 2016 @ 15:23:

[...]

Mission complete
Je bent zelf een theepot

quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2016 @ 15:28:

Charlotte, wie is de man op jouw ava?Dan Karaty.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 december 2016 @ 15:03:

Hier is ie dan: https://www.youtube.com/watch?v=VB98pOxjj0g
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2016 @ 15:29:

[...]

Mission completeYes, gewoon niet al te veel plannen, dat streept makkelijker.

Vanavond nog wel puppysitten.

quote:simbalabimba schreef op 17 december 2016 @ 15:38:

[...]

Yes, gewoon niet al te veel plannen, dat streept makkelijker.

Vanavond nog wel puppysitten.Ah jij bent goed bezig ik lig ziek op de bank.
quote:Bruise schreef op 17 december 2016 @ 14:51:

Ik vind hoerenzoon ook wel lekker bekken. Neeeheee hij zingt echt over de zoon van een trut.

Het klopt anders niet. Ik heb de Dikke van Dale weer eens geraadpleegd:

hooker 1(Amerikaans; informeel) hoer

whore (informeel)1hoer
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven