Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
24-07-2018 19:27
Komkommertijd hé.

Wat moet een mens anders wanneer ie in ondergoed voor de ventilator zit?
Precies.
Grappig, een discussie uitlokken met iemand die op negeren staat.
Daar reageer ik niet op.Ik sta op negeren, o ik weet dat je de napraat leest.
8102 schreef:
24-07-2018 20:25
Grappig, een discussie uitlokken met iemand die op negeren staat.
Daar reageer ik niet op.Ik sta op negeren, o ik weet dat je de napraat leest.

Wie wie wie?
Pipistrello schreef:
24-07-2018 20:29
Wie wie wie?
Ik gok iets met een aluhoedje.
Saai.
Dat iris bashen is irritant, maar die hrs die nu steeds overal opduikt is ook strontirritant zeg.
-Red- schreef:
25-07-2018 08:53
Dat iris bashen is irritant, maar die hrs die nu steeds overal opduikt is ook strontirritant zeg.
Hrs?
...
Anárion schreef:
25-07-2018 10:24
Hrs?
Huilie Rescue Squad
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
25-07-2018 10:43
Huilie Rescue Squad
Die heb je hier in alle soorten en maten. Beperkt zich echt niet tot die ene.
Anárion schreef:
25-07-2018 10:24
Hrs?

Afbeelding
Vesper- schreef:
25-07-2018 10:45
Die heb je hier in alle soorten en maten. Beperkt zich echt niet tot die ene.

En dat maakt het minder irritant?
Pipistrello schreef:
25-07-2018 10:55
En dat maakt het minder irritant?
Zeker niet, maar in de rest vd gevallen valt het onder eensgezindheid, maar als de persoon ons niet aanstaat is het in ene een hrs.
Vesper- schreef:
25-07-2018 11:01
Zeker niet, maar in de rest vd gevallen valt het onder eensgezindheid, maar als de persoon ons niet aanstaat is het in ene een hrs.

Eeeh nee. Onnodig opkomen en iemand verdedigen tot in den treuren die dat ook prima zelf kan is HRS

Het eens (of oneens)zijn over een onderwerp is iets heel anders. Dat heet gewoon forummen.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 11:06
Eeeh nee. Onnodig opkomen en iemand verdedigen tot in den treuren die dat ook prima zelf kan is HRS

Het eens (of oneens)zijn over een onderwerp is iets heel anders. Dat heet gewoon forummen.
Wie bepaald of iets onnodig is?
Ik zie hier zoveel mensen die het voor 99,9 procent met elkaar eens zijn en die een steuntje in de rug krijgen als ze vinden dat ze onterecht zijn of naar zijn aangesproken hier. Het is maar net hoe leuk de persoon gevonden wordt.
Vesper- schreef:
25-07-2018 11:11
Ik zie hier zoveel mensen die het voor 99,9 procent met elkaar eens zijn en die een steuntje in de rug krijgen als ze vinden dat ze onterecht zijn of naar zijn aangesproken hier. Het is maar net hoe leuk de persoon gevonden wordt.

Wat een stierenpoep.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 11:17
Wat een stierenpoep.
Zou ik ook zeggen bij gebrek aan een beter antwoord.
Voel ik een groepjesdiscussie aankomen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Vesper- schreef:
25-07-2018 11:29
Zou ik ook zeggen bij gebrek aan een beter antwoord.

Het is te warm voor dit stomme heen en weer geneuzel. Ik heb een andere cursus begrijpend lezen gehad dan jij vermoed ik.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 11:38
Het is te warm voor dit stomme heen en weer geneuzel. Ik heb een andere cursus begrijpend lezen gehad dan jij vermoed ik.
Laten we het daar maar over eens zijn.
Solomio schreef:
25-07-2018 11:35
Wat een leuke ava!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Solomio schreef:
Nee een langs elkaar heen praten discussie.
Solomio schreef:

Zullen wij samen in het licht geamuseerde / licht verveelde toeschouwersgroepje gaan zitten?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
Er bestaat ook nog een middenweg hè.
Vesper- schreef:
25-07-2018 11:11
In een topic waar geen onvertogen woord tegen iris is gevallen, waar ze slechts een paar dingen in post, komen binnenzeilen met een betoog dat dat irisbashen maar eens afgelopen moet zijn en dat ze altijd juist zo fijn post, waar dan nog wat andere forummers overheen moeten buitelen met steun aan dat betoog, terwijl het in dat topic geen seconde over iris is gegaan, laat staan dat er gebasht werd, is onnodig en strontirritant.
-Red- schreef:
25-07-2018 11:51
In een topic waar geen onvertogen woord tegen iris is gevallen, waar ze slechts een paar dingen in post, komen binnenzeilen met een betoog dat dat irisbashen maar eens afgelopen moet zijn en dat ze altijd juist zo fijn post, waar dan nog wat andere forummers overheen moeten buitelen met steun aan dat betoog, terwijl het in dat topic geen seconde over iris is gegaan, laat staan dat er gebasht werd, is onnodig en strontirritant.
Yep
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven