Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 14:13
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 14:11:
[...]
Wat een klinkklare onzin dit!
Ja shit, ik wou het met haar oneens zijn en nu ben jij dat al dus als ik dat ook ben dan ben ik het weer eens met jou, pfff....
Best een goed idee, zo'n schema, dan had ik nu geweten wie van jullie het eerst aan de beurt was om mee oneens te zijn
[...]
Wat een klinkklare onzin dit!
Ja shit, ik wou het met haar oneens zijn en nu ben jij dat al dus als ik dat ook ben dan ben ik het weer eens met jou, pfff....
Best een goed idee, zo'n schema, dan had ik nu geweten wie van jullie het eerst aan de beurt was om mee oneens te zijn
zaterdag 11 februari 2017 om 14:13
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Je moet dat ook bijhouden. Als je het binnen een zeker tijdsbestek meer dan een bepaald aantal keer met iemand eens bent geweest wordt het tijd om het eens een paar keer stevig oneens te zijn met die persoon. Ik heb daar allemaal grafieken van, uitgesplitst per forummer.Wanneer sta ik in de planning voor een fittie?
[...]
Je moet dat ook bijhouden. Als je het binnen een zeker tijdsbestek meer dan een bepaald aantal keer met iemand eens bent geweest wordt het tijd om het eens een paar keer stevig oneens te zijn met die persoon. Ik heb daar allemaal grafieken van, uitgesplitst per forummer.Wanneer sta ik in de planning voor een fittie?
zaterdag 11 februari 2017 om 14:17
Toen ik nog met pubertjes werkte, vroegen ze ook wel eens hoe oud ik was.
Dan zei: bijna 65, nog even en dan kan ik met pensioen, ben ik eindelijk van jullie af.
Ik was begin 50, maar niemand zei ooit; goh, mevrouw ik had u een stuk jonger geschat.
(dat mevrouw zei ook al genoeg natuurlijk haha)
Voor een puber is iedereen boven de 40 gewoon een oud vel.
Dan zei: bijna 65, nog even en dan kan ik met pensioen, ben ik eindelijk van jullie af.
Ik was begin 50, maar niemand zei ooit; goh, mevrouw ik had u een stuk jonger geschat.
(dat mevrouw zei ook al genoeg natuurlijk haha)
Voor een puber is iedereen boven de 40 gewoon een oud vel.
zaterdag 11 februari 2017 om 14:17
zaterdag 11 februari 2017 om 14:19