Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 juli 2018 om 22:01
Waar heb je dit geplaatst?Enn schreef: ↑03-07-2018 21:56Net dit bericht geschreven:
Deze forummer *link profiel* doet het erom. Bewust rellen en dan de mensen die er wat van zeggen mensen snel staffen. Ik weet dit omdat het bericht van **** al gemeld is, dat kun je zien. Nu kunnen jullie *** wel waarschuwen oid maar dit is echt het zoveelste topic waarin bewust de confrontatie gezocht wordt om daarna snel te kunnen staffen. Wat gaan jullie daar nu eens mee doen?
Met vr. Groet Enn
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 3 juli 2018 om 22:02
dinsdag 3 juli 2018 om 22:19
Over welke forummer gaat dit?Enn schreef: ↑03-07-2018 21:56Net dit bericht geschreven:
Deze forummer *link profiel* doet het erom. Bewust rellen en dan de mensen die er wat van zeggen mensen snel staffen. Ik weet dit omdat het bericht van **** al gemeld is, dat kun je zien. Nu kunnen jullie *** wel waarschuwen oid maar dit is echt het zoveelste topic waarin bewust de confrontatie gezocht wordt om daarna snel te kunnen staffen. Wat gaan jullie daar nu eens mee doen?
Met vr. Groet Enn
dinsdag 3 juli 2018 om 22:19
dinsdag 3 juli 2018 om 22:21
Niet sliploos gaan hé?Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2018 20:48Hoera, morgen ben ik vrij
Ga ik lekker in mijn swimwear aan de plas liggen.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
dinsdag 3 juli 2018 om 22:30
Nu bloemetjesmotief nog aan elkaar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 3 juli 2018 om 22:44
Krijg al somatische klachten als ik het alleen al lees.Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2018 22:00En nou weer een seksworkshop waar je mandarijnen kan vingeren![]()
dinsdag 3 juli 2018 om 22:54
Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2018 22:00En nou weer een seksworkshop waar je mandarijnen kan vingeren![]()
En ook nog doen alsof je iets leuks kan 'winnen'. En wat win je dan : een verplichte sekstupperwareparty waarbij je 10% korting krijgt op producten meuk die 500% te duur geprijsd is.
dinsdag 3 juli 2018 om 22:57