Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 05:17
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:14:
[...]
Dit zit erachter? Wat zit er achter?
Al de lies, al die dubbele nicks?
Wat zit er precies achter?
Je had het toch over gemene reacties, daar zit toch achter dat het anoniem is en dat je te pas en te onpas mensen kan beledigen omdat je toch lekker veilig achter je eigen telefoon of laptop zit.
Waarom mensen dubbel nicken of liegen? Geen idee waarschijnlijk aandacht vragen oid
[...]
Dit zit erachter? Wat zit er achter?
Al de lies, al die dubbele nicks?
Wat zit er precies achter?
Je had het toch over gemene reacties, daar zit toch achter dat het anoniem is en dat je te pas en te onpas mensen kan beledigen omdat je toch lekker veilig achter je eigen telefoon of laptop zit.
Waarom mensen dubbel nicken of liegen? Geen idee waarschijnlijk aandacht vragen oid
zaterdag 11 februari 2017 om 05:18
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 05:17:
[...]
Waarom mensen dubbel nicken of liegen? Geen idee waarschijnlijk aandacht vragen oidMaar waarom?
[...]
Waarom mensen dubbel nicken of liegen? Geen idee waarschijnlijk aandacht vragen oidMaar waarom?
zaterdag 11 februari 2017 om 05:18
zaterdag 11 februari 2017 om 05:23
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:18:
[...]
Maar waarom?
Roddelen schijnt een functie te hebben, door te roddelen voel je je beter over jezelf.
Misschien geld het zelfde voor iemand afzeiken, geeft je je ook een beter gevoel
Aandacht geeft ook een goed gevoel
Mensen zijn gewoon rare wezens, die graag ten kosten van een ander zichzelf beter willen voelen
Tenminste dat is mijn mening, en niet perse de waarheid
[...]
Maar waarom?
Roddelen schijnt een functie te hebben, door te roddelen voel je je beter over jezelf.
Misschien geld het zelfde voor iemand afzeiken, geeft je je ook een beter gevoel
Mensen zijn gewoon rare wezens, die graag ten kosten van een ander zichzelf beter willen voelen
Tenminste dat is mijn mening, en niet perse de waarheid
zaterdag 11 februari 2017 om 05:24
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 05:18:
Kan je je daarin vinden?
Nee totaal niet. Ik denk zelf dat ik een van de meest eerlijke forummers ben van dit forum.
Ik snap dat gelieg niet, dat praten voor een forum, dat groepsdenken, dat hoe het altijd geweest is en niks mag veranderen idee.
Zijn er uberhaupt nog echt eerlijke mensen op dit forum? Met eerlijk bedoel ik echt eerlijk, Niet alleen eerlijk naar je groepje.
Kan je je daarin vinden?
Nee totaal niet. Ik denk zelf dat ik een van de meest eerlijke forummers ben van dit forum.
Ik snap dat gelieg niet, dat praten voor een forum, dat groepsdenken, dat hoe het altijd geweest is en niks mag veranderen idee.
Zijn er uberhaupt nog echt eerlijke mensen op dit forum? Met eerlijk bedoel ik echt eerlijk, Niet alleen eerlijk naar je groepje.
zaterdag 11 februari 2017 om 05:25
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 05:23:
[...]
Tenminste dat is mijn mening, en niet perse de waarheid Triest toch?
[...]
Tenminste dat is mijn mening, en niet perse de waarheid Triest toch?
zaterdag 11 februari 2017 om 05:26
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:24:
[...]
Zijn er uberhaupt nog echt eerlijke mensen op dit forum? Met eerlijk bedoel ik echt eerlijk, Niet alleen eerlijk naar je groepje.Denk maar weinig echt eerlijke mensen maar ze zijn er wel, hoop ik
[...]
Zijn er uberhaupt nog echt eerlijke mensen op dit forum? Met eerlijk bedoel ik echt eerlijk, Niet alleen eerlijk naar je groepje.Denk maar weinig echt eerlijke mensen maar ze zijn er wel, hoop ik
zaterdag 11 februari 2017 om 05:31
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:29:
https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr ... epasselijk nummer
https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr ... epasselijk nummer
zaterdag 11 februari 2017 om 05:38
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:35:
Ik kan zo slecht tegen liars. Ik kan er gewoon niet tegen. En er zijn er teveel on the inet. Hier op dit forum en overal.
Echt, waarom? Why.
Meer antwoorden heb ik niet voor je, ik leg me er gewoon maar bij neer dat is het meest simpele.
Je kan namelijk mensen niet veranderen, je kan alleen veranderen hoe jij er mee omgaat
Ik kan zo slecht tegen liars. Ik kan er gewoon niet tegen. En er zijn er teveel on the inet. Hier op dit forum en overal.
Echt, waarom? Why.
Meer antwoorden heb ik niet voor je, ik leg me er gewoon maar bij neer dat is het meest simpele.
Je kan namelijk mensen niet veranderen, je kan alleen veranderen hoe jij er mee omgaat
zaterdag 11 februari 2017 om 05:40
zaterdag 11 februari 2017 om 05:43
quote:Zinerva schreef op 11 februari 2017 @ 05:38:
[...]
Je kan namelijk mensen niet veranderen, je kan alleen veranderen hoe jij er mee omgaatErbij neerleggen? Never. Zo zit ik niet in elkaar. Lekker makkelijk ook.
[...]
Je kan namelijk mensen niet veranderen, je kan alleen veranderen hoe jij er mee omgaatErbij neerleggen? Never. Zo zit ik niet in elkaar. Lekker makkelijk ook.
zaterdag 11 februari 2017 om 05:51
quote:IrishCassidy schreef op 11 februari 2017 @ 05:49:
[...]
Zeker makkelijk, maar soms voelt het niet okay.Zeker waar, ik herken dat maar ik heb ook geleerd dat ik me moet focussen op mezelf en op de dingen die voor mij belangrijk zijn. En alleen ik kan mezelf veranderen en andere mensen kan ik ik niet veranderen en ik denk ook niet dat ik dat moet willen kunnen. Beetje vaag misschien maar hoop dat je mij begrijpt
[...]
Zeker makkelijk, maar soms voelt het niet okay.Zeker waar, ik herken dat maar ik heb ook geleerd dat ik me moet focussen op mezelf en op de dingen die voor mij belangrijk zijn. En alleen ik kan mezelf veranderen en andere mensen kan ik ik niet veranderen en ik denk ook niet dat ik dat moet willen kunnen. Beetje vaag misschien maar hoop dat je mij begrijpt