Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 december 2016 om 16:35
Het valt op Yellow. Ik zal wel weer te simpel denken, maar elk topic over aanslagen gaat in no time niet meer over de aanslag zelf maar over de vluchtenlingenproblematiek. Daar is een goedlopend topic voor. Een topic als die nu over Berlijn (en eerder over Frankrijk) kan dan toch gewoon blijven gaan over waar het voor is geopend ipv te herhalen wat er in het vluchtelingentopic al is gezegd?
Dit gebeurde eerder deze week ook met een topic dat juist als een soort feel good topic bedoeld was. Kun je ook zeggen dat als je je daar niet good bij feelt je daar dan ook weg kan blijven lijkt me.
Dit gebeurde eerder deze week ook met een topic dat juist als een soort feel good topic bedoeld was. Kun je ook zeggen dat als je je daar niet good bij feelt je daar dan ook weg kan blijven lijkt me.
dinsdag 20 december 2016 om 16:36
Ik snap ook best dat het irritant is als je graag ongegeneerd los wilt gaan over vluchtelingen en andere, hier niet geboren, medelanders dat niet iedereen dan in jouw straatje post.
Misschien toch maar beter een site zoeken waar 99 % het met je eens is, dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 december 2016 om 16:38
dinsdag 20 december 2016 om 16:39
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:30:
[...]
En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.En toch dit topic maar blijven volgen want klagen over napraat op napraat is een must.
[...]
En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.En toch dit topic maar blijven volgen want klagen over napraat op napraat is een must.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 december 2016 om 16:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 16:36:
Ik snap ook best dat het irritant is als je graag ongegeneerd los wilt gaan over vluchtelingen en andere, hier niet geboren, medelanders dat niet iedereen dan in jouw straatje post.
Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..
Succes..
Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..
Succes..
dinsdag 20 december 2016 om 16:41
quote:IHATEMODELS schreef op 20 december 2016 @ 16:38:
[...]
Gut gut gut, wat voelen we ons weer verheven boven het gepeupel. Newsflash, jij bent niks meer waard dan de personen waar je zo op neerkijkt, ook al denk je van wel.
Wat ontzettend knap dat jij dat allemaal zo uit deze ene post kan halen slimmerd
Nieuwsflits voor jou; ik wil dus LETTERLIJK zien wie er achter zit.
[...]
Gut gut gut, wat voelen we ons weer verheven boven het gepeupel. Newsflash, jij bent niks meer waard dan de personen waar je zo op neerkijkt, ook al denk je van wel.
Wat ontzettend knap dat jij dat allemaal zo uit deze ene post kan halen slimmerd
Nieuwsflits voor jou; ik wil dus LETTERLIJK zien wie er achter zit.
dinsdag 20 december 2016 om 16:41
dinsdag 20 december 2016 om 16:50
dinsdag 20 december 2016 om 16:52
dinsdag 20 december 2016 om 16:53
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:50:
[...]
Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.
Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.Of iemand mij wel of niet aardig vindt en vindt of ik wel of niet welkom op dit forum ben dan zal mij werkelijk aan mijn bevallige derrière roesten.
[...]
Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.
Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.Of iemand mij wel of niet aardig vindt en vindt of ik wel of niet welkom op dit forum ben dan zal mij werkelijk aan mijn bevallige derrière roesten.