Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lemoos2 schreef op 17 december 2016 @ 23:23:

[...]

Dat is ook eng. Dat iemand nog maar zo'n klein virtueel wereldje over heeft dat ze zich genoodzaakt voelt om zo uit haar panty te flippen op FB. Om... een meningsverschil op een forum for f's sake.Maar ook dat dit achter haar nick schuilt. Normaal gesproken al te veel pvv-gewauwel naar mijn mening, maar dít?
quote:lemoos2 schreef op 17 december 2016 @ 23:26:

[...]

Het verdwenen topic of in dit topic?hiero
Er wordt gewist want dat mogen we niet lezen natuurlijk
Gaan jullie ook eens iets doen mods?
Tjezus, wat vals
Als hier gewist wordt moet het maar ergens anders gemeld worden.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:28:

Er wordt gewist want dat mogen we niet lezen natuurlijkHet is volgens de mods een privé-vete.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:27:

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de fanclub hiervan vindtO, die distantiëren zich hier - al dan niet voor de vorm - van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:paulaner schreef op 17 december 2016 @ 23:26:

Gdallemachtig, ik kan me niet voorstellen dat daar niets mee gedaan word,,

Ik hoop toch dat jullie (Meds en Yas) dit niet over jullie kant laten gaan...Ik kreeg deze mailtjes niet hoor.
JeZUS Yas, wat grof, ongelofelijk.
Je bent zelf een theepot
Die openbaar te lezen was op Facebook, dat dan weer wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Rhae schreef op 17 december 2016 @ 23:24:

Er moet iets grondig mis zijn in je bovenkamer, je persoonlijkheid of met je als mens als geheel als je dit soort vuilbekkerij de toetsenbord uit krijgt en verstuurd lijkt me. Dan ben je een Heel Eng Mens.Ja, dit.
Life is short. Eat dessert first.
O, het wordt weggehaald. Nou ik ben blij dat ik het weet. En dat Viva de andere kant op kijkt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:36
Reden: provoceren
% gewijzigd
En dit een vete noemen is ook wat potsierlijk. Bij een vete is er sprake van een langlopend conflict, waarbij beide zijden zich misdragen hebben. Hier is sprake van bedreigende pb's die gestuurd worden aan nietsvermoedende mensen. Dat is compleet iets anders.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 december 2016 @ 23:29:

[...]

O, die distantiëren zich hier - al dan niet voor de vorm - van.ik hoop het.
quote:MarindaH schreef op 17 december 2016 @ 23:27:

[...]

Maar ook dat dit achter haar nick schuilt. Normaal gesproken al te veel pvv-gewauwel naar mijn mening, maar dít? Kan beter de Nick veranderen in grenzeloos. Maar er zijn meer mensen met meer dan één vlekje op het forum. Daar forum ik een beetje omheen. Nu val ik sowieso niet echt op, denk ik, op dit forum maar toch.
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 23:30:

En dit een vete noemen is ook wat potsierlijk. Bij een vete is er sprake van een langlopend conflict, waarbij beide zijden zich misdragen hebben. Hier is sprake van bedreigende pb's die gestuurd worden aan nietsvermoedende mensen. Dat is compleet iets anders.ja ik dacht net, wat klopt er nou niet aan het wissen, maar dat is het. Het is geen vete het is eenzijdig verbaal geweld.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:29:

[...]

Ik kreeg deze mailtjes niet hoor.Excuus, dan haalde ik wat door elkaar, gaat ook wel heel snel nu...
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Misschien moeten LV of Yasmijn maar even gaan twitteren dan.
[...]

Lijkt me een mooie voor in het modtopic
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:39
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:barbaracartland schreef op 17 december 2016 @ 23:30:

En dit een vete noemen is ook wat potsierlijk. Bij een vete is er sprake van een langlopend conflict, waarbij beide zijden zich misdragen hebben. Hier is sprake van bedreigende pb's die gestuurd worden aan nietsvermoedende mensen. Dat is compleet iets anders.Bizar
quote:hebjehaarookweer schreef op 17 december 2016 @ 23:31:

Misschien moeten LV of Yasmijn maar even gaan twitteren dan.Da's een goeie, zeg !!!!!
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:31:

[...]

ja ik dacht net, wat klopt er nou niet aan het wissen, maar dat is het. Het is geen vete het is eenzijdig verbaal geweld.Inderdaad.
quote:hebjehaarookweer schreef op 17 december 2016 @ 23:31:

Misschien moeten LV of Yasmijn maar even gaan twitteren dan.Inderdaad
[...]

Volkomen hypothetisch mag je mensen eindeloos uitmaken voor Negerdobberhoer (moet dat dan niet dobbernegerhoer zijn trouwens?) van Viva, zolang je het maar niet op het forum doet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:40
Reden: qupte verwijderd
% gewijzigd
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven