Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 februari 2017 om 22:06
quote:Bruise schreef op 05 februari 2017 @ 22:03:
Ik denk niet dat ze Phaedra af gaan snauwen,
Tuurlijk wel, ik stuur een dagelijkse portie snauw naar haar pb.
Maar ik denk (weet het niet zeker, dus bevestiging is welkom) dat jij er echt van geniet als jij aangesproken wordt op bepaald postgedrag, nog meer dan je geniet van dat postgedrag zelf. Klopt dat?
Ik denk niet dat ze Phaedra af gaan snauwen,
Tuurlijk wel, ik stuur een dagelijkse portie snauw naar haar pb.
Maar ik denk (weet het niet zeker, dus bevestiging is welkom) dat jij er echt van geniet als jij aangesproken wordt op bepaald postgedrag, nog meer dan je geniet van dat postgedrag zelf. Klopt dat?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 5 februari 2017 om 22:06
quote:Ttass30 schreef op 05 februari 2017 @ 22:01:
[...]
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar nu ging het niet om Nouschi. Waarom ga je er over door terwijl bruise wordt afgesnauwd?
Ik heb werkelijk geen idee wat er naar Bruise geschreven wordt.
Waarom zou ik niet op iets door mogen gaan als ik het wil.
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.
[...]
Ja dat heb ik gelezen ja. Maar nu ging het niet om Nouschi. Waarom ga je er over door terwijl bruise wordt afgesnauwd?
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.
zondag 5 februari 2017 om 22:07
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 22:06:
[...]
[...]
zondag 5 februari 2017 om 22:08
[...]
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.Waarom ga je erover door? Het is over en uit. Punt!
[...]
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.Waarom ga je erover door? Het is over en uit. Punt!
zondag 5 februari 2017 om 22:09
[...]
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.Zit je nou iedere keer expres die rare spelfouten te maken?
[...]
En het maakt niet uit of het nu om een ander naampje ging, jij zegt dat het vaak voorkomt. Dat heeft gewoon niets met verkeerd lezen te maken. Of nou ja, ijgenlijk alles.Zit je nou iedere keer expres die rare spelfouten te maken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 februari 2017 om 22:10
zondag 5 februari 2017 om 22:10
zondag 5 februari 2017 om 22:12
zondag 5 februari 2017 om 22:12