Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 februari 2017 om 00:16
quote:S-Meds schreef op 09 februari 2017 @ 00:14:
Peter zie ik het liefst joggend langs de kustlijn in een strakke spijkerbroek zodat je zijn ballen lekker ziet waggelen. och weten jullie het nog, die weergaloze uitzending met Patrick van eem en Peter die al joggend zegt: ik kwam net terug van mijn 10 km rondje.
Ik denk dat ik die uitzending net gemist heb.
Wat jammer nou.
Peter zie ik het liefst joggend langs de kustlijn in een strakke spijkerbroek zodat je zijn ballen lekker ziet waggelen. och weten jullie het nog, die weergaloze uitzending met Patrick van eem en Peter die al joggend zegt: ik kwam net terug van mijn 10 km rondje.
Ik denk dat ik die uitzending net gemist heb.
Wat jammer nou.
donderdag 9 februari 2017 om 00:30
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2017 @ 00:26:
Ze had haar bril niet op.
Ballen die waggelen, in een strakke spijkerbroek.
Tuurlijk.ja de broek trok zo lekker glad rondom zijn hamstrings maar er was genoeg ruimte voor zijn kroonjuwelen. misschien was het zo'n stretchding. En de camera zoomde echt in op die edele delen. Heel lang. ik kijk er nog elke week naar
Ze had haar bril niet op.
Ballen die waggelen, in een strakke spijkerbroek.
Tuurlijk.ja de broek trok zo lekker glad rondom zijn hamstrings maar er was genoeg ruimte voor zijn kroonjuwelen. misschien was het zo'n stretchding. En de camera zoomde echt in op die edele delen. Heel lang. ik kijk er nog elke week naar
donderdag 9 februari 2017 om 00:32
quote:S-Meds schreef op 09 februari 2017 @ 00:30:
[...]
ja de broek trok zo lekker glad rondom zijn hamstrings maar er was genoeg ruimte voor zijn kroonjuwelen. misschien was het zo'n stretchding. En de camera zoomde echt in op die edele delen. Heel lang. ik kijk er nog elke week naar
Het was inderdaad vast zo'n stretchbroek, van de Wehkamp.
Die heb ik ook.
Voor mijn cameltoe.
[...]
ja de broek trok zo lekker glad rondom zijn hamstrings maar er was genoeg ruimte voor zijn kroonjuwelen. misschien was het zo'n stretchding. En de camera zoomde echt in op die edele delen. Heel lang. ik kijk er nog elke week naar
Het was inderdaad vast zo'n stretchbroek, van de Wehkamp.
Die heb ik ook.
Voor mijn cameltoe.
donderdag 9 februari 2017 om 00:32
donderdag 9 februari 2017 om 00:38
Fuck a duck
Ik moet jullie ook álles leren.
Eenden waggelen. Alleen eenden. En eventueel hoogzwangere dames. Maar vooral eenden.
Zit er een R in eend? Nee dus.
Meds ziet ze vliegen.
Ik moet jullie ook álles leren.
Eenden waggelen. Alleen eenden. En eventueel hoogzwangere dames. Maar vooral eenden.
Zit er een R in eend? Nee dus.
Meds ziet ze vliegen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.