Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 juli 2018 om 12:18
zondag 8 juli 2018 om 12:20
zondag 8 juli 2018 om 12:24
Ja, gelezen inmiddels.
Drama hoor.
Alu-hoedje helpt toch ook tegen planeten op ramkoers?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 8 juli 2018 om 12:25
http://www.allesoversterrenkunde.nl/!/! ... -x-nibiru/
Kijk vooral naar het korte antwoord. Ben je lekker snel klaar.
Try something new today. For example: make a good decision.
zondag 8 juli 2018 om 12:27
Solomio schreef: ↑08-07-2018 12:25http://www.allesoversterrenkunde.nl/!/! ... -x-nibiru/
zondag 8 juli 2018 om 16:52
Solomio schreef: ↑08-07-2018 12:25http://www.allesoversterrenkunde.nl/!/! ... -x-nibiru/
Weer wat geleerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 juli 2018 om 18:32
Ik wilde net vragen of iemand nog een leuk topic weet dat niet binnen twee pagina's is verzand in een welles-nietes discussie inclusief moddergooien. Ze worden steeds moeilijker te vinden.
zondag 8 juli 2018 om 18:37
Dat is toch al jaren aan de gang? Ik heb het samen met een paar lieve medeforummers nog eens geprobeerd met een stamcafé, waar iedereen welkom was als er maar niet werd gezogen. En zelfs dat werd verpest toen er allerlei lieden binnen kwamen zeuren om te klagen dat we er een deurbeleid op na hielden. Wat natuurlijk op zich wel getuigde van zelfkennis, maar gezellig was anders.
zondag 8 juli 2018 om 18:46
Ja, dat was mooi. "Je mag hier niet reageren als je een zure zeikstraal bent en dat is discriminatie voor zure zeikstralen"Lady*Voldemort schreef: ↑08-07-2018 18:37Dat is toch al jaren aan de gang? Ik heb het samen met een paar lieve medeforummers nog eens geprobeerd met een stamcafé, waar iedereen welkom was als er maar niet werd gezogen. En zelfs dat werd verpest toen er allerlei lieden binnen kwamen zeuren om te klagen dat we er een deurbeleid op na hielden. Wat natuurlijk op zich wel getuigde van zelfkennis, maar gezellig was anders.
zondag 8 juli 2018 om 18:49
Leugens. Ik mocht ook naar binnen.vrouwjagersma schreef: ↑08-07-2018 18:46Ja, dat was mooi. "Je mag hier niet reageren als je een zure zeikstraal bent en dat is discriminatie voor zure zeikstralen"
En ik ben redelijk principieel antigezellig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 juli 2018 om 18:56
Als ik echt grappig ben snappen velen mij niet
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 juli 2018 om 19:26
Allemaal zomerhaters natuurlijk. De rest zit zich al wekenlang helemaal ongans te genieten op het strand of het terras en dan des avonds urenlang luidruchtig te barbecuen omringd door massa's vrolijke vrienden, dus die hebben helemaal geen tijd om te forummen
zondag 8 juli 2018 om 19:27
Eikels.Lady*Voldemort schreef: ↑08-07-2018 19:26Allemaal zomerhaters natuurlijk. De rest zit zich al wekenlang helemaal ongans te genieten op het strand of het terras en dan des avonds urenlang luidruchtig te barbecuen omringd door massa's vrolijke vrienden, dus die hebben helemaal geen tijd om te forummen![]()
zondag 8 juli 2018 om 19:31
Wacht daar nou even mee tot het herfst is zonnestraaltje!
zondag 8 juli 2018 om 19:31
Het gaat je steeds beter af, dat eenvoudige taalgebruik
zondag 8 juli 2018 om 19:32
Ik vind de zomer zoals hij nu is wel lekker eigenlijk, maar in gedachte ben ik alweer bij de herfst.
Ik zit nu in de tuin me af te vragen wat het nut is een stellage te bouwen voor twee fruitboompjes die zichzelf nog niet omhoog kunnen houden, als de boompjes toch stervende zijn.
Het ziet er zo lelijk uit.
Ik zit nu in de tuin me af te vragen wat het nut is een stellage te bouwen voor twee fruitboompjes die zichzelf nog niet omhoog kunnen houden, als de boompjes toch stervende zijn.
Het ziet er zo lelijk uit.