Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
He wat debiel. Niet een handig persoon in je omgeving?

Hoe kwamen de vorige er dan op? Ook met keukentrap?
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 12:55:

[...]

Nee, die zit niet in het huis.

En het blijkt een hele debiele maat gat te zijn, dus geen trap gaat passen. Alleen eentje va 1000 euro en ik vertik het om zoveel geld uit te geven aan zoiets debiels als een zoldertrap.

Voor schilders zijn er opvouwbare. Ik had er ook geen. Vlizotrap kan je opvouwen en verankeren in het luik.

Gekregen van verhuurder omdat de bouwvakkers die eisten. Zoiets, maar van een adres dichtbij kopen.
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2017 @ 12:58:

En gewoon zoiets met een paar haken bovenaan?

[afbeelding]

Zoiets heb ik nu. Loodzwaar en heel groot.

Ik moet een trap pakken om het luik open te maken. Dan trek ik dat lompe ding van zolder, terwijl ik nog op het trapje sta.

En dan ga ik weer op het trapje staan om dat lompe ding op zolder te duwen (boven mijn macht) en het luikje te sluiten.

Wat overigens ook nog bij harde wind vanzelf open slaat en me flinke beschadigingen in de muren heeft bezorgd.

Die woningbouw is gewoon belachelijk schraperig.
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 februari 2017 @ 13:02:

[...]

Voor schilders zijn er opvouwbare. Ik had er ook geen. Vlizotrap kan je opvouwen en verankeren in het luik.

Gekregen van verhuurder omdat de bouwvakkers die eisten. Zoiets, maar van een adres dichtbij kopen.

Dat wil ik dus, maar mijn maten wijken af.

De verwarmingsmonteur vond het echt belachelijk dat hij zo de zolder op moest. Tsja, kan er ook weinig aan doen
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 12:59:

He wat debiel. Niet een handig persoon in je omgeving?

Hoe kwamen de vorige er dan op? Ook met keukentrap?Ja, iedereen heeft hier zo'n lompe ladder.
Maar als jij huurt is de verhuurder toch verplicht je een fatsoenlijke trap te geven? Dan al niet handgemaakt.
Telescoopladder? Even op zoeken. Misschien zit er wat bij.
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 13:06:

Maar als jij huurt is de verhuurder toch verplicht je een fatsoenlijke trap te geven? Dan al niet handgemaakt.

Schijnbaar niet. Ik heb er vandaag nog voor gebeld.

Het moet een ladder zijn die naar de zolder verdwijnt, want ik heb geen plek voor een ladder.
Nah das toch raar. Misschien foto's van maken en online klacht indienen?
quote:Redcurls schreef op 13 februari 2017 @ 13:13:

Nah das toch raar. Misschien foto's van maken en online klacht indienen?Het zal vast wel onder een regel vallen. Dat ze het vliering noemen ipv zolder ofzo.
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 12:32:

[...]

uitleg

Ik weet niet of je het weet maar er lezen ook mensen alleen mee hier. En jij zei gewoon tegen anderen dat missie luizen heeft, bedekt in een onder water sneer. Voelt dat nou lekker? Iedereen mag hier meeschrijven, wat jij of de rest er ook van vindt. Dat er een 'vaste kern' is die dat vervelend vindt, dat weten we nou wel.

Dus je kunt mensen blijven beledigen en pesten maar dat heeft geen enkele zin. Als je daarmee door blijft gaan, logisch dat iemand zich niet weg laat jagen. Wie ben jij, om te bepalen wie hier mee mag schrijven.

En zeg maar, dat je dat prima vindt hoor. Hartstikke gelogen, van de rest ook. Niet iedereen is welkom in de napraat en degene die niet welkom zijn, zullen dat weten ook. Bah.
quote:Ameliaaa schreef op 13 februari 2017 @ 13:16:

[...]

Ik weet niet of je het weet maar er lezen ook mensen alleen mee hier. En jij zei gewoon tegen anderen dat missie luizen heeft, bedekt in een onder water sneer. Voelt dat nou lekker? Iedereen mag hier meeschrijven, wat jij of de rest er ook van vindt. Dat er een 'vaste kern' is die dat vervelend vindt, dat weten we nou wel.

Dus je kunt mensen blijven beledigen en pesten maar dat heeft geen enkele zin. Als je daarmee door blijft gaan, logisch dat iemand zich niet weg laat jagen. Wie ben jij, om te bepalen wie hier mee mag schrijven.

En zeg maar, dat je dat prima vindt hoor. Hartstikke gelogen, van de rest ook. Niet iedereen is welkom in de napraat en degene die niet welkom zijn, zullen dat weten ook. Bah.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 13:14:

[...]

Het zal vast wel onder een regel vallen. Dat ze het vliering noemen ipv zolder ofzo.Niet te geloven he. Ik hoop voor je dat je in je recht staat en ze verplicht zijn hier wat fatsoenlijks van te maken. Misschien kan die monteur een klacht indienen? Nou ook niet bepaald veilig.

[...]

En zeg maar, dat je dat prima vindt hoor. Hartstikke gelogen, van de rest ook. Niet iedereen is welkom in de napraat en degene die niet welkom zijn, zullen dat weten ook. Bah.Zo, jij bent al nieuweling als goed op de hoogte, gij Gepermabande.

[...]

Stel je niet aan.

En verder eens met Phae.

[...]

Als je daarmee door blijft gaan, logisch dat iemand zich niet weg laat jagen. Wie ben jij, om te bepalen wie hier mee mag schrijven.

Lijkt me allemaal heel sterk

Je bepaalt zelf waar en of je meeschrijft

Er is niemand van de forummers die dat kan bepalen

[...]

Haal jij daar echt uit dat Missie luizen zou hebben?

Bijzondere manier van lezen. Is luizen hebben een belediging? Ik had vorige maand luizen, ik wist niet dat dat iets ergs was ook?
En van de 1 zal je meer aanspraak hebben dan van de ander

Ik klets ook niet gezellig aan met mensen die me niet liggen

[...]

Iedereen mag hier meeschrijven, Zelfs onder proxy he
quote:Loca_Loca schreef op 13 februari 2017 @ 13:44:

[...]

Zelfs onder proxy he Of als je verhuisd bent en een nieuw ip adres hebt. Dan kun je zelfs met een perma gewoon weer meeschrijven.
quote:Renaissance schreef op 13 februari 2017 @ 13:48:

[...]

Of als je verhuisd bent en een nieuw ip adres hebt. Dan kun je zelfs met een perma gewoon weer meeschrijven.Oja, dat is waar ook!
Tjongejonge....emotioneel instorten omdat je niet zoveel likes op Facebook krijgt als (Noorse?) vriendinnen. En dit is dan een volwassene met kinderen!
quote:Grobbekuiken schreef op 13 februari 2017 @ 13:49:

Tjongejonge....emotioneel instorten omdat je niet zoveel likes op Facebook krijgt als vriendinnen. En dit is dan een volwassene met kinderen! Ik las het. Haar vorige topic was ook al zo "apart".
Missie luizen? Wil je dan bij mij uit de buurt blijven aub, ik heb geen zin om elke dag te kammen en kammen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Slechte poging tot trollen wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven