Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:21
dinsdag 14 februari 2017 om 19:26
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2017 @ 19:20:
[...]
Ik was aan het verwerken dat jouw ava veranderd was. Kunnen jullie niet afspreken wanneer dit gaat gebeuren? Rekening houden met de medemens?Ik heb erover nagedacht en het is een 'nee'. Het spijt me zeer .
[...]
Ik was aan het verwerken dat jouw ava veranderd was. Kunnen jullie niet afspreken wanneer dit gaat gebeuren? Rekening houden met de medemens?Ik heb erover nagedacht en het is een 'nee'. Het spijt me zeer .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:29
quote:-Kittens- schreef op 14 februari 2017 @ 19:27:
[...]
Hmm, net zo handig als naar de seh gaan met een vinger in je mond denk ik.
(Gil je het onderweg uit van de pijn, valt ie er weer uit..)Toch vind ik niet gillen met een vinger in je mond makkelijker dan in een zakje plassen denk ik .. spreek niet uit ervaring.
[...]
Hmm, net zo handig als naar de seh gaan met een vinger in je mond denk ik.
(Gil je het onderweg uit van de pijn, valt ie er weer uit..)Toch vind ik niet gillen met een vinger in je mond makkelijker dan in een zakje plassen denk ik .. spreek niet uit ervaring.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:31
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 19:29:
[...]
Toch vind ik niet gillen met een vinger in je mond makkelijker dan in een zakje plassen denk ik .. spreek niet uit ervaring.Als er een slangetje aan dat zakje zit is het ideaal kan ik je uit ervaring melden .
[...]
Toch vind ik niet gillen met een vinger in je mond makkelijker dan in een zakje plassen denk ik .. spreek niet uit ervaring.Als er een slangetje aan dat zakje zit is het ideaal kan ik je uit ervaring melden .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:43
quote:Bruise schreef op 14 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Bietsen is jatten. Je pakt het gewoon.
Schooien is bedelen. Je vraagt erom.
Hier niet
Jatten = stelen
schooien is op een manipulatieve manier dingen krijgen / toe-eigenen, een soort van je staat er bij en kijkt er naar.
Bietsen is iets liever, maar toch irriteert het op een gegeven moment. Je hebt veel mensen die een sigaret bietsen, dan wordt de verwachting geschapen dat het een soort van lenen is, maar je ziet het nooit terug.
Bedelen = nou ja gewoon bedelen.
Zoiets dan
[...]
Bietsen is jatten. Je pakt het gewoon.
Schooien is bedelen. Je vraagt erom.
Hier niet
Jatten = stelen
schooien is op een manipulatieve manier dingen krijgen / toe-eigenen, een soort van je staat er bij en kijkt er naar.
Bietsen is iets liever, maar toch irriteert het op een gegeven moment. Je hebt veel mensen die een sigaret bietsen, dan wordt de verwachting geschapen dat het een soort van lenen is, maar je ziet het nooit terug.
Zoiets dan
dinsdag 14 februari 2017 om 19:46
quote:GenieInABottle schreef op 14 februari 2017 @ 19:43:
[...]
Hier niet
Jatten = stelen
Zoiets dan
Dit.
Jatten is stelen, Bietsen is bedelen, bedelen is bedelen en schooien is bedelen maar dan op een dwingende manier.
[...]
Hier niet
Jatten = stelen
Zoiets dan
Dit.
Jatten is stelen, Bietsen is bedelen, bedelen is bedelen en schooien is bedelen maar dan op een dwingende manier.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:47
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2017 @ 18:14:
[...]
Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
Er is vast astronautenvoeding met chocoladesmaak
Laat die tuin maar, roep maar als de bezorger komt, je weet wat ik met de bloemen van Kia heb gedaan
[...]
Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
Er is vast astronautenvoeding met chocoladesmaak
Laat die tuin maar, roep maar als de bezorger komt, je weet wat ik met de bloemen van Kia heb gedaan