Napraattopic 8

06-11-2014 09:26 3170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2014 @ 19:00:

Heeft iemand een idee waar ik een hermelijnen mantel kan kopen?Hier:

Misschien veilger om te huren. Het forum is grillig. Voor je het weet ben je weer afgezet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als ik niet vrijwillig wordt gekozen, pleeg ik gewoon een staatsgreep. DicTAMtor de 1ste.
quote:Amaqanda schreef op 12 november 2014 @ 18:39:

[...]

Het is niet mijn werk.. Ik ben het stapje tussen woonbegeleiding en de manager. Ik ben de leidinggevende onder de manager.

Maar het is wel zo dat ze de krachten het liefst zo goedkoop mogelijk hebben, dus als het even kan iemand met een zo laag mogelijk opleidingsniveau want die vangen minder. Wat dan vergeten wordt, is dat de taken die ze simpelweg niet mogen doen, op het bord van andere collega's komt en zo de werkdruk steeds hoger wordt voor hun.

Het is binnen onze organisatie ook al gebeurd dat voor mijn functie (hbo) mbo'er zijn doorgestroomd of zelfs aangenomen. Ik vind dat niet zo verstandig, maar doe er niks aan...

Helder. Wat ik me dan als cynische biatch afvraag, is of dat echt 'vergeten' wordt, of dat dat gewoon is ingecalculeerd. Op de langere termijn kan dit natuurlijk niet goed blijven gaan, met alle gevolgen vandien. Bij jullie in de zorg vallen de eerste klappen, maar daarna gaan we denk ik onherroepelijk het effect zien in de samenleving als geheel.

Ik zie dat er een topic geopend is over de participatiemij. Ik ga daar even mijn licht opsteken. Dank voor je uitleg!
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2014 @ 19:48:

Als ik niet vrijwillig wordt gekozen, pleeg ik gewoon een staatsgreep. DicTAMtor de 1ste.Mag dat wel van je vrouw?
*slik*

Ik doe het stiekem.
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2014 @ 19:59:

*slik*

Ik doe het stiekem.
Life is short. Eat dessert first.
DickTAMtor ????

Ik vrees dat je carrière heul kort is...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Merisi schreef op 12 november 2014 @ 14:51:

Frizz en Thordis, veel succes met het vinden van een leuke nieuwe baan

Thordis, je hebt je PB functie volgens mij niet aanstaan?Dank je! En nu staat ie wel aan! Was met de wisseling van het forum uitgezet. Maar kennelijk konden anderen wel antwoorden op mijn pb's
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2014 @ 19:48:

Als ik niet vrijwillig wordt gekozen, pleeg ik gewoon een staatsgreep. DicTAMtor de 1ste.Ik stem voor!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik krijg nu alleen wel een beetje dit gevoel:

Jammer dat iets wat grappig begon nu weer een reetveersteektopic is geworden.
@nouschi, check het tuinkabouter topic
quote:Bieb2.0 schreef op 12 november 2014 @ 20:23:

Jammer dat iets wat grappig begon nu weer een reetveersteektopic is geworden.

Mee eens.

En een populariteitswedstrijd.

Jammer dat iets wat grappig begon nu weer een reetveersteektopic is geworden. reetveersteektopic? Ik snap meestal gelijk wat er bedoeld wordt als iemand dat zegt maar dit keer sla je in mijn ogen de plank volledig mis. Ik lees het niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 12 november 2014 @ 20:23:

Ik krijg nu alleen wel een beetje dit gevoel:

[afbeelding]Ik vind hem echt geniaal, Sascha Baron Cohen.

Jammer dat iets wat grappig begon nu weer een reetveersteektopic is geworden.Dat kon je op je vingers natellen toch? En straks komt er gedoe.
•
Nee, ik zie dat gereetveersteek ook niet hoor.
quote:Frizz schreef op 12 november 2014 @ 20:26:

[...]

Dat kon je op je vingers natellen toch? En straks komt er gedoe.Sjoh... nou dat we het vizier in ieder geval weer duidelijk hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dan zijn de meningen verdeeld dus
quote:StoraHuntur schreef op 12 november 2014 @ 20:23:

@nouschi, check het tuinkabouter topic Ik wil er zó graag een gele tas onder plakken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:StoraHuntur schreef op 12 november 2014 @ 20:26:

[...]

Ik vind hem echt geniaal, Sascha Baron Cohen.

Ja, ik vind hem ook geweldig, wat je zegt, geniaal.

En wat ook zo leuk is, Mr I kan echt de tranen over zijn wangen lachen om hem, zó grappig!
Natuurlijk komt er gedoe. Waarom zou Yas dat topic anders geopend hebben .
Helemaal geen veersteekreetspektopic. Leuk juist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Jammer dat iets wat grappig begon nu weer een reetveersteektopic is geworden.Maar nee, is toch leuk. Niet zo serieus nemen. Zal ik jou nomineren?
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga wel een lekker slechte serie op Netflix kijken

Warehouse13

Kent iemand dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven