Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:winnie2000 schreef op 18 november 2014 @ 19:24:

[...]

REET

wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenHHahahahahahaha dacht je echt dat ik serieus reed spelde?? Wie is er nou dom..
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:26:

Olla zag ik volgens mij afgelopen weekend nog?Ahh gelukkig!!
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:27:

[...]

Chaap.

Als het calf ferdronken is dembt me de put.
Scary
quote:Phoolan schreef op 18 november 2014 @ 19:29:

ScaryWat schat?
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:27:

[...]

Chaap.

Als het calf ferdronken is dembt me de put.
Arme Phoolan
quote:ketller schreef op 18 november 2014 @ 19:27:

[...]

HHahahahahahaha dacht je echt dat ik serieus reed spelde?? Wie is er nou dom..mompelt helemaal niets over voedbal
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:29:

[...]

Wat schat?Twee nagenoeg dezelfde reacties op precies dezelde tijd ensooww
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:30:

[...]

mompelt helemaal niets over voedbalIk schreef ook een keer volg je hard hahahaha
Voedbal, gatsie Stora, er is een hele goede reden dat ik de zwangerpijler uitgezet heb. Nu krijg ik weer nachtmerries vannacht.
quote:StoraHuntur schreef op 18 november 2014 @ 19:25:

[...]

Kan dat echt? Kunnen ze je ook gewoon bellen?

Pssst, geheimpje hoor, ik heb gehoord dat het nog makkelijker kan. Als je drie keer naakt linksom, ik herhaal naakt en linksom, om je huis heen rent, drie minuten in de kopstand gaat staan, een liter wodka naar binnen kiept en dan twaalf stappen naar rechts zet en 2 kniebuigingen doet, dat ze het dan via telepathie kunnen doorgeven

Niet verder vertellen he?!
quote:Phoolan schreef op 18 november 2014 @ 19:31:

[...]

Twee nagenoeg dezelfde reacties op precies dezelde tijd ensoowwWie wat waar?? Maar vooral: waarooommmmm
quote:ketller schreef op 18 november 2014 @ 19:31:

[...]

Ik schreef ook een keer volg je hard hahahahaMaar dit keer was het echt een reactie op: je moet het wel goed schrijven (na het geweldige lik me versie)
quote:Phoolan schreef op 18 november 2014 @ 19:31:

[...]

Twee nagenoeg dezelfde reacties op precies dezelde tijd ensoowwOei Stoor, wel uitkijken hoor. Als je een fout maakt dan gebeurt zoiets als bij Phoolan
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2014 @ 19:31:

[...]

Pssst, geheimpje hoor, ik heb gehoord dat het nog makkelijker kan. Als je drie keer naakt linksom, ik herhaal naakt en linksom, om je huis heen rent, drie minuten in de kopstand gaat staan, een liter wodka naar binnen kiept en dan twaalf stappen naar rechts zet en 2 kniebuigingen doet, dat ze het dan via telepathie kunnen doorgeven

Niet verder vertellen he?! mag ik kijken?
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2014 @ 19:31:

[...]

Niet verder vertellen he?!

*trekt vachtje uit*
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2014 @ 19:33:

[...]

Oei Stoor, wel uitkijken hoor. Als je een fout maakt dan gebeurt zoiets als bij Phoolan

*trekt vachtje uit maar zet wel alu-hoedje op*
quote:ketller schreef op 18 november 2014 @ 19:32:

[...]

Maar dit keer was het echt een reactie op: je moet het wel goed schrijven (na het geweldige lik me versie)Tja, maar die heb je haar niet uitgelegd, dus dat snapt ze niet
Hehe, kan dat vachtje ook eens de was in.
Wat moet ik hier dan van denken?

A is bang voor een 3e dode in haar familie

X zegt: 2 mensen gingen dood en een kindje is nu ziek. Dat is heel erg rot allemaal, maar het hoort wel bij het leven.

Y zegt: +1

=3

Dat vind ik dus geen grapjes!
quote:fluim schreef op 18 november 2014 @ 19:37:

Wat moet ik hier dan van denken?

A is bang voor een 3e dode in haar familie

X zegt: 2 mensen gingen dood en een kindje is nu ziek. Dat is heel erg rot allemaal, maar het hoort wel bij het leven.

Y zegt: +1

=3

Dat vind ik dus geen grapjes!Mea culpa, ik had toen overigens nog niet gelezen dat het zo slecht ging met het kindje (ik dacht later nog: oeh even aanpassen maar door trage data niet van gekomen). Overigens heb ik geen grappen oid gemaakt (voor dat andere dat denken).
Linksel zodat iedereen weet waar fluim naar refereert:

http://forum.viva.nl/foru ... slag/list_messages/247440
quote:ketller schreef op 18 november 2014 @ 17:18:

[...]

Nee maar wel met "in de trein" "abonnementen" en ga zo maar door..Ik kan me zo voorstellen, gezien de reputatie van de NS,dat de pijler 'thuis' niet echt veel bezocht zal worden.
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2014 @ 19:44:

[...]

Ik kan me zo voorstellen, gezien de reputatie van de NS,dat de pijler 'thuis' niet echt veel bezocht zal worden.Whahahaha ik kwam daar ook om te klagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven