Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 juli 2018 om 09:06
Haha is dat fout? Zal wel een dialect dingetje zijn dan
Hoe zeg je dat dan?
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 09:10
O nee hoor, daar ging het niet over. Wel over dat je denkt dat Viva en 'logisch' samengaat.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑18-07-2018 09:06Haha is dat fout? Zal wel een dialect dingetje zijn dan![]()
Hoe zeg je dat dan?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 18 juli 2018 om 09:15
Ohh haha ja das ook wel een beetje dom van mij. Ben hier toch al lang genoeg om beter te weten.doornroosje9 schreef: ↑18-07-2018 09:10O nee hoor, daar ging het niet over. Wel over dat je denkt dat Viva en 'logisch' samengaat.![]()
Laten we het er maar op houden dat ik in een naïeve bui ben vandaag
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 09:19
En dan ben ik ook nog zo oenig dat ik denk dat ik een taalfout maakLady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 09:11Roos bedoelt dat ze het nogal naïef vindt dat je ervan uitgaat dat men bij het ontwerpen van deze fantastische site uit is gegaan van logische overwegingen![]()
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 09:22
Dan hoor je het wel☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑18-07-2018 09:19En dan ben ik ook nog zo oenig dat ik denk dat ik een taalfout maak![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 juli 2018 om 10:04
Inderdaad! Daar erger ik me ook aan. Maar daar is dus (nog) geen oplossing voor zo te horen.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑18-07-2018 08:45Kun je ergens instellen dat je niet steeds bij je eerste post begint in een topic? Ik vind het heel irritant.
.
woensdag 18 juli 2018 om 10:14
En als ik al iemand naïef vind...Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 09:11Roos bedoelt dat ze het nogal naïef vindt dat je ervan uitgaat dat men bij het ontwerpen van deze fantastische site uit is gegaan van logische overwegingen![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 18 juli 2018 om 10:15
Dan moet het wel heel erg zijn ja
woensdag 18 juli 2018 om 10:34
Waarom?Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 10:30Ik weet dat ik een kinderachtige flauwerd ben hoor, maar als ik een topic lees van iemand die naar Chamonix gaat op vakantie en zich naarstig afvraagt wat daar eigenlijk zoal te doen is moet ik toch stiekem een beetje gniffelen![]()
woensdag 18 juli 2018 om 10:44
Als je in een topic stopt met lezen dan klik je op het "vlaggetje" rechts bovenin bij het bericht. Dat kleurt dan roze. Als je verder wilt lezen dan klik je op bookmarks en klik je het topic aan waar je verder wil gaan lezen. Je komt dan bij je laatst gelezen bericht/laatst gelezen pagina. In het topic zelf druk je dan op het vlaggetje wat roze gekleurd is (je laatst gelezen bericht) dit wordt dan weer grijs. Stop je weer met lezen dan druk je weer op het vlaggetje van je laatst gelezen bericht wat dan weer roze wordt en weer in je lijst met bookmarks komt. En so on.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑18-07-2018 08:45Kun je ergens instellen dat je niet steeds bij je eerste post begint in een topic? Ik vind het heel irritant.
Vaak zie je ook roze vlaggetjes bij andere berichten staan. Die werken niet. Alleen je eigen vlaggetje wat je hebt aangeklikt verwijderen is genoeg.
Het werkt over het algemeen goed al verdwijnt er wel eens een topic in je lijst met bookmarks.
woensdag 18 juli 2018 om 10:52
Ik ben jaloers op jou , ik heb elk jaar weer heimwee tijdens de vierdaagse.
woensdag 18 juli 2018 om 10:57
Is ook gezellig, maar ik ben er zo vaak geweest dat ik het wel gezien heb. Of ik ben gewoon niet zo sociaal, dat kan ook.Vlinder1963 schreef: ↑18-07-2018 10:52Ik ben jaloers op jou , ik heb elk jaar weer heimwee tijdens de vierdaagse.
woensdag 18 juli 2018 om 10:57
Ik ben daar opgegroeid, misschien scheelt dat
Ik ben normaal helemaal niet van drukte's op braderieen zal je me dan ook nooit vinden, maar de vierdaagse dat zit als het ware in mijn bloed.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 10:59
22.52% gewijzigd
woensdag 18 juli 2018 om 10:58
Beste stad van Nederland!
(ik ben een adoptieNijmegenaar
woensdag 18 juli 2018 om 11:01
Leuk, Heerlen!
woensdag 18 juli 2018 om 11:18
Weet je wat ik het ergste vind? Dat door de grote stelligheid van blauw, ze misschien wel de kans krijgt om een TO zo te beïnvloeden dat zij haar relatie niet meer ziet zitten. Terwijl er mogelijk niet zoveel mis is met die relatie.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 18 juli 2018 om 11:25
Helemaal mee eens, en dan linken ( youtube ) neer zetten van misschien kan je hier wat aan hebben, of daar wat aan.
woensdag 18 juli 2018 om 12:41
Edit: Als bij het laatste bericht het vlaggetje al roze is moet je het wel even grijs maken en opnieuw aanklikken om het roze te maken. Want zoals ik al eerder zei, als het roze is zonder dat je dat zelf gedaan hebt werkt het niet.prada schreef: ↑18-07-2018 10:44Als je in een topic stopt met lezen dan klik je op het "vlaggetje" rechts bovenin bij het bericht. Dat kleurt dan roze. Als je verder wilt lezen dan klik je op bookmarks en klik je het topic aan waar je verder wil gaan lezen. Je komt dan bij je laatst gelezen bericht/laatst gelezen pagina. In het topic zelf druk je dan op het vlaggetje wat roze gekleurd is (je laatst gelezen bericht) dit wordt dan weer grijs. Stop je weer met lezen dan druk je weer op het vlaggetje van je laatst gelezen bericht wat dan weer roze wordt en weer in je lijst met bookmarks komt. En so on.
Vaak zie je ook roze vlaggetjes bij andere berichten staan. Die werken niet. Alleen je eigen vlaggetje wat je hebt aangeklikt verwijderen is genoeg.
Het werkt over het algemeen goed al verdwijnt er wel eens een topic in je lijst met bookmarks.