Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 22:08
maandag 19 december 2016 om 22:11
quote:yasmijn schreef op 19 december 2016 @ 21:53:
[...]
Op die manier.
Wat een modbeleid kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik weet dat een vriendin en een collega in Berlijn zitten. Zorgelijk.
[...]
Op die manier.
Wat een modbeleid kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik weet dat een vriendin en een collega in Berlijn zitten. Zorgelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 22:16
... Even iets vrolijks https://www.youtube.com/watch?v=px2EyKABol4
Uit dit wereld van toen de voorloper van internet http://nos.nl/teletekst#101
Uit dit wereld van toen de voorloper van internet http://nos.nl/teletekst#101
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 19-12-2016 22:34
Reden: Hier gaat hier op napraat ergens anders over. Het lijkt wel alsof er een trein met LSD ontploft is. GOEI poeier toch?
Reden: Hier gaat hier op napraat ergens anders over. Het lijkt wel alsof er een trein met LSD ontploft is. GOEI poeier toch?
% gewijzigd
maandag 19 december 2016 om 22:16
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 21:58:
[...]
hij/zij bedoelt het misschien goed, want vindt dat racisme eigenlijk niet echt bestaat dus als ze mijn dan racist noemt dat bedoelt ze waarschijnlijk iets onschuldigs?Die vindt verhandelde bedelaars ook niet zielig, maar wel de hondjes die erbij zitten. Kreeg daar ook eindeloos bijval.
[...]
hij/zij bedoelt het misschien goed, want vindt dat racisme eigenlijk niet echt bestaat dus als ze mijn dan racist noemt dat bedoelt ze waarschijnlijk iets onschuldigs?Die vindt verhandelde bedelaars ook niet zielig, maar wel de hondjes die erbij zitten. Kreeg daar ook eindeloos bijval.
maandag 19 december 2016 om 22:20
Goh wat heerlijk dat je hier nog even mijn woorden verdraaid Meds en anderen. Je weet heel goed waar het over ging, je weet ook heel goed dat ik racisme niet en nergens ontken. Echt hoor. Probeer je nou echt mijn woorden te verdraaien om hier bijval te krijgen? Treurig.
Ik vind het schokkend dat jij denkt maar alles over 'witten' (de laatste keer dat ik checkte was er bijna niemand wit of zwart) te mogen zeggen en dan ook nog denkt dat je zo tolerant en vredelievend bent. Alsjeblieft zeg.
Ik vind het schokkend dat jij denkt maar alles over 'witten' (de laatste keer dat ik checkte was er bijna niemand wit of zwart) te mogen zeggen en dan ook nog denkt dat je zo tolerant en vredelievend bent. Alsjeblieft zeg.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 11:03
Reden: op de man
Reden: op de man
% gewijzigd
maandag 19 december 2016 om 22:21
maandag 19 december 2016 om 22:23
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 22:16:
[...]
Die vindt verhandelde bedelaars ook niet zielig, maar wel de hondjes die erbij zitten. Kreeg daar ook eindeloos bijval.En jij, hoe gaat het met je strijd tegen mensenhandelaars uit Roemenië? Of interesseerde het je ook weer niet genoeg om er daadwerkelijk iets aan te doen, maar vond je het wel oké om mij te verwijten dat ik er niks aan doe?
[...]
Die vindt verhandelde bedelaars ook niet zielig, maar wel de hondjes die erbij zitten. Kreeg daar ook eindeloos bijval.En jij, hoe gaat het met je strijd tegen mensenhandelaars uit Roemenië? Of interesseerde het je ook weer niet genoeg om er daadwerkelijk iets aan te doen, maar vond je het wel oké om mij te verwijten dat ik er niks aan doe?
maandag 19 december 2016 om 22:27
Wat is dat toch? Men is in discussie op een andere pijler, over een bepaald gevoelig onderwerp. Door de een wordt wat netter geformuleerd dan door de ander. Maar het geroddel, belachelijk maken, verdraaien en stoken ("melden!") is hier schering en inslag, maar wel klagen dat het Modsbeleid stom is. Ik vind het heel wat dat dit roddel- en achterklap-topic nog in de lucht is.
maandag 19 december 2016 om 22:28
quote:nessemeisje schreef op 19 december 2016 @ 22:27:
Wat is dat toch? Men is in discussie op een andere pijler, over een bepaald gevoelig onderwerp. Door de een wordt wat netter geformuleerd dan door de ander. Maar het geroddel, belachelijk maken, verdraaien en stoken ("melden!") is hier schering en inslag, maar wel klagen dat het Modsbeleid stom is. Ik vind het heel wat dat dit roddel- en achterklap-topic nog in de lucht is.Tsja, me letten goed op!!
Wat is dat toch? Men is in discussie op een andere pijler, over een bepaald gevoelig onderwerp. Door de een wordt wat netter geformuleerd dan door de ander. Maar het geroddel, belachelijk maken, verdraaien en stoken ("melden!") is hier schering en inslag, maar wel klagen dat het Modsbeleid stom is. Ik vind het heel wat dat dit roddel- en achterklap-topic nog in de lucht is.Tsja, me letten goed op!!