Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dat 'wat heb je van het forum geleerd over de maatschappij' topic is het ook een gezellige boel geworden zeg :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
08-07-2018 19:50
In dat 'wat heb je van het forum geleerd over de maatschappij' topic is het ook een gezellige boel geworden zeg :rofl:
Praktijkvoorbeelden zijn toch zeer nuttig?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
08-07-2018 19:31
Het gaat je steeds beter af, dat eenvoudige taalgebruik :D
Ja, ik denk dat ik er maar gewoon mee doorga. Ik overweeg ook een nickwissel. "TanteRia" leek me wel wat.
Lady*Voldemort schreef:
08-07-2018 19:50
Nou! En je ziet het niet aankomen, dat is het gekke.
Oh. Ik kwam even kijken of er nog wat leuke tips qua topics waren. Niet dus. En hoeveel sport kan een mens hebben?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
08-07-2018 19:56
Nou! En je ziet het niet aankomen, dat is het gekke.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oudblond schreef:
08-07-2018 21:13
Oh. Ik kwam even kijken of er nog wat leuke tips qua topics waren. Niet dus. En hoeveel sport kan een mens hebben?
Er staat een pareltje op de relatiepijler, topic heet "Duz...". Zelden zo'n defensieve TO zien langskomen.
Fragolisa schreef:
08-07-2018 22:57
Er staat een pareltje op de relatiepijler, topic heet "Duz...". Zelden zo'n defensieve TO zien langskomen.
Zo nondeju! Wat een pareltje zeg!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Fragolisa schreef:
Holy shit :rofl:
Jeetje. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Fragolisa schreef:
Ongelooflijk dat daar serieus op gereageerd wordt. Zelfs een kleuter kan nog zien......
overig/zwemmen-in-een-boerkini-burkini/ ... ges/415292

Wat een achterlijke reacties op de eerste pagina al.
Heb ik net een bemoedigend bericht geschreven voor dat topic van die TO die moeite heeft met bepaalde personen, is het topic gesloten en kan ik het helemaal niet posten. :thunder: Waarom staat het reactieveld dan open?! (6)
Star² schreef:
09-07-2018 09:24
overig/zwemmen-in-een-boerkini-burkini/ ... ges/415292

Wat een achterlijke reacties op de eerste pagina al.
Het meest zorgelijk vind ik nog, dat je zulke reacties tegenwoordig al kan voorspellen bij alleen het lezen van de topictitel.
Ik vraag mij ook af wat off topic betekend voor de viva, ik heb de huisregels er extra op na gelezen.
Blijkbaar is het allemaal niet off topic maar normaal dat topics met een simpele vraag compleet uit de hand lopen.
8102 schreef:
09-07-2018 10:09
Ik vraag mij ook af wat off topic betekend voor de viva, ik heb de huisregels er extra op na gelezen.
Blijkbaar is het allemaal niet off topic maar normaal dat topics met een simpele vraag compleet uit de hand lopen.
Off topic is in the Eye of the beholder. Laat staan dat piepjonge stagiaires die ook nog eens blind stafjes volgen en nooit kijken naar de context of die begrijpen, dat kunnen beoordelen.
yasmijn schreef:
09-07-2018 10:31
Off topic is in the Eye of the beholder. Laat staan dat piepjonge stagiaires die ook nog eens blind stafjes volgen en nooit kijken naar de context of die begrijpen, dat kunnen beoordelen.
Ik heb onlangs een ws voor offtopic gekregen. Terwijl ik zelf het maar een klein zijstapje vond.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
09-07-2018 10:38
Ik heb onlangs een ws voor offtopic gekregen. Terwijl ik zelf het maar een klein zijstapje vond.
Apart.
Als je zo leest in het topic over bourkini dragen of niet gaat het compleet de andere kant op.
En de vraagstelling was duidelijk.
Daarna gaat het over jongens en douchen.
Over vliegen met een maatje meer gaat het over vliegtuigstoelen maar het topic gaat compleet de andere kant op.
En er zijn zo vele topics te vinden wat compleet de andere kant op word geduwd.
8102 schreef:
09-07-2018 10:45
Apart.
Als je zo leest in het topic over bourkini dragen of niet gaat het compleet de andere kant op.
En de vraagstelling was duidelijk.
Daarna gaat het over jongens en douchen.
Over vliegen met een maatje meer gaat het over vliegtuigstoelen maar het topic gaat compleet de andere kant op.
En er zijn zo vele topics te vinden wat compleet de andere kant op word geduwd.
Klopt. Maar als iemand dat dan vervelend vindt en er een stafje aan waagt kan dat dus een ws opleveren.
Ik vind het meestal een redelijk natuurlijk verloop in zulke topics: je hebt geen 3000 posts nodig om de vraag te beantwoorden en het gesprek ontwikkelt zich dan.
Solomio schreef:
09-07-2018 10:59
Klopt. Maar als iemand dat dan vervelend vindt en er een stafje aan waagt kan dat dus een ws opleveren.
Ik vind het meestal een redelijk natuurlijk verloop in zulke topics: je hebt geen 3000 posts nodig om de vraag te beantwoorden en het gesprek ontwikkelt zich dan.
Zo is dat. Die stafferds en vervolgens de mods/stagiaires die het bij god niet weten maken hele gesprekken kapot.
Dit was ooit een goed en leuk forum. Is niets meer van over.
Verloederd tot en met.
O, nog zo'n voorbeeld, de liefde van mijn leven is Nederlandse man.
Wat een vreselijk topic is dat geworden.
8102 schreef:
09-07-2018 11:18
O, nog zo'n voorbeeld, de liefde van mijn leven is Nederlandse man.
Wat een vreselijk topic is dat geworden.
Ik las ergens de vraag van TO hoe ze het topic kon sluiten. Ben bang dat ze na het verwijderen van haar OP dacht dat het op die manier moest.
yasmijn schreef:
09-07-2018 11:09
Zo is dat. Die stafferds en vervolgens de mods/stagiaires die het bij god niet weten maken hele gesprekken kapot.
Dit was ooit een goed en leuk forum. Is niets meer van over.
Verloederd tot en met.
Verloederd nog wel.

Wat mij met name stoort is dat de moderators hun eigen beleid niet volgen en zelfs bepaalde voorkeuren lijken te hebben voor forummers. De een krijgt voor elke poep en scheet al een waarschuwing, de ander mag iemand compleet de grond in boren of een complete medische diagnose geven met een behandelplan erbij.
lise1985 schreef:
09-07-2018 11:27
Verloederd nog wel.

Wat mij met name stoort is dat de moderators hun eigen beleid niet volgen en zelfs bepaalde voorkeuren lijken te hebben voor forummers. De een krijgt voor elke poep en scheet al een waarschuwing, de ander mag iemand compleet de grond in boren of een complete medische diagnose geven met een behandelplan erbij.
Das gewoon domheid. Onwetenheid misschien.
lise1985 schreef:
09-07-2018 11:27
Verloederd nog wel.

Wat ook kan is dat sommige forummers vaker gestaft worden dan anderen, omdat er bijv iemand op ze 'loert'.
Ik heb ook mijn voorkeuren, dat zal wrsch voor iedereen gelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven