Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 februari 2017 om 22:53
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 februari 2017 @ 22:44:
Kip wel zelf geplukt neem ik aan?
Zeker, zeker. 'S ochtends om 5:30 op om de kippen te voeren, de ontbijttafel te dekken en een brood te bakken en een paar verse eitjes te koken. Dan trek ik snel mijn charmante outfitje voor die dag aan en maak mijn kapsel en make up in orde, daarna kleren voor man en kinderen klaar leggen, die wek ik om 7:00 met een kopje thee en een zoetgevooisd goedemorgen. Daarna met het hele gezin aan de ontbijttafel, nemen we de dag door.
Mijn mans lunchtrommel staat dan al klaar en de kinderen komen uiteraard tussen de middag gezellig thuis lunchen.. Ik werk nog even snel een afwasje weg, stofzuig onder de ontbijttafel. Dan breng ik mijn bloedjes naar school en poets ik de plinten, maak ik een gezonde lunch, pluk de kip en zet de bouillon op. Dan de bloedjes weer ophalen, gezellig samen lunchen en daarna loop ik weer met ze naar school.
Dan doe ik de ramen en de was, stofzuig onder de bank en schil ik de aardappelen en bereid de boontjes voor. Zet vast water op en haal de kinderen op die daarna gezellig de hele middag mogen spelen met hun vrinden in de buurt. Half 5 gaan de piepers op het vuur en kwart over vijf stipt zitten we dan aan tafel.
Hoezo?
Kip wel zelf geplukt neem ik aan?
Zeker, zeker. 'S ochtends om 5:30 op om de kippen te voeren, de ontbijttafel te dekken en een brood te bakken en een paar verse eitjes te koken. Dan trek ik snel mijn charmante outfitje voor die dag aan en maak mijn kapsel en make up in orde, daarna kleren voor man en kinderen klaar leggen, die wek ik om 7:00 met een kopje thee en een zoetgevooisd goedemorgen. Daarna met het hele gezin aan de ontbijttafel, nemen we de dag door.
Mijn mans lunchtrommel staat dan al klaar en de kinderen komen uiteraard tussen de middag gezellig thuis lunchen.. Ik werk nog even snel een afwasje weg, stofzuig onder de ontbijttafel. Dan breng ik mijn bloedjes naar school en poets ik de plinten, maak ik een gezonde lunch, pluk de kip en zet de bouillon op. Dan de bloedjes weer ophalen, gezellig samen lunchen en daarna loop ik weer met ze naar school.
Dan doe ik de ramen en de was, stofzuig onder de bank en schil ik de aardappelen en bereid de boontjes voor. Zet vast water op en haal de kinderen op die daarna gezellig de hele middag mogen spelen met hun vrinden in de buurt. Half 5 gaan de piepers op het vuur en kwart over vijf stipt zitten we dan aan tafel.
Hoezo?
zondag 12 februari 2017 om 22:56
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 februari 2017 @ 22:46:
[...]
oh zo herkenbaar! en zo zijn er wel wat meer in zijn soort in het landschap.
al zijn dat meestal de light-varianten. of ze doen gewoon meer hun best om het te verbergen
Of juist helemaal niet.
De Jiskefet mannen zijn ook harde noten om te kraken als je ze nodig hebt.
En ik heb best een lijst van die generatie vooral.
Gelukkig gebruiken ze tegenwoordig wel eindelijk mail.
[...]
oh zo herkenbaar! en zo zijn er wel wat meer in zijn soort in het landschap.
al zijn dat meestal de light-varianten. of ze doen gewoon meer hun best om het te verbergen
Of juist helemaal niet.
De Jiskefet mannen zijn ook harde noten om te kraken als je ze nodig hebt.
En ik heb best een lijst van die generatie vooral.
Gelukkig gebruiken ze tegenwoordig wel eindelijk mail.
zondag 12 februari 2017 om 23:00
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 februari 2017 @ 22:55:
Even checken. Maar ik bel het AMK wel af dan. Sorry voor eventuele overlast enzo.
Fijn. Ik bedoel, het is niet alsof ze friet krijgen en naar de bso moeten hè, maar fijn dat je zo alert bent.
Ik heb zelf laatst ook gebeld hoor. Bij de buurvrouw, onder de bank, stófnesten, kinderen op de BSO en paatasaus uit een pákje op het aanrecht. Zo schrijnend.
Even checken. Maar ik bel het AMK wel af dan. Sorry voor eventuele overlast enzo.
Fijn. Ik bedoel, het is niet alsof ze friet krijgen en naar de bso moeten hè, maar fijn dat je zo alert bent.
Ik heb zelf laatst ook gebeld hoor. Bij de buurvrouw, onder de bank, stófnesten, kinderen op de BSO en paatasaus uit een pákje op het aanrecht. Zo schrijnend.
zondag 12 februari 2017 om 23:14
quote:Rhae schreef op 12 februari 2017 @ 23:00:
[...]
Had ik ook bij de hand maar dan veel erger.
Mijn buurkinderen liepen voorbij lurkend aan een pakje Wicky....
Ja, Wi-cky.
Dus ik stuif naar buiten en krijs op hoge toon 'SUIKERRRRR!!!' terwijl ik met mijn middelvinger hun kant op priem.
Andere buren ook wijzen en krijsen natuurlijk.
Korte metten mee gemaakt, als buurt.
[...]
Ja, Wi-cky.
Dus ik stuif naar buiten en krijs op hoge toon 'SUIKERRRRR!!!' terwijl ik met mijn middelvinger hun kant op priem.
zondag 12 februari 2017 om 23:21
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 23:14:
[...]
Ja, Wi-cky.
Oh mijn hemel...
Heeft je kind toch niets van gezien hoop ik? Zo jong en dan al zo ver heen. Ben blij dat er nog mensen met normen en waarden zijn.
[...]
Ja, Wi-cky.
Oh mijn hemel...
Heeft je kind toch niets van gezien hoop ik? Zo jong en dan al zo ver heen. Ben blij dat er nog mensen met normen en waarden zijn.
zondag 12 februari 2017 om 23:26
De adrenaline heeft de hele middag door mijn lijf gegíerd echt.
Mijn man moest me een paar ferme draaien om mijn oren geven om te kalmeren.
Niet quoten aub.
Op een corrigerend pak rammel rust nog steeds een taboe merk ik.
Misschien dat ik dit straks weer weghaal.
Wat heb jij gegeten?
Ik soep.
Nadat ik mijn kaak teruggezet had was de boel nog wat te gevoelig om te kauwen.
Mijn man moest me een paar ferme draaien om mijn oren geven om te kalmeren.
Niet quoten aub.
Op een corrigerend pak rammel rust nog steeds een taboe merk ik.
Misschien dat ik dit straks weer weghaal.
Wat heb jij gegeten?
Ik soep.
Nadat ik mijn kaak teruggezet had was de boel nog wat te gevoelig om te kauwen.
zondag 12 februari 2017 om 23:29
Tja, wij vrouwen zijn soms wat hysterisch, dan moet zo'n man je gewoon even tot bedaren brengen. Fijn dat zij daar de rust voor hebben.
Sinds dat taboe er is is ook opeens de bso opgericht, wat ik je brom. Zie je wat daf aanricht, vrouwen die zomaar wat doen als hysterische ongeleide projectielen. Huishouden verstoffen, koken is er niet meer bij en de kinderen zijn de dupe. Schoenmaker blijf bij je leest zeg ik altijd maar.
Mag je mee in je handjes knijpen zo'n vent.
Sinds dat taboe er is is ook opeens de bso opgericht, wat ik je brom. Zie je wat daf aanricht, vrouwen die zomaar wat doen als hysterische ongeleide projectielen. Huishouden verstoffen, koken is er niet meer bij en de kinderen zijn de dupe. Schoenmaker blijf bij je leest zeg ik altijd maar.
Mag je mee in je handjes knijpen zo'n vent.
maandag 13 februari 2017 om 08:56
maandag 13 februari 2017 om 09:06
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 23:14:
[...]
Ja, Wi-cky.
[...]
Ja, Wi-cky.
maandag 13 februari 2017 om 09:19
quote:LadyL0101 schreef op 13 februari 2017 @ 09:05:
MIjn neiging is om te roepen "Schapenvachten zijn wollig en dik! Muts! Gaat 'm nooit worden met die kandelaars!"
Maar dat komt omdat ik zelf slecht geslapen heb, dus ik hou me in en roep het hier Ik dacht dat het aan mij lag .
MIjn neiging is om te roepen "Schapenvachten zijn wollig en dik! Muts! Gaat 'm nooit worden met die kandelaars!"
Maar dat komt omdat ik zelf slecht geslapen heb, dus ik hou me in en roep het hier Ik dacht dat het aan mij lag .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 13 februari 2017 om 09:24
maandag 13 februari 2017 om 09:31