Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 december 2016 om 16:54
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:50:
[...]
Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.
Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.
Niet door mij, hoor.
En ik wil niks met het antwoord, ik ben gewoon benieuwd. In het kader van de ware gezichten en zo. Vond het bij Missie ook weer zeer verhelderend. Van Simba heb ik het gemist.
Maar vanwaar jouw vijandige toon tegen mij ineens?
[...]
Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.
Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.
Niet door mij, hoor.
En ik wil niks met het antwoord, ik ben gewoon benieuwd. In het kader van de ware gezichten en zo. Vond het bij Missie ook weer zeer verhelderend. Van Simba heb ik het gemist.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:40:
[...]
Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..
Succes..simbalabimbaforum.nl
[...]
Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..
Succes..simbalabimbaforum.nl
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:30:
[...]
En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.Een ander geluid blijven laten horen is een must.
[...]
En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.Een ander geluid blijven laten horen is een must.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 december 2016 om 16:55
quote:Dana schreef op 20 december 2016 @ 16:54:
[...]
Niet door mij, hoor.
Maar vanwaar jouw vijandige toon tegen mij ineens?Wat heb je van mij gemist?
[...]
Niet door mij, hoor.
Maar vanwaar jouw vijandige toon tegen mij ineens?Wat heb je van mij gemist?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 20 december 2016 om 16:56
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:53:
[...]
Of iemand mij wel of niet aardig vindt en vindt of ik wel of niet welkom op dit forum ben dan zal mij werkelijk aan mijn bevallige derrière roesten.
Daar gaat het mij niet om. De vraagstelling, daar gaat het mij om.
Belachelijk toch dat jou zo'n soort vraag wordt gesteld, dat er misschien toch nog vanuit wordt gegaan dat je het normaal vindt wanneer een ander dreigt.
En ik weet het Dana, dat staat er niet zo geschreven, maar dat is wel precies wat ermee bedoeld wordt.
[...]
Of iemand mij wel of niet aardig vindt en vindt of ik wel of niet welkom op dit forum ben dan zal mij werkelijk aan mijn bevallige derrière roesten.
Belachelijk toch dat jou zo'n soort vraag wordt gesteld, dat er misschien toch nog vanuit wordt gegaan dat je het normaal vindt wanneer een ander dreigt.
En ik weet het Dana, dat staat er niet zo geschreven, maar dat is wel precies wat ermee bedoeld wordt.
dinsdag 20 december 2016 om 16:57
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2016 @ 16:55:
[...]
Wat heb je van mij gemist?
Nou, niet echt gemist eigenlijk. Sorry. Was een reactie op de opmerking van Bruise.
Maar ik heb geen reden om er bij jou speciaal in geïnteresseerd te zijn, jij zit niet zo te zuigen over ware gezichten of pesterijen, zoals YD en MissieM.
[...]
Wat heb je van mij gemist?
Nou, niet echt gemist eigenlijk. Sorry. Was een reactie op de opmerking van Bruise.
Maar ik heb geen reden om er bij jou speciaal in geïnteresseerd te zijn, jij zit niet zo te zuigen over ware gezichten of pesterijen, zoals YD en MissieM.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 20 december 2016 om 16:59
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:56:
[...]
Joh, ga effe lekker ergens anders een vuurtje stoken.
Fijne kerstdagen en vrede op aarde.
[...]
Joh, ga effe lekker ergens anders een vuurtje stoken.
Fijne kerstdagen en vrede op aarde.
dinsdag 20 december 2016 om 17:01
quote:Dana schreef op 20 december 2016 @ 16:54:
[...]
Niet door mij, hoor.
Heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar dat ik hier nu al een aantal dagen zie dat zij er op aan worden gesproken.
Wilt u aub uw ware gezicht tonen.
Kan helaas de smilie niet vinden dat er ineens een duivel naar voren schiet.
[...]
Niet door mij, hoor.
Heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar dat ik hier nu al een aantal dagen zie dat zij er op aan worden gesproken.
Wilt u aub uw ware gezicht tonen.
Kan helaas de smilie niet vinden dat er ineens een duivel naar voren schiet.
dinsdag 20 december 2016 om 17:06
quote:Dana schreef op 20 december 2016 @ 16:57:
[...]
Het ware gezicht van iemand is toch te kennen aan de berichten die iemand op Actueel schrijft?
Dat heb ik niet bedacht 'k dacht missie m en Yellow ook niet.
Aan pesten heb ik een hekel, daarom reageer ik daar nog wel eens tegen/op.
[...]
Het ware gezicht van iemand is toch te kennen aan de berichten die iemand op Actueel schrijft?
dinsdag 20 december 2016 om 17:11
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:49:
[...]
Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat andere forummers al dan niet privé schrijven en ik wens daar ook niet verantwoordelijk voor gehouden te worden.
Precies, en groot gelijk heb je!
Dat zou net zoiets zijn als alle vluchtelingen verantwoordelijk de houden van de daad van 1 terrorist.
[...]
Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat andere forummers al dan niet privé schrijven en ik wens daar ook niet verantwoordelijk voor gehouden te worden.
Precies, en groot gelijk heb je!
Dat zou net zoiets zijn als alle vluchtelingen verantwoordelijk de houden van de daad van 1 terrorist.
dinsdag 20 december 2016 om 17:12
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 17:07:
Simba, jou is toch ook gevraagd hoe jij tegenover die dreigmails stond? Of ben ik nu abuis.Nee, ik kan me niet herinneren dat het mij gevraagd is.
Simba, jou is toch ook gevraagd hoe jij tegenover die dreigmails stond? Of ben ik nu abuis.Nee, ik kan me niet herinneren dat het mij gevraagd is.
dinsdag 20 december 2016 om 17:12
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2016 @ 17:06:
[...]
YD meende dat die ware gezichten juist te zien zijn hier op np. Ook dat hoorde bij de aanleiding waarmee de rel van de afgelopen dagen begon.
Maar ik ga die hier verder niet eindeloos zitten herkauwen voor mensen die wel zo nodig een duit in het zakje willen doen maar niet gevolgd hebben wat er speelde en kennelijk ook zelf niet teruglezen.
Tabee en eet smakelijk allemaal.
[...]
YD meende dat die ware gezichten juist te zien zijn hier op np. Ook dat hoorde bij de aanleiding waarmee de rel van de afgelopen dagen begon.
Maar ik ga die hier verder niet eindeloos zitten herkauwen voor mensen die wel zo nodig een duit in het zakje willen doen maar niet gevolgd hebben wat er speelde en kennelijk ook zelf niet teruglezen.
dinsdag 20 december 2016 om 17:17
quote:Dana schreef op 20 december 2016 @ 17:12:
[...]
Klopt ik had haar gevraagd ook weer in het kader van dat ik niet aangesproken wens te worden op mails van anderen of ze áls ze van mij dreigmails heeft ontvangen dat ze die dan meteen even moest plaatsen..
Maar goed wat volgde waren geen mails die op welke manier dan ook van mij afkomstig zijn.!
[...]
Klopt ik had haar gevraagd ook weer in het kader van dat ik niet aangesproken wens te worden op mails van anderen of ze áls ze van mij dreigmails heeft ontvangen dat ze die dan meteen even moest plaatsen..
Maar goed wat volgde waren geen mails die op welke manier dan ook van mij afkomstig zijn.!