Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 februari 2017 om 08:38
quote:feow schreef op 09 februari 2017 @ 00:38:
Fuck a duck
Ik moet jullie ook álles leren.
Eenden waggelen. Alleen eenden. En eventueel hoogzwangere dames. Maar vooral eenden.
Zit er een R in eend? Nee dus.
Meds ziet ze vliegen.Wel dus .. er zit een R in woeRd .. een mannetjes eend .. en ik geloof niet in toeval dus
Fuck a duck
Ik moet jullie ook álles leren.
Eenden waggelen. Alleen eenden. En eventueel hoogzwangere dames. Maar vooral eenden.
Zit er een R in eend? Nee dus.
Meds ziet ze vliegen.Wel dus .. er zit een R in woeRd .. een mannetjes eend .. en ik geloof niet in toeval dus
donderdag 9 februari 2017 om 10:30
quote:YellowDiamond schreef op 09 februari 2017 @ 10:26:
Nouschi heeft een 48u ban ivm trollhinten.
Phaedra__ heeft een 24u ban ivm trollhinten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Huh,waarom?
Ik kreeg een waarschuwing.
Belachelijk.
Ze zeiden niks expliciet in dat topic over dat het een troll zou zijn. Ze geloofden de OP gewoon niet en ik ook niet.
Nouschi heeft een 48u ban ivm trollhinten.
Phaedra__ heeft een 24u ban ivm trollhinten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Huh,waarom?
Ik kreeg een waarschuwing.
Belachelijk.
Ze zeiden niks expliciet in dat topic over dat het een troll zou zijn. Ze geloofden de OP gewoon niet en ik ook niet.
donderdag 9 februari 2017 om 10:30
Volgens mij gaat dat over dat topic over thuisonderwijs.
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 09-02-2017 10:32
Reden: Oh ja, een ws. Dat kan ook nog.
Reden: Oh ja, een ws. Dat kan ook nog.
% gewijzigd
donderdag 9 februari 2017 om 10:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 10:30:
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.Ik snap alleen de gradaties niet. Waarom ik een waarschuwing en Nouschi een ban?
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.Ik snap alleen de gradaties niet. Waarom ik een waarschuwing en Nouschi een ban?
donderdag 9 februari 2017 om 10:38
quote:Dragisa schreef op 09 februari 2017 @ 10:37:
Ik snap echt geen bal van dat bansysteem hier.
Voor hetzelfde "vergrijp" ( waar hebben we het over) krijgt de ene een waarschuwing, nummer twee 24 uur en nummer drie 48 uur.
Hoe dan?Er wordt niet geband op de aard van het vergrijp maar op het aantal vergrijpen. In theorie kun je een perma oplopen voor vijf verkeerd geplaatste schatersmilies.
Voor hetzelfde "vergrijp" ( waar hebben we het over) krijgt de ene een waarschuwing, nummer twee 24 uur en nummer drie 48 uur.
Hoe dan?Er wordt niet geband op de aard van het vergrijp maar op het aantal vergrijpen. In theorie kun je een perma oplopen voor vijf verkeerd geplaatste schatersmilies.
donderdag 9 februari 2017 om 10:39
quote:Dragisa schreef op 09 februari 2017 @ 10:37:
Hoe dan?Misschien houden ze een grafiek bij wie wanneer een waarschuwing of ban heeft gehad..
Hoe dan?Misschien houden ze een grafiek bij wie wanneer een waarschuwing of ban heeft gehad..