Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 3 februari 2017 om 14:12
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.Jawel, ze komen er wel. Maar alleen om te kijken wat ze snel weg moeten gooien, omdat ze het vorig jaar nog het toppunt van smaakvol vonden, maar ja, nu hangt het bij de Action dus nu is het natuurlijk heul erg fout.
[...]
Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.Jawel, ze komen er wel. Maar alleen om te kijken wat ze snel weg moeten gooien, omdat ze het vorig jaar nog het toppunt van smaakvol vonden, maar ja, nu hangt het bij de Action dus nu is het natuurlijk heul erg fout.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 3 februari 2017 om 14:15
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 14:14:
Ik slaag echt nooit bij de Action. Dan hoor ik van een vriendin dat ze er dit en dat en zus en zo heeft gekocht. En als ik dan ga, kan ik het nooit vinden. Dus ik ben er maar gewoon mee gestopt .
Idem. Raar hè? En dan zeggen ze dat je niet goed genoeg zoekt. Ik weet al niet naar wat ik moet zoeken.
Bij de Xenos haal ik kaarsen.
Ik slaag echt nooit bij de Action. Dan hoor ik van een vriendin dat ze er dit en dat en zus en zo heeft gekocht. En als ik dan ga, kan ik het nooit vinden. Dus ik ben er maar gewoon mee gestopt .
Idem. Raar hè? En dan zeggen ze dat je niet goed genoeg zoekt. Ik weet al niet naar wat ik moet zoeken.
Bij de Xenos haal ik kaarsen.
vrijdag 3 februari 2017 om 14:15
vrijdag 3 februari 2017 om 14:17
vrijdag 3 februari 2017 om 14:17
vrijdag 3 februari 2017 om 14:18
vrijdag 3 februari 2017 om 14:18
vrijdag 3 februari 2017 om 14:20
vrijdag 3 februari 2017 om 14:23
Ik ben te lui om naar die winkels te gaan. Echt mij te ver weg, en te druk. Moet ik aan de andere kant van de stad parkeren en er helemaal heen lopen voor spullen die ik niet nodig heb. Ik hou ook niet van frutsels en decoratieprullen.
Kaarsen steek ik nooit aan dus die kunnen 20 jaar mee. Lijm haal ik bij de Hema. Geen idee wat ik er verder moet halen.
Kaarsen steek ik nooit aan dus die kunnen 20 jaar mee. Lijm haal ik bij de Hema. Geen idee wat ik er verder moet halen.
vrijdag 3 februari 2017 om 15:37
Hoop biologen hier, maar waar waren ze toen ik een ernstig ornithologisch noodgeval had? Toen moest Nouschi me komen redden. Ben jij toevallig ook bioloog, Nouschi?
Ik wil niet naar de action (helemaal niet sinds die prijsvechter-docuserie), maar ik kom er wel eens. Ik koop er vuilniszakken voor mijn bio-emmer, vouwblaadjes, lijm, kleurpotloden en schoenpoets.
Ik wil niet naar de action (helemaal niet sinds die prijsvechter-docuserie), maar ik kom er wel eens. Ik koop er vuilniszakken voor mijn bio-emmer, vouwblaadjes, lijm, kleurpotloden en schoenpoets.