Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 01:17
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 01:04:
Ik mijd dit topic doorgaans op vrijdagen, gewoon omdat er niet langs te scrollen valt en ik het allemaal niet wil lezen of zien. Doe vooral je ding, het is een openbaar forum maar ga niet klagen als mensen niet meedoen of een mening hebben, dat mag namelijk óók. Persoonlijk haak ik af. Dat mag.
Ik zal niet zeggen dat prince en muziek niet mogen. Ik vind er niets aan en dat eeuwige opkomen voor de zogenaamde underdog vind ik ook irritant. Maar het mág allemaal.Meestal wordt er geklaagd over dat ik niet mee doe. Klopt trouwens wel.
Ik mijd dit topic doorgaans op vrijdagen, gewoon omdat er niet langs te scrollen valt en ik het allemaal niet wil lezen of zien. Doe vooral je ding, het is een openbaar forum maar ga niet klagen als mensen niet meedoen of een mening hebben, dat mag namelijk óók. Persoonlijk haak ik af. Dat mag.
Ik zal niet zeggen dat prince en muziek niet mogen. Ik vind er niets aan en dat eeuwige opkomen voor de zogenaamde underdog vind ik ook irritant. Maar het mág allemaal.Meestal wordt er geklaagd over dat ik niet mee doe. Klopt trouwens wel.
zaterdag 11 februari 2017 om 01:20
Ik zal niet zeggen dat prince en muziek niet mogen. Ik vind er niets aan en dat eeuwige opkomen voor de zogenaamde underdog vind ik ook irritant. Maar het mág allemaal.
En dat scroll excuus slaat echt nergens op. Echt, serieus.
Want mijn linkjes beslaan bijna een hele horrorstory-lengte van een Stephen King boek?
Ik zal niet zeggen dat prince en muziek niet mogen. Ik vind er niets aan en dat eeuwige opkomen voor de zogenaamde underdog vind ik ook irritant. Maar het mág allemaal.
En dat scroll excuus slaat echt nergens op. Echt, serieus.
Want mijn linkjes beslaan bijna een hele horrorstory-lengte van een Stephen King boek?
zaterdag 11 februari 2017 om 01:28
En de vraag die er echt toe doet:
Waarom wil je mij niet lezen? Waarom wil je mij niet zien?
En de vraag die er echt toe doet:
Waarom wil je mij niet lezen? Waarom wil je mij niet zien?
zaterdag 11 februari 2017 om 02:23
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 02:19:
[...]
Veroordelend naar de napraatmensen vind ik niet zo gek. Jij wel? De napraat is nou niet bepaald positief te noemen. Meer ophitsend.De veroordeling is niet gek, wel jouw vastberadenheid erin, deze is inmiddels ook te veroordelen. Vind ik. Jij bent zelf ook ophitsend bezig.
[...]
Veroordelend naar de napraatmensen vind ik niet zo gek. Jij wel? De napraat is nou niet bepaald positief te noemen. Meer ophitsend.De veroordeling is niet gek, wel jouw vastberadenheid erin, deze is inmiddels ook te veroordelen. Vind ik. Jij bent zelf ook ophitsend bezig.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 11 februari 2017 om 02:28
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 02:18:
Ik denk dat ik 1 van de meest interessantste forummers ben atm (Ego!).
Wat niet onlogisch is na en forum wat al zo lang draait op hetzelfde principe.
Komen we toch weer terug bij Prince Controversy. Of Poplife. Een van die 2.
Curiosty killed the cat.Je valt wel op, je hebt een duidelijke eigen mening.
Ik denk dat ik 1 van de meest interessantste forummers ben atm (Ego!).
Wat niet onlogisch is na en forum wat al zo lang draait op hetzelfde principe.
Komen we toch weer terug bij Prince Controversy. Of Poplife. Een van die 2.
Curiosty killed the cat.Je valt wel op, je hebt een duidelijke eigen mening.
zaterdag 11 februari 2017 om 02:34
Ha hier staat ie. Zo moeilijk om Prince te vinden tegenwoordig.
Do you lie?
Wel zelf aanklikken.
Ik heb de video op m'n pc maar die ga ik niet uploaden voor Viva. Viva gelooft niet in Prince lyrics.
https://musicmp3.ru/artist_prince__album_parade.html
Ik denk wel dat er veel gelogen wordt op Viva. Do you lie?
Do you lie?
Wel zelf aanklikken.
Ik heb de video op m'n pc maar die ga ik niet uploaden voor Viva. Viva gelooft niet in Prince lyrics.
Ik denk wel dat er veel gelogen wordt op Viva. Do you lie?
zaterdag 11 februari 2017 om 02:39
quote:Alixane schreef op 11 februari 2017 @ 02:23:
[...]
De veroordeling is niet gek, wel jouw vastberadenheid erin, deze is inmiddels ook te veroordelen. Vind ik. Jij bent zelf ook ophitsend bezig.
Ja klopt, dat mensen het als ophitsend kunnen zien. Ik zie het zelf als denken voor jezelf.
Ik heb geen kwaad in de zin. Maar. Ik wil wel heel erg graag dat mensen zelf nadenken.
Ik kan ook best extreem zijn soms, dat weet ik. Maar ik hoop, ja hoop is het goede woord. Ik hoop dat mensen meer zelf gaan nadenken. Want alleen vanuit van jezelf denken kan verandering plaats vinden.
Ik ben zo slecht in verwoorden in wat ik eigenlijk bedoel.
[...]
De veroordeling is niet gek, wel jouw vastberadenheid erin, deze is inmiddels ook te veroordelen. Vind ik. Jij bent zelf ook ophitsend bezig.
Ja klopt, dat mensen het als ophitsend kunnen zien. Ik zie het zelf als denken voor jezelf.
Ik heb geen kwaad in de zin. Maar. Ik wil wel heel erg graag dat mensen zelf nadenken.
Ik kan ook best extreem zijn soms, dat weet ik. Maar ik hoop, ja hoop is het goede woord. Ik hoop dat mensen meer zelf gaan nadenken. Want alleen vanuit van jezelf denken kan verandering plaats vinden.
Ik ben zo slecht in verwoorden in wat ik eigenlijk bedoel.
zaterdag 11 februari 2017 om 02:40
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 02:34:
Do you lie?
Wel zelf aanklikken.
Ik denk wel dat er veel gelogen wordt op Viva. Do you lie?Denk het ook wel, de vraag is waarom
Do you lie?
Wel zelf aanklikken.
Ik denk wel dat er veel gelogen wordt op Viva. Do you lie?Denk het ook wel, de vraag is waarom
zaterdag 11 februari 2017 om 03:13
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 02:46:
[...]
Niet iedereen denk er zo over lijkt mij.
Klopt. Sommige mensen zien me als okay. Die zien me zoals ik echt ben. En dat mag ook wel na al die tijd.
Maar dat namen en shamen op dit forum. Ik kan er niet aan wennen. Ik vind het zo een fout iets. (Moraal)
Kan jij ophouden met het bewust(!) afzeiken van anderen. Het neerhalen van mensen? Kunnen mensen daar mee ophouden? Of blijft er dan geen forum over? Is een forum gebaseerd op roddels, op leedvermaak?
[...]
Niet iedereen denk er zo over lijkt mij.
Klopt. Sommige mensen zien me als okay. Die zien me zoals ik echt ben. En dat mag ook wel na al die tijd.
Maar dat namen en shamen op dit forum. Ik kan er niet aan wennen. Ik vind het zo een fout iets. (Moraal)
Kan jij ophouden met het bewust(!) afzeiken van anderen. Het neerhalen van mensen? Kunnen mensen daar mee ophouden? Of blijft er dan geen forum over? Is een forum gebaseerd op roddels, op leedvermaak?