Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is nou toch wel een keer leuk geweest met dat poepen, douchen en Patries gedoe?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:vrouwjagersma schreef op 14 februari 2017 @ 20:13:

Meheheh, mijn zus heeft een naar huwelijk, drie moeilijklerende kinderen en een hoop sores, maar waarom besteedt ze geen aandacht aan mijhijhij? Waarom vinden jullie me nu onaardig?Zo die is idd erg!
Patries gedoe is nooit leuk geweest.

De rest is nog actueel
Mijn VPN ligt eruit

Daar gaat mijn Nederlandse tv avondje
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2017 @ 21:26:

Het is nou toch wel een keer leuk geweest met dat poepen, douchen en Patries gedoe?Bijlezen is nog nooit zo makkelijk geweest!
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2017 @ 21:26:

Het is nou toch wel een keer leuk geweest met dat poepen, douchen en Patries gedoe?Zolang er niks beters is.
Thierry Baudet is op tv. Nu ben ik misselijk.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 14 februari 2017 @ 21:17:

[...]

Dat laatste is wel eng...

Er kan ook een PVV bijeenkomst zijn waar je met Geert en Marjolein op de foto mag.Laten we het hopen .. vind het gewoon eng ..
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 21:17:

[...]

linkje?er zijn grenzen ...
Ik ben nou al weer forummoe .. schijnbaar heeft men vanwege een politieke fandag een topic on hold gezet (laten we het hopen want ik weiger te accepteren dat ze niks zeggen omdat ze het met me eens zijn!)

En een anders topic zit vol sniffende meisje over een hondje wat echt nergens maar dan ook nergens terecht kan (drama all over) wat 'gelukkig' uiteindelijk opgelost is door .. jawel .. het aan iemand te vragen .. padaboompats!

Uiteraard was dat een oplossing die nog niet eerder was aangedragen, waarschijnlijk doordat ze in haar OP had aangegeven dat ze het al aan iedereen gevraagd had. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk ..
Ik ben zo blij dat ik niet meer in Actueel reageer. Wat een rommelarij, dat nieuwe topic daar.
quote:vrouwjagersma schreef op 14 februari 2017 @ 22:09:

Ik ben zo blij dat ik niet meer in Actueel reageer. Wat een rommelarij, dat nieuwe topic daar.

Ik houd me in. Opvallend. Zodra je niet met de PVV meehuilt ben je 'politiek correct'. De grap is dat politiek correct in die topics een heel andere betekenis heeft: schoppen tegen moslims of mensen met ergens een allochtone voorouder.

Ik had de neiging mijn excuus aan te bieden aan de mensen in dat topic die reageerden: waar moet ik dan heen? Ik ben Nederlander.
O god waarom heb ik op aktueel gereageerd.

Zo dom ben ik
quote:yasmijn schreef op 14 februari 2017 @ 22:17:

Zo dom ben ik ik voel je pijn...ik heb dat met een ander topic.
quote:vrouwjagersma schreef op 14 februari 2017 @ 22:09:

Ik hoop zo dat jij bent wie ik denk dat jij bent

quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 22:23:

[...]

Ik denk dat ik weet wie jij hoopt wie ze is en als dat klopt dan is ze het!
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 22:23:

[...]

Maar als ik iemand anders ben, ben ik wellicht nog leuker!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 14 februari 2017 @ 22:15:

[...]

Ik houd me in. Opvallend. Zodra je niet met de PVV meehuilt ben je 'politiek correct'. De grap is dat politiek correct in die topics een heel andere betekenis heeft: schoppen tegen moslims of mensen met ergens een allochtone voorouder.

Ik had de neiging mijn excuus aan te bieden aan de mensen in dat topic die reageerden: waar moet ik dan heen? Ik ben Nederlander.Ik snap je helemaal. Maar het heeft geen zin. En soms heeft het wel zin, maar dan heb ik geen zin. En lekker vroeg naar bed is ook fijn.
quote:vrouwjagersma schreef op 14 februari 2017 @ 22:35:

[...]

Maar als ik iemand anders ben, ben ik wellicht nog leuker!

Wellicht

Maar ik hoopte dat deze persoon terug zou komen.

Weet het eigenlijk 99,9 % zeker nu.
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 22:44:

[...]

Wellicht

Maar ik hoopte dat deze persoon terug zou komen.

Weet het eigenlijk 99,9 % zeker nu.Alleen zonder honden dit keer
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 22:46:

[...]

Alleen zonder honden dit keer O, jee...is dit een hint naar vorige ava? Die zie ik nooit goed, want ik forum mobiel
Wat heeft BGB gedaan?
quote:Phaedra__ schreef op 14 februari 2017 @ 22:48:

Wat heeft BGB gedaan?Huh?
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 22:48:

[...]

O, jee...is dit een hint naar vorige ava? Die zie ik nooit goed, want ik forum mobiel Misschien.
quote:yasmijn schreef op 14 februari 2017 @ 22:17:

Zo dom ben ik Dat is niet handig. Ik heb ook op actueel gereageerd en had daar na een seconde al spijt van. Nu klik ik dat topic gewoon niet meer aan in m'n lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven