Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 30 januari 2017 om 13:42
quote:Het-groepje schreef op 30 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Nogmaals de quote dan.
[...]
Er wordt gezegd dat dat even beladen is.
Mijn vraag blijft hoe?
En jouw antwoorden over erg naast erg verduidelijken niks en geven het idee dat jij het wel van dezelfde orde vindt.
Nou ik dus niet.Als je me gaat quoten, doe dan deze ook maar even. Daar stond het wel zo ongeveer in.quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 20:51:
De reden dat ik Randstad vs niet-Randstad veel ongelijker vindt dan A'dam vs R'dam, is dat de bestuurlijke centra, de welvaart en de elite nogal in de Randstad geconcentreerd zijn. En ingrijpende beslissingen nemen over de niet-Randstad.
Die vaker wel dan niet gunstiger uitpakken voor Holland/de Randstad dan voor de niet-Randstad.
[...]
Nogmaals de quote dan.
[...]
Er wordt gezegd dat dat even beladen is.
Mijn vraag blijft hoe?
En jouw antwoorden over erg naast erg verduidelijken niks en geven het idee dat jij het wel van dezelfde orde vindt.
Nou ik dus niet.Als je me gaat quoten, doe dan deze ook maar even. Daar stond het wel zo ongeveer in.quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 20:51:
De reden dat ik Randstad vs niet-Randstad veel ongelijker vindt dan A'dam vs R'dam, is dat de bestuurlijke centra, de welvaart en de elite nogal in de Randstad geconcentreerd zijn. En ingrijpende beslissingen nemen over de niet-Randstad.
Die vaker wel dan niet gunstiger uitpakken voor Holland/de Randstad dan voor de niet-Randstad.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 30 januari 2017 om 13:52
maandag 30 januari 2017 om 13:54
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 januari 2017 @ 13:52:
Ook zorgverlof en borstvoeding/kolfrecht is blijkbaar heel raar. Leer zoveel de laatste paar dagen.
En over de discriminatie van randstedelingen en dat mensen gaan kotsen als ik Purmerends tegen ze praat. Poeh.
Ja zou oudroze de goede kleur zijn? Ik ga het nu echt even vragen. Kom jij uit Purmerend?? Dan woonde ik vroeger echt vlakbij jouw stad in de buurt
Ook zorgverlof en borstvoeding/kolfrecht is blijkbaar heel raar. Leer zoveel de laatste paar dagen.
En over de discriminatie van randstedelingen en dat mensen gaan kotsen als ik Purmerends tegen ze praat. Poeh.
Ja zou oudroze de goede kleur zijn? Ik ga het nu echt even vragen. Kom jij uit Purmerend?? Dan woonde ik vroeger echt vlakbij jouw stad in de buurt
maandag 30 januari 2017 om 13:57
quote:Het-groepje schreef op 30 januari 2017 @ 13:30:
[...]
Dat sowieso.
Maar hier op sommige hoekjes op het forum wordt ook net gedaan alsof een opmerking als ' ik vind je jurk niet mooi' mag worden beantwoord met 'nou ik vind zwarte mensen niet mooi'.
Alsof dat van een zelfde orde is zeg maar.
Naast het ontkennen dat racisme überhaupt bestaat.
En dat vind ik niet.Nee, dat vind ik ook niet.
[...]
Dat sowieso.
Maar hier op sommige hoekjes op het forum wordt ook net gedaan alsof een opmerking als ' ik vind je jurk niet mooi' mag worden beantwoord met 'nou ik vind zwarte mensen niet mooi'.
Alsof dat van een zelfde orde is zeg maar.
Naast het ontkennen dat racisme überhaupt bestaat.
En dat vind ik niet.Nee, dat vind ik ook niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 30 januari 2017 om 14:13
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 januari 2017 @ 13:52:
Ja zou oudroze de goede kleur zijn? Ik ga het nu echt even vragen. Gaan wij gewoon lekker tegen elkaar praten en negeren we de rest
Ja zou oudroze de goede kleur zijn? Ik ga het nu echt even vragen. Gaan wij gewoon lekker tegen elkaar praten en negeren we de rest
maandag 30 januari 2017 om 14:44
Het blijven proberen standpunten te verduidelijken, lees ik als appels met peren vergelijken. De meningen lopen misschien niet eens uiteen, maar de vergelijkingen wel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 30 januari 2017 om 15:06
Poezen-update: het bloed was goed! Ze hebben haar aan een infuus gehangen voor extra vocht (wilde de hele ochtend niet drinken), antibiotica, pijnstillers en iets tegen misselijkheid. Waarschijnlijk is ze niet lekker geweest en vastgelopen in een cirkeltje van niet lekker, minder eten en drinken, dat te lang volhouden en dan daardoor niet lekker en weer minder eten en drinken. Moest daardoor ook hard persen voor plassen ed. (plas deed ze daar leuk op de tafel en bleek ook goed).
Nu dus die cirkel doorbreken en het systeempje hersetten.
Dankjewel voor het meeleven dames! Poesje moet snel beter zijn als het goed is Ben zo opgelucht! Dacht echt dat het einde oefening was, maar ze is dus gewoon eigenwijs.
Dankjewel voor het meeleven dames! Poesje moet snel beter zijn als het goed is Ben zo opgelucht! Dacht echt dat het einde oefening was, maar ze is dus gewoon eigenwijs.
maandag 30 januari 2017 om 15:10
quote:Dormouse schreef op 30 januari 2017 @ 15:06:
Poezen-update: het bloed was goed! Ze hebben haar aan een infuus gehangen voor extra vocht (wilde de hele ochtend niet drinken), antibiotica, pijnstillers en iets tegen misselijkheid. Waarschijnlijk is ze niet lekker geweest en vastgelopen in een cirkeltje van niet lekker, minder eten en drinken, dat te lang volhouden en dan daardoor niet lekker en weer minder eten en drinken. Moest daardoor ook hard persen voor plassen ed. (plas deed ze daar leuk op de tafel en bleek ook goed).
Wat fijn Dormouse, toch goed nieuws
Ik hoopte het natuurlijk al
Beterschap voor poes
Wat fijn Dormouse, toch goed nieuws
Ik hoopte het natuurlijk al
Beterschap voor poes
maandag 30 januari 2017 om 15:17
maandag 30 januari 2017 om 15:20
quote:Bruise schreef op 30 januari 2017 @ 14:43:
[...]
Past toch perfect in de sfeer van dit topic.Jeetje ben jij met jouw verkeerde been uit bed gestapt?
[...]
Past toch perfect in de sfeer van dit topic.Jeetje ben jij met jouw verkeerde been uit bed gestapt?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.